we hebben eind december een ford focus gekocht bij autobedrijf Muys in Heteren voor een redelijke prijs en dat is ons goed bevallen. De verkoper (Jan) neemt de tijd voor je en is helemaal niet opdringerig. We konden zelfs op zondag komen na een gemaakte afspraak. Later een klein mankementje gevonden maar dit is goed opgelost. al met al een super service van dit bedrijf.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Op 20-jarige leeftijd mijn eerste auto gekocht bij opa Jan Muys. Vervolgens bij zoon Kees en nu bij kleinzoon Jan. Altijd snel en keurig netjes behandeld. Kan er over oordelen, want ben nu AOW-er.

Vanuit Hoorn zijn wij via de mooie website bij jullie terecht gekomen voor de nagelnieuwe Seat Ateca. Onze eerste kennismaking met het familiebedrijf Muys was erg goed. Wij zijn ontvangen door Bram en ondanks dat wij door de mooie foto\'s al verliefd waren op de auto, heeft hij met ons een goede deal gemaakt en de auto verkocht. De afspraken die gemaakt zijn voor de aflevering zijn door Jan Muys allemaal nagekomen. Muys is een bedrijf zonder dure pakken en bla,bla praatjes een echt familiebedrijf waar de tijd voor je wordt genomen.

Kwam voor een golf die ik op internet gevonden had. Daar zag hij er al goed uit op de foto\'s. Leek eigenlijk te mooi om waar te zijn. Echter de gok genomen en woensdag er 3 kwartier voor gereden om een proefrit er mee te gaan maken. Bij aankomst eerst even bij de auto gekeken en eigenlijk was ik meteen al verkocht. Daarna naar binnen. Zeer vriendelijk ontvangen. Heel prettig gesprek gehad met de verkoper. Toen de proefrit. Ik was nog meer verkocht. Meteen besloten om de auto te kopen. 2 dagen later kon ik mn golf al ophalen! Supersnel en heel erg fijn, omdat ik zonder auto zat. Er is erg met me meegedacht en ze zijn keurig de afspraken nagekomen. Zelfs nog iets meer dan was afgesproken. Echt fantastisch. Wederom vandaag zeer vriendelijk ontvangen. Voelde goed en vertrouwd. Ook al kwamen we niet uit de buurt, het was toch een beetje het ons-kent-ons-gevoel. Geen poeha, maar lekker gewoon! Ik hoop heel veel plezier aan deze prachtige golf te gaan beleven. Vandaag is dat in ieder geval al gelukt!

Andere auto nodig dus op naar een \"betrouwbaar\" autobedrijf Autoverkopers wekken van nature argwaan op bij mensen, en dit maakte dat wij erg op onze hoede waren bij onze zoektocht naar een nieuwe auto. Wij wilden dan ook een goed gevoel hebben bij zowel de auto als bij de verkoper. De auto die wij op het oog hadden konden wij niet vinden, autobedrijf J.Muys & Zn wilde ons helpen bij deze zoektocht. Vanaf het eerste contact hadden wij namelijk het gevoel met een integer en betrouwbaar bedrijf van doen te hebben en waren wij volledig ervan overtuigd bij hun in goede handen te zijn. Daarnaast is autobedrijf J.Muys & Zn ook bijzonder sympathiek en plezierig in de omgang waardoor de gunfactor bij ons erg hoog lag. Vandaag onze nieuwe auto opgehaald en boven onze verwachting zo mooi en zo snel. Dank je wel en tot een volgende keer!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goede service, duidelijke communicatie. Goede organisatie en vriendelijk personeel.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Klantvriendelijk, netjes en opgeruimd. Er heerst een goede werksfeer.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wij zijn ontzettend tevreden over autobedrijf J. Muys in Heteren. Gisteren een Dacia Duster gekocht voor eenmooie prijs. Heel goed geholpen. Betrouwbaar en vriendelijk ! Bijzonder prettig familie bedrijf. Wij komen hier zeker terug.

2 weken terug een renault traffic gekocht bij muys en zn. Bij aankomst zag ik de bus staan en was eigenlijk meteen verkocht,na een fijne proefrit en een goed gesprek waarin de gang van zaken voor mij even op een rijtje werd gezet heb ik de bus dus gekocht. Na een beurtje en een keuring werd de bus een week later bij mij voor de deur afgeleverd (aangezien ik in enkhuizen woon),dat noem ik nu nog eens service. De bus rijdt werkelijk fantastisch en ga hier nog veel plezier aan beleven.

Onderhoud bedrijfsbussen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Drempelbedragen importeur wordt niet gebruikt

Ik rij zakelijk met een bus, altijd snel en goed geholpen.

17/08/2018 `Klant is koning `,niet 100%,maar 200% waar. Complexe reparatie,bij mijn Meriva die ik 1,5 jaar geleden hier gekocht heb, is naar meer dan volle tevredenheid afgewikkeld. Opel liet het afweten, garage Muys niet. Groot compliment !!!! Wil v. Kuijk.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wij zijn heel tevreden met de wijze waarop wij zijn behandeld bij het kopen van onze nieuwe auto. Ook de service bij Muys is uitstekend. Al met al een heel fijn bedrijf. Ga er eens een kijkje nemen zouden wij zeggen. Het is zeker de moeite waard. Bedankt familie Muys en natuurlijk Bram.

Klantvriendelijk en zelf ben ik tevreden hoe je als klant behandeld wordt.

• Reden bezoek Andere reden

Heel fijn bedrijf, correct, snel en optimaal service gericht! Aanrader.

Via internet bij dit bedrijf terrecht gekomen, niet duur met hun autos en achteraf een super service. Omdatbik wat van verder weg kom mocht ik bij een plaatselijke dealer de kleine probleempjes oplossen, zodat ik niet steeds naar heteren hoefde te rijden. Ze hebben hun best gedaan en wat ze beloven komen ze ook na. Bij. volgende auto kijk ik zeker weer bij hun. Groet Ron

Na de prettige contacten een Ford C-Max gekocht bij Muys Auto’s in Heteren. De auto werd volgens afspraak spic en span afgeleverd. Nadat we een klein deukje constateerden werd dit snel en adequaat opgelost.

Prima service. Kom hier al jaren en heb hier al diverse auto’s gekocht en in onderhoud.

Uitstekend!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vandaag een auto gekocht bij deze firma. Hele vriendelijke mensen, het contract met Jan vooraf was prima en betrouwbaar. De goede recensies die we vooraf gelezen hadden werden in ieder geval bevestigd. Wij zijn zeer tevreden en de rit naar huis met de nieuwe auto was een feest.