• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een keurig bedrijf met ruime erv en kwaliteit Vriendelijke balie medewerker en monteurs . Voor een goede prijs word je auto keurig in orde gemaakt en bij ongewone dingen word je netjes gebeld en krijg je uitleg over hoe en waarom.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Moest een relais vervangen en die was niet op voorraad.\r\nVrijdagmiddag besteld en zaterdagmiddag vervangen.\r\nDat is supersnel en alles werkt weer prima.\r\nEcht Toppie dus.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor het eerst bij garage Top geweest n.a.v. een aanbeveling. Geen spijt van! Gratis (mooie) leenauto, vriendelijke en snelle service en de uiteindelijke prijs iets lager dan de offerte. Kortom; goede ervaring dus ik kom zeker terug.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf bijzonder goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De jaarlijkse onderhoud + dit keer ook de automaat laten spoelen, APK laten doen en daarbij waren een paar reparaties noodzakelijk.\r\nStartmotor vervangen, uitlaatdeel vervangen 2 nieuwe banden.\r\nAlles weer prima uitgevoerd zoals ik dat al zo\'n 12 jaar bij Garage Top gewend ben.\r\nIk hoop nog heel lang klant te kunnen blijven dus op naar een storingsvrij 2019.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Altijd tijd voor een kop koffie en een praatje. Leveren ook oudere auto\'s netjes af, en ook dan krijg je een lekkere taart.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De auto hielt wat in bij lage toeren. Telefonisch overlegd zodat de juiste onderdelen besteld konden worden. Tijdens de reparatie kon ik met een kopje koffie wachten, en na een half uur was het probleem opgelost! Bedankt voor de deskundige, snelle reparatie!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service en duidelijke uitleg wat er gedaan is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na het aanschaffen van een nieuwe auto bleek de volgende dag dat de accu kapot was. Na een telefoontje met de garage werd hier direct een nieuwe accu in gezet, zonder enige bijkomende kosten. Prima garage!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakkundig, correct, vriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf geweldige service goed geschoold personeel ze weten waar ze het over hebben

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was geweldig, we hebben gebeld. Half uur later stonden we bij de garage. En 20 minuten later een geheel nieuwe accu erin. En we konden weer rijden. Dat is toch TOP!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ANWB kon ons niet helpen. Uiteindelijk kreeg onze wegenwacht bij garage Top voet aan de grond. Iedereen heeft het in vakantietijd druk, maar garage Top zag de noodzaak in en bood hulp. Een dag later kon ik de leenauto terug brengen en mijn eigen auto weer mee nemen. \r\nJammer dat het zo ver weg is, anders wist ik wel waar mijn auto in onderhoud ging. Dit zijn mensen die weten waar ze mee bezig zijn!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Recent de winterbanden weer voor de zomerbanden laten wisselen. Gelukkig kon ik er op wachten. De winterbanden blijven bij Garage Top in opslag. Top geregeld!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Garage Top is een top-bedrijf! Er werd keurig contact met me opgenomen voor de extra kosten die er waren i.v.m. de APK. Bovendien kreeg ik zelfs een Gratis leenauto mee!\r\nHet personeel is zeer vriendelijk en werd keurig geholpen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Over de service heb ik niks te klagen. Ik vond wel dat het veel te lang duurde voordat ik de rekening kreeg. Ruim twee maanden is echt te lang!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2 auto’s bij Top in onderhoud, fijn ‘familie’ bedrijf die luisteren naar de klant en dat weten te vertalen naar hun werk!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd prima service. Zoeken altijd een oplossing voor je. Vriendelijk personeel.

Over Garage Top

Filter op Taal