Behulpzaam!

Het was druk bij Bart Ebben maar ze konden ons wel het benodigde gereedschap lenen, dus hebben we zelf een nieuwe bobine en nieuwe bougies geplaatst in mijn Peugeot 406 C. Top service!

Airco onderhoud prima gedaan!!!!

Airco onderhoud prima gedaan!!!!

Het is een bedrijf waar de klant nog koning is. Top personeel.

Goede service en heldere informatie

Duidelijke communicatie, goede service en probleem goed verholpen.

Super service, en altijd op zoek naar de beste en snelste oplossing. En een leuke sfeer!

Super service, en altijd op zoek naar de beste en snelste oplossing. En en hele leuke sfeer!

Heel netjes

TOP

Weer super tevreden, m'n auto kan weer een jaar verder.

Super veel vertrouwen in het bedrijf. Worden altijd goed geholpen, en word goed meegedacht.

Top bedrijf met goede service

Goede service en vakkundig bedrijf.

Transparant met een familie sfeer!

Er stonden mooie foto’s online van een nog mooiere 525i touring. Ik ken Bo natuurlijk al die mij liet weten dat ze deze auto hadden staan. Vervolgens snel een afspraak kunnen maken waarbij alles met veel zorg, aandacht en kennis is uitgelegd en laten zien. Aardig personeel dat graag een praatje maakt. Voelt alsof je bij iemand de huiskamer inloopt.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel!

Hoewel er in de administratie bij het maken van de afspraak iets was misgegaan, ben ik blij verrast met de service. Ik werd heel vriendelijk, vlot en persoonlijk geholpen. Erg prettig.

Kundig en volgens afspraak

Berlingo uit 2001. Uitlaat reparatie is gedaan volgens afspraak, op tijd en zelfs iets onder budget. Verder had ik een vraag over de tank vlotter die niet goed werkt. Ik kreeg hierop een gedetailleerd antwoord met voorgestelde reparatie. Mijn huidige garage kwam niet verder dan vage verhalen hierover. Ik woon helaas niet in de buurt maar zal zeker terug komen wanneer expertise nodig is.

Prima bedrijf

Goed, kundig en vriendelijk geholpen.

Fijne garage.

Ik kom al een aantal jaren in deze garage. Altijd goed contact.

Snel, vriendelijk, niet te duur.

Klaar voordat ik mijn tijdschrift uit had!

Snel, accuraat, vriendelijk en betaalbaar. Ben zeer tevreden.

Super service

Netjes geholpen

Goed.

Goed, maar er komt altijd wat ' extra's ' bij zodat de rekening altijd hoger is.

Afspraken zijn gemakkelijk te maken en worden altijd vriendelijk geholpen.

Vriendelijk, professioneel en betrouwbaar.

Vriendelijk en professioneel personeel. Kijken net iets verder als strikt noodzakelijk is, wat een positief punt is.

Eerste beurt 2e hands camper

Omdat we niet wisten wat/wanneer de laatste beurt geweest was hebben ze aangeboden te kijken wat er nodig was en dat als beurt uit te voeren. Dat bleek uiteindelijk een kleine beurt te zijn met wat aanbevelingen voor komend jaar. Super tevreden en we kunnen met een gerust hart op vakantie met onze camper.

Prima service!

Eigenlijk helemaal prima. Mijn onderdelen mocht ik ook even snel op zaterdag ophalen. Weet niet of ze dit altijd doen, maar ik was er zeer blij mee.

Service en kwaliteit.

Mijn ervaring (gebaseerd op vele jaren) is dat de kwaliteit uitstekend is en dat de geboden service daar zomogelijk nog bovenuit steekt. Omdat ik dit keer net bij de “grote beurt plus apk” in het ziekenhuis lig, wordt de auto thuis opgehaald en weer teruggebracht, Hulde.

zeer flexibel, meedenken en servicegericht

Door omstandigheden moest de APK van mijn camper twee maal verzet worden. Toen de APK nodig was, werd ondanks het volle schema, toch tijd gevonden voor de APK, zodat we zonder verdere vertraging op vkantie konden.

Sluisweg 18

6581 KA Malden

Over Autobedrijf Bart Ebben

Autobedrijf Bart Ebben in Malden combineert ruim 40 jaar ervaring met de modernste kennis en apparatuur om uw auto in optimale conditie te houden. Aangesloten bij BOVAG en Eurorepar Car Service, alle automerken welkom. Van oudsher een specialisme in Citroën en Peugeot, maar ook voor andere merken draaien onze ervaren monteurs hun hand niet om. Alles rond uw auto: Occasions, Onderhoud, reparatie, APK, airco service, schadeherstel, automaatbak spoelen, autobanden, bedrijfswagens, campers, etc.