Prefect!

Zeer vriendelijk, meedenkend en doortastend met het oplossen van het probleem. Chapeau!

Eerlijk en fijne communicatie

Auto voor een beurt en APK. Zowel vooraf, tijdens en naderhand een fijn communicatie. Ook eerlijk advies over de voorgestelde werkzaamheden.

Altijd goed en correct geholpen

Snel en goed geholpen

Superfijne behulpzame garage

Wij worden hier altijd fijn geholpen. Geen geldklopperij en ze denken altijd met ons mee

Prima afhandeling ondanks late tijdsti

Goede service, geheel afgehandeld volgens afspraak

Vlotte en keurige bediening

Alles prima geregeld

Vriendelijke en vakkundige medewerkers

Vriendelijk telefonisch contact en ontvangst, reparatie ( remblokken+ remschijven) naar volledig tevredenheid en gratis leenauto Prijs/kwaliteit.. 5 sterren.

Snel behulpzaam denkt mee

Ik stond met pech om de hoek. Uitgelegd wat er scheelde. De auto is de volgende dag gelijk opgehaald, kreeg zonder gedoe een leenauto meen en een schatting van de kosten. Voordat het gerepareerd werd werd er overleg gepleegd met mij. Ben dus erg blij met de goede service.

Ik kom al jaren bij garage de Witte Vink en heb daar verschillende auto’s gekocht. Ik kom daar voor onderhoud en APK en wordt daar fijn geholpen. Mensen zijn daar vriendelijk en proffesioneel, en dat is mij veel waard.

Fijn geholpen

Super geholpen

Gewoon top garage

De behandeling is zeer vriendelijk en staan je altijd te woord. Wat er ook is met je auto ze gaan voor 100%. De witte vink is echt mijn top garage. Mvgr chris spijkerman

Topbedrijf, goede service

Ik vind het een goede garage, fijn personeel en je wordt altijd super snel geholpen.

Al jaren prima service!

Een prima prijs/kwaliteit verhouding. Ze komen afspraken na en denken met je mee.

Uitstekende garage!

Wij hebben voor het eerst een auto gekocht bij deze garage. De service binnen het bedrijf is geweldig! Het is en professionele garage en ze zijn daar heel eerlijk. Wij hebben contact gehad met Patrick en hij heeft ervoor gezorgd dat de verkoop spoedig en succesvol is verlopen. Hij hield ons goed op de hoogte en daarnaast was hij ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De auto die wij gekocht hebben voldeed aan onze verwachtingen en was ook goed onderhouden. Wij zouden deze garage zeker aanbevelen en in de toekomst komen wij zeker nog een keer bij deze garage terug!

Oude Bornseweg 168

7556GZ Hengelo ov