Goede, snelle service

Mijn auto wilde niet meer voor- of achteruit. Gebeld en heel snel stond Eric met de auto- ambulance voor. De volgende dag was de auto klaar.

Weer correct geholpen !!

Even nieuwe banden op mijn auto laten leggen, ik kon er op wachten met een kop koffie, en weer winter klaar !! Fijne garage !

Service gericht

Service gericht, communicatief, kennis van zaken, aandragen van oplossingen.

Klantgericht en betrouwbaar

De auto bleek na een proefrit niet geheel in orde te zijn. Alle mankementen zijn gerepareerd en de koop kon in goed overleg worden gesloten. Fijne en goede garage!

goede service.

we hebben een auto gehuurd en zijn heel blij dat dat bij uw bedrijf kan en de prijs valt ons ook erg mee, alleen het terug betalen van wat er over blijft van de borg duurt langer dan verwacht.

Mijn excuus, er helemaal bij ingeschoten door de drukte. Is nu direct geregeld. Nogmaals excuus. Gr Eric

Goed onderhoud gepleegd. Prima uitgerust modern garagebedrijf. Vriendelijk en meedenkende afspraak.

Goed bedrijf, fijne camper.

Mooie vakantie gehad met de camper van Erik. Onderweg in Oostenrijk zekering kapot gehad en op de zondagochtend telefonische hulp vanuit Nederland. Zeker aan te raden.

Prima garage

Keurig geholpen door eigenaar Eric. Prima garage en zeker aan te bevelen

Prima geholpen

Een startprobleem kon door de Wegenwacht niet worden opgelost. Van Gurp maakte meteen tijd vrij om mijn camper weer aan de praat te krijgen. Ik kon mijn vakantie daarom afmaken. Dank voor de snelle service.

Zoals gewoonlijk weer een prima service.

prima contact

Snel geregeld en goed uitgevoerd

Zijn zeer tevreden, geen lange wachttijd en perfect uitgevoerd

Mijn ervaring is heel positief.

Mijn ervaring is heel positief men wordt er vriendelijk geholpen en men heeft altijd tijd, men heeft ook een goede kijk op de techniek en een uitstekende en moderne werkplaats, bovendien is er vriendelijk en goed geschoold personeel .

Zeer. Zeer. Goed

Hele goede garage met deskundig personeel Werd vlot geholpen en was in no time op weg met huurauto..... Goede afhandeling en supersnel Kortom: een adres om nog es terug te gaan.....

Met APK werd er meegedacht door diverse opties aan te bieden voor reparatie. Eerst overleg en daarna handelen. Super gedaan. En ook een super aardig team mensen.

Makkelijk benaderbaar garagebedrijf. Wordt altijd keurig geholpen en als er iets is dan wordt ik tijdig geïnformeerd.

Fijne garage waar je als klant vakkundig en prettig geholpen wordt.

Een prettig bedrijf waar je nog echt een klant bent. Je wordt persoonlijk geholpen en goed geadviseerd. Achteraf laten ze de defecte onderdelen zien die ze vervangen hebben. Mijn ervaring is al jaren zeer positief, echt een bedrijf met vakmensen.

Goede hulp, fijne communicatie. Weet precies waar ik aan toe ben

Nvt

So wie immer: in Ordnung.

Je weet gewoon dat wanneer je je auto aanbiedt voor APK en grote vakantiebeurt en je weet ook dat er vier nieuwe banden onder moeten dat je niet met € 210,00 klaar bent. Maar ja.....als je de eindafrekening krijgt, valt ie altijd tegen. Ik ga daarover niet met het bedrijf in discussie. Ik doe ook wel eens een betaald klusje voor iemand en als die persoon gaat zeuren over: "Het duurde allemaal wel heel lang en kan het niet voor minder geld, enz....." dan word ik kriebelig....... Drie kleinigheden die niet voor een 10 in aanmerking komen: er bleef een stuk ijzerdraad hangen in de wielkast, ik wilde de factuur pas na mijn Oostenrijkvakantie en de auto piept nog steeds bij te ver uitdraaien en soms nog bij vertrek. Ik kom weer terug!!!!!!haHAHAHAH

Goed en snel geholpen.

Airco check laten doen, want die deed het niet meer. Nadat hun gevonden hadden wat het was, werd ik netjes gebeld over wat er was en wat het advies was om te doen. Ze hielden goed rekening met , dat is iets goedkoper en dat iets duurder, en goeie uitleg van dit is beter op lange termijn. Heel fijn dat je dan weet waar je aan toe bent qua prijs.

Fantastisch!

Super snel geholpen toen mijn startmotor kappot was ondanks dat ze weinig personeel hebben. Super! Zeker een aanrader om daar heen te gaan! Groetjes Winanda Van der Kolk

Snelle service

Binnen 1 dag probleem opgelost

Zeer goed en snel

Superservice!

Altijd vriendelijk, bellen meteen als er wat is, alle reparaties altijd in goed overleg!

Zeer goede ,komen afspraken na