Ben heel goed geholpen en snel

Ik heb alles heel positief ervaren.

Snelle service met leenauto

Tevreden over de service, snel beschikbaar en goede leenauto.

Goed hoor en netjes

Hoop wel snel geholpen te worden met mijn navigatie die blijft initialiseren.

Preventief onderhoud stuk duurder dan te verwachtten zou zijn.

Volgens onderzoek (Google, etc.) is gebleken dat preventief onderhoud, in dit geval zonder reparaties van enige significantie, meer dan 2x hoger uitvalt dan wat hier gemiddeld voor zou staan. Blijkbaar moet er behoorlijk goed verdient worden aan de verbruiksartikelen (o.a. Olie), maar als consument kan ik deze artikelen ca 25-30% goedkoper inkopen. Nou ja, volgende keer maar niet weer dan, helaas...

Deskundig advies

Onlangs een auto gekocht bij de Wite Vink BV. na inruil borige auto. Goed en deskundig advies ontvangen, ook na levering van de auto. Betrouwbaar adres en mooie jonge occasions voorradig.

vlot,goed en rededlijk

vlot en goed kan ik zeker aanraden, ben na de witte vink gegaan op aanraden van een collega en werd daar snel en vriendelijk geholpen.

betrouwbaar en correct

Al jarenlang vaste klant

Grote vakkennis, gecombineerd met hoge klantvriendelijkheid!

Snelle sevice, bijna altijd op tijd. Wordt meegedacht over je probleem en zorgvuldig opgelost. Vriendelijk personeel, dat weet wat er gedaan moet worden.

Vlotte service

Een kapotte koplamp werd vakkundig gefixt waarbij ik zelfs de beschikking mocht hebben over een leenauto. Top service, vriendelijk personeel, zeer tevreden.

Zoals altijd prima.

Een prettige organisatie , altijd behulpzaam, vriendelijk etc.

Heel tevreden

Heel goed geholpen prima service

Wij werden direct geholpen. Wij kregen tijdens het wachten koffie. En het kleinkind dat bij ons was mocht een pluche beestje uitzoeken

goed geholpen, zoals altijd.

Goed en snel geholpen.

Uitstekende service Binnen 1 dag stond er een monteur voor de deur die me verder heeft geholpen. Ook werd ik meegenomen in het proces.

Helemaal top

Goede ervaring

Zoals gewoonlijk goed

Ben erg tevreden.

geweldig

netjes, duidelijk, volgens afspraak.

Een heel prettig, servicegericht bedrijf.

De verkoper, Patrick, begeleidde ons uitgebreid tijdens de proefrit. Hij nam alle tijd waarbij we meerdere auto's konden vergelijken. We zijn heel vriendelijk en zeer correct behandeld; vertrouwenwekkend. Onze dochter geadviseerd om ook vanuit Zeist een auto te proberen bij De Witte Vink.

Zeer betrouwbaar .goed solide advies

door veel jaren van klant zijn aandacht voor de persoonlijke situatie en gezonde vakkennis

Ik ben netjes geholpen.

De service is goef

perfecte behandeling

Bij binnenkomst lijkt het of je de pitt straat van Red Bull inrijdt. De service is zoals altijd erg goed.

Vakkundig en klantvriendelijk.

Personeel staat altijd voor je klaar, denkt met je mee en levert een uitstekend resultaat.

Klantvriendelijk en service gericht.

Er wordt altijd gekeken naar een oplossing. Vind het prettig dat ik gebruik mag maken van de leenauto. De oplevering was weer goed. Succes met de uitbreiding.

Super service weer, bedankt team Witte Vink!

Al jaren staan jullie voor ons klaar voor zowel onderhoud en reparaties en aanschaf van auto’s. Bedankt hiervoor! We zijn heel erg tevreden. Kwaliteit maar ook klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel. Jullie ontzorgen ons, een fijn gevoel!

Fantastische service en flexibiliteit

Ik werd snel en adequaat geholpen en ook het ophalen en weg brengen door Patrick was echt weer top!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.