Zoals altijd meedenkend en vriendelijk

Super fijne klein schalige garage

Zoals altijd word men van tevoren gebeld over de evt onderdelen die vervangen moeten worden. Dus gèèn verrassingen als je de auto op kan komen halen.

Zeer goede service

Je wordt er fijn geholpen of t nou APK is of zoals ik laatst een klein " rammeltje" meende te horen aan de auto....ik kon meteen komen, auto op de brug, gelukkig niks gevonden....máár voor het onderzoek ook geen rekening! TOP!

Goede service en klantvriendelijk

Wij hebben bij dit garagebedrijf een auto gekocht en zijn goed geholpen. De verkoper nam alle tijd om onze vragen te beantwoorden.

Zorgvuldig, correct en vriendelijk.

De technische zaken kan ik niet beoordelen. Ik vertrouw erop dat dat goed gebeurt.

Precies wat ik zocht. Geweldig

Ze zoeken echt de perfecte auto voor je uit. Ik heb mijn wensen doorgegeven en aan alle wensen is voldaan. Geweldige service ook na aflevering van de auto.

Super service

Onderweg naar familiebezoek kreeg ik pech. Ad hoc geholpen door Sander van De Witte Vink. Ik kon meteen terecht, kon de volgende ochtend de auto alweer ophalen en kreeg heldere uitleg. Heel blij mee!

Betrouwbaar

Klantvriendelijk en vakmanschap

Alles netjes geregeld

Het vervangen van een koppeling blijft n dure grap. Maar de service en het contact met de heren van "de witte vink" is super. Alles in overleg en transparant in wat gedaan is.

...en de auto was ook van binnen even schoongemaakt.. :-)

Al jaren klant, telkens prima! En ook van binnen was de auto even gereinigd bij de beurt/apk :-)

Goede communicatie

Naast prima vakwerk ook zeer prettige communicatie.

Blijft me steeds verbazen

Ik kom hier graag, ik heb totaal geen spijt van de ene garage naar de Witte Vink. Ik weet gewoon als ik hier mijn apk heb doorlopen dan ben ik echt zeker van mijn zaak dat waarmee ik op de weg ga ook vertrouwd is. Ik weet best dat garage het soms druk hebben en er dan ook vanuit gaan dat het ff duurt rij je plotseling toch eind van de dag weer in je autootje Gewoon zonder te vragen gemoedelijk dat is het. Niet zeuren of opdringerig zijn dan vind ik ga maar naar een andere garage. .. koffie?

Klantenservice staat bij De Witte Vink hoog in het vaandel

Vlot telefonisch contact. Duidelijke communicatie en afspraken over reparaties en kosten. Komen afspraken/beloftes na. Goede services met o.a. leenauto. Zeer tevreden.

transparant en eerlijk

ik heb een voertuig gebracht voor een APK en kleine beurt. Er werd contact op genomen om door te spreken wat de bevindingen waren en hoe verder te gaan. Goed overleg en duidelijk in de uitleg.

Service, persoonlijk en betrouwbaar

Service, persoonlijk en betrouwbaar!. Dat zijn ze bij de Witte Vink.

Goed advies

We hebben veel pech gehad met onze vorige auto. Nu weer bij de Witte Vink gekocht en erg tevreden met het goede advies.

Gekwalificeerd personeel

Ben zeer te vreden over de behandeling en de uitleg van de reparatie

Snel en goed

Altijd goede service!

Heel fijn geholpen, verkoper stond ons prettig te woord

Mooie auto gekocht! Verkoper was vriendelijk, verder geen poespas en driedelig pak, maar goede informatie. Nette inruilprijs voor onze auto gekregen. Super tevreden

Nette behandeling door vakkundige mensen

Attent informerend en aardig

Prima super geholpen ga weer gerust op pad in mijn auto.

Fijne vak mensen vriendelijk. Mijn auto weer top met een beurt en de zomerbanden eronder. Een leenauto mee heel erg tevreden .

Prima ervaring, fijn advies, goed gevoel.

Vriendelijk contact, goed advies. Prettige auto aangeschaf, welke tot nu toe nog geen enkel probleem heeft gehad.

vakbekwaam!

Deskundig, snel en volgens afspraak. Betrouwbaar.