Heel klantvriendelijk en professioneel

Vriendelijke mensen aan de telefoon en persoonlijk prettig te woord gestaan aan de balie. Informatie over reparaties en onderhoud is volledig, inclusief foto's en toelichting.

Snel en vakkundig

Kennis en kunde op een plek !

Goed, vriendelijk en vanaf nu ben ik klant!

Hartelijk en klantvriendelijk ontvangst, komt afspraken na, goede prijs/kwaliteit verhouding. Bart Ebben heeft er een klant bij :-)

Onze Bedrijfsbus rijdt weer als nieuw!!

Top service, snel geholpen!!

Geweldige service

Wat een top bedrijf! Goeie, fijne service met fijn personeel en een mooie auto voor een scherpe prijs. En als cadeautje een heerlijk flesje rose gekregen

Hier 2x een Citroën C5 gekocht, en hier ook in onderhoud. Wordt altijd supersnel geholpen. Altijd goede adviezen. Vriendelijk en deskundig bedrijf.

Fijne garage

Keurig geholpen aan een defect met de airco. Alles naar wens en goedkoper dan vooraf aangegeven. Fijne communicatie.

Een fijne ervaring in reparaties

Zij weten waar je het over hebt en zoeken naar de beste oplossing. Heel tevreden.

Goede ervaring en prima service

Deal voor een nieuwe auto snel gesloten. Auto is rijklaar gemaakt en écht alles wordt nagelopen. Daar waar twijfel over ontstaat wordt aangepast of vervangen. Tevens wordt de distributieriem binnen het eerste jaar nog kosteloos vervangen.

Een fantastische benadering

De rust die uw medewerkers geven na een nare ervaring is geweldig

Heel fijn geholpen

Een paar keer pech gehad, maar tot nu toe naar tevredenheid geholpen.

Vriendelijk, deskundig, snel en eerlijk

Deze garage werkt snel en goed. En vooral: voor het eerst heb ik het gevoel dat deze garage je eerlijk helpt. Niks wordt eerder vervangen dan strikt noodzakelijk.

Snelle afhandeling

Super service

Zeer vriendelijk geholpen aan de balie. De auto snel weer gemaakt. En de factuur viel ook super mee!

Geweldig klantvriendelijk!!!

Snel to-the-point, service en klant gericht, fijne garage!

Goed en vriendelijk geholpen

Denken altijd mee naar een oplossing. Vriendelijk en behulpzaam

Voldoen wat ik verwachtte.

Een moeilijk probleem is opgelost.

Een uitstekend bedrijf! Voor de eerste keer geweest. Erg professioneel en vriendelijke medewerkers.

Ik voelde me gelijk op mijn gemaak vanwege een spontane en fijne sfeer. Het was echt moeite waard om zo die lange afstand te rijden!! Ben erg tevreden met de reparatie. Eindelijk werd de juiste diagnose gesteld.

Goede service, vakbekwaam, vriendelijk en net bedrijf

Wij zijn zeer tevreden. Zij stellen alles in het werk om de klant zo goed mogelijk te helpen. Wij zijn bij Bart Ebben op ons gemak en hebben het volste vertrouwen in hen.

Erg prettig

Snelle deskundige inspectie , goede info. Zeer vriendelijk personeel.

Berlingo 2.0 HDI , Motor en versnellingsbak laten vervangen

Mijn Berlingo uit 2002 had een schade aan de cilinderkoppakking . Gelukkig hadden ze bij Bart Ebben nog een goede motor met versenllingsbak op voorraad ! De prijs voor de ruil was goed , dus ik gaf meteen de opdracht de spullen te ruilen en ben erg blij met het resultaat . Communikatie met Geert was altijd snel en nauwkeurig ! Tot de volgende keer .

Very good and reliable service

Thrustworthy and high competance- good car and personal service.

fijne ervaring

super fijne ervaringen

Fijne garage

Snel geholpen met een airco storing.

Behulpzaam!

Het was druk bij Bart Ebben maar ze konden ons wel het benodigde gereedschap lenen, dus hebben we zelf een nieuwe bobine en nieuwe bougies geplaatst in mijn Peugeot 406 C. Top service!

Sluisweg 18 6581 KA Malden

Over Autobedrijf Bart Ebben

Autobedrijf Bart Ebben in Malden combineert ruim 40 jaar ervaring met de modernste kennis en apparatuur om uw auto in optimale conditie te houden. Aangesloten bij BOVAG en Eurorepar Car Service, alle automerken welkom. Van oudsher een specialisme in Citroën en Peugeot, maar ook voor andere merken draaien onze ervaren monteurs hun hand niet om. Alles rond uw auto: Occasions, Onderhoud, reparatie, APK, airco service, schadeherstel, automaatbak spoelen, autobanden, bedrijfswagens, campers, etc.