Heel fijn geholpen, verkoper stond ons prettig te woord

Mooie auto gekocht! Verkoper was vriendelijk, verder geen poespas en driedelig pak, maar goede informatie. Nette inruilprijs voor onze auto gekregen. Super tevreden

Nette behandeling door vakkundige mensen

Attent informerend en aardig

Prima super geholpen ga weer gerust op pad in mijn auto.

Fijne vak mensen vriendelijk. Mijn auto weer top met een beurt en de zomerbanden eronder. Een leenauto mee heel erg tevreden .

Prima ervaring, fijn advies, goed gevoel.

Vriendelijk contact, goed advies. Prettige auto aangeschaf, welke tot nu toe nog geen enkel probleem heeft gehad.

vakbekwaam!

Deskundig, snel en volgens afspraak. Betrouwbaar.

Ik wordt altijd zeer correct en plezierig geholpen. Niet alleen wanneer er een afspraak is, maar vooral ook wanneer er plotseling iets is. Kan deze garage iedereen zeer aanbevelen.

goed en eerlijk

Vriendelijk en recht door zee, daar ben ik zeer blij mee.

Heel tevreden .

Heel hartelijk dank !!

Super attent en heel netjes

Goede service en wat schetst mijn verbazing We kregen nog een bos bloemen erbij Nou geweldige verkoper Super geholpen

goede service

aardig netjes en eerlijk betrouwbaar

Prima en goed

Prima, goed en prettig; adequaat overleg m.b.t. Apk en groot onderhoud.

Professioneel en klantvriendelijk

Vlotte en prettige afhandeling van apk, beurt en reparatie

betrouwbaar en prettig

Ga al jaren met een goed gevoel naar dit mooie bedrijf.

Uitstekende garage

Ik ben al jaren tevreden klant bij De Witte Vink.

Wij zijn heel vriendelijk, correct en netjes te woord gestaan door Patrick en dat is dan ook de reden dat we met vertrouwen onze auto bij de Witte Vink hebben gekocht. Auto werd zeer netjes en volgens afspraak afgeleverd.

Vriendelijk en correct geholpen

Ik ben naar tevredenheid behandeld.

Top geweldig

Ik chris spijkerman heb hele goede en betrouwbare ervaring met de witte vink. De afhandeling is zeer goed. Personeel is super vriendelijk en eerlijk. Bij deze een aanrader om je auto er te laten maken.

Prefect!

Zeer vriendelijk, meedenkend en doortastend met het oplossen van het probleem. Chapeau!

Eerlijk en fijne communicatie

Auto voor een beurt en APK. Zowel vooraf, tijdens en naderhand een fijn communicatie. Ook eerlijk advies over de voorgestelde werkzaamheden.

Altijd goed en correct geholpen

Snel en goed geholpen

Superfijne behulpzame garage

Wij worden hier altijd fijn geholpen. Geen geldklopperij en ze denken altijd met ons mee

Prima afhandeling ondanks late tijdsti

Goede service, geheel afgehandeld volgens afspraak

Vlotte en keurige bediening

Alles prima geregeld