Hulpvaardig

Medewerkers zijn vriendelijk en hulpvaardig, maken tijd voor je vrij.

Top garage waar je het gevoel hebt eerlijk behandelt te worden.

Top garage! Hebben snel en vakkundig de storing aan mijn Ad-Blue systeem verholpen. Vriendelijk personeel en ze nemen de tijd om uit te leggen wat ze gaan doen, wat het gaat kosten en wat ze uiteindelijk gedaan hebben. Duidelijke gespecificeerde factuur. Kortom Top!

Prima ervaring.

Fijn dat ik een leenauto kon meenemen. De auto is inmiddels naar tevredenheid gemaakt.

Gewoon goed

Goede communicatie

Heel goed:)

Goeie garage en service.

De schade aan mijn auto was zo snel gerepariert !!!!! Dat hat ik noiet verwart. De behandeling door Jan Veltman was uitstekend. Dit bedrijf kan ik alleen maar aanbevelen.

Top garage. Vriendelijk en vakkundig.

Vakkundige medewerkers die met je meedenken. Hier voel je nog klant.

Snel en klantvriendelijk

Autobedrijf Ebben denk mee over de reparatie, als er spoed is helpen ze snel en doeltreffend. Heel fijn! Alleen positieve ervaringen hier.

Fijn geholpen. Onderdelen lagen al klaar. Afspraak beter telefonisch te maken.

Afspraak online gemaakt. Bevestiging gekregen dat de afspraak ingepland zou worden. Niets meer van gehoord totdat ik drie dagen tevoren belde: afspraak stond ingepland: sorry, vergeten een mail te sturen.

Snel en professioneel geholpen

Onderhoud snel kunnen regelen en duidelijk overzicht van werkzaamheden aan mijn auto. Goed adres gevonden voor de volgende onderhoudsbeurt!

Prima ervaring

Ik heb zeer goede ervaringen met contacten en reparaties van mijn auto, al meerdere jaren wordt ik vriendelijk en gastvrij ontvangen.

Wat een fijne service, wat een vakmensen!

Opeens had ik onderweg een motorstoring met mijn Citroën DS. Ongelooflijk balen maar ik had ook geluk: want op een steenworp afstand was er het garagebedrijf van Bart Ebben, gespecialiseerd in Citroën. Ik kwam er gestresst en moe aan, het huilen stond mij nader dan het lachen, maar zij waren meteen bereid om mij te helpen, waren super gastvrij en hadden het binnen een half uur gefikst. Superblij! Dank! Maaike

de service is top

Aardige mensen , goede service en doen wat ze hebben afgesproken . Ze zitten niet naast de deur , maar dat had ik er graag voor over... Groetjes Wouter uit Purmerend

altijd behulpzaam

staan altijd klaar voor mij en al verschillende problemen opgelost

Betrouwbaar en goede service. Voelt goed! Geweldige auto gekocht.

Jan en monteurs denken mee en komen afspraken na

Super Service

Koppelingsplaten etc. vervangen van onze c4 automaat. Zeer goed en duidelijk geholpen. Helaas thuis hoorde we nog iets . Konden volgende dag meteen terug komen en meteen super opgelost. Wij komen zeker vaker terug

Geweldige service

Trekhaak onder de auto geplaatst! Goed contact omdat onderdelen niet voorradig waren. Uiteindelijk trek geplaatst.

Zeer klant vriendelijk en snel geholpen.

Voor mijn Citroën C6 zocht ik een 13 polig trekhaak stekker module en liefst origineel Citroën ivm kabelboom en inleren module. Ze konden mij een nieuw origineel module met accessoires leveren. Helemaal compleet, plug en play.

Heel klantvriendelijk en professioneel

Vriendelijke mensen aan de telefoon en persoonlijk prettig te woord gestaan aan de balie. Informatie over reparaties en onderhoud is volledig, inclusief foto's en toelichting.

Snel en vakkundig

Kennis en kunde op een plek !

Goed, vriendelijk en vanaf nu ben ik klant!

Hartelijk en klantvriendelijk ontvangst, komt afspraken na, goede prijs/kwaliteit verhouding. Bart Ebben heeft er een klant bij :-)

Onze Bedrijfsbus rijdt weer als nieuw!!

Top service, snel geholpen!!

Geweldige service

Wat een top bedrijf! Goeie, fijne service met fijn personeel en een mooie auto voor een scherpe prijs. En als cadeautje een heerlijk flesje rose gekregen

Over Autobedrijf Bart Ebben

Autobedrijf Bart Ebben in Malden combineert ruim 40 jaar ervaring met de modernste kennis en apparatuur om uw auto in optimale conditie te houden. Aangesloten bij BOVAG en Eurorepar Car Service, alle automerken welkom. Van oudsher een specialisme in Citroën en Peugeot, maar ook voor andere merken draaien onze ervaren monteurs hun hand niet om. Alles rond uw auto: Occasions, Onderhoud, reparatie, APK, airco service, schadeherstel, automaatbak spoelen, autobanden, bedrijfswagens, campers, etc.