Gewoon erg goed

Netjes te woordgestaan alles goed uit gelegd goed tevreden

de auto start weer direct

prettig behandeld alles volgens afspraak nogmaals bedankt

top!

aardige, hulpvaardige mensen. je krijgt een goed advies, goede service

Vriendelijk en vakkundig personeel

Vriendelijke balie medewerkers, ruime sortering aan onderdelen.

Groot assortiment aan onderdelen.

Fijne garage...fijn personeel

Super fijne behandeling.. met vooraf duidelijke uitleg mogelijkheden qua inzet materialen (nieuw/tweede hands). Als vrouw/klant voel ik me daar altijd zeer respectvol behandeld. Geen onverwachtse verrassingen. Naast goede service en respect hebben ze tevens goede humor!!

Vakkundige garage die meendenkt.

Vakgarage die meedenkt met de klant zodat onze bedrijfswagens in prima conditie op de weg blijven.

Prima communicatie en goede service.

Goede service en deskundig advies

Ik kom al een aantal jaar met veel tevredenheid bij Bart Ebben, waar het persoonlijke contact een grote plus is. Ze hebben mij altijd eerlijk en deskundig advies gegeven over mijn auto en hebben ook rekening gehouden met mijn beperkte budget. De reparaties worden naar tevredenheid uitgevoerd, en de kosten zijn consequent duidelijk gecommuniceerd. Toen mijn auto total loss was gereden, werd ik uitstekend geholpen bij de afhandeling. Bovendien hebben ze mij bijgestaan bij de aanschaf van een goede en betaalbare vervangende auto, waar ik nu veel plezier aan beleef. De mogelijkheid om een leenauto te gebruiken is ook zeer gewaardeerd en bespaart veel gedoe.

Content over de contacten/bejegening door Autobedrijf Ebben

Ik word goed op de hoogte gehouden met betrekking tot datgene wat tijdens de onderhoudsbeurt van de auto moet gebeuren.

Apk en service zoals het hoort

Vandaag weer een verse APK voor een jaar voor onze auto. Ook is er net wat verder gekeken naar de rest van de auto. Mochten er gebreken zijn kan je voor Peugeot/Citroën Tweedehands onderdelen kiezen. Ik ben zeer tevreden over de service.

Vriendelijk en ervaren team.

Super ontvangst , lekkere chocolademelk en snel klaar

Betrouwbaar en eerlijk bedrijf!

Al jaren is de Bart Ebben mijn vertrouwt garagebedrijf. Ze zijn gespecialiseerd in de Frase auto merk, maar ik breng mijn niet Franse merk auto naar Bart Ebben. Een eerlijk bedrijf met een persoonlijk oog voor de klant. Vriendelijk, behulpzaam en gemotiveerd personeel.

Vakmensen, goede service en afspraak is afspraak

Dit autobedrijf levert voor mij de gewenste zekerheid om mijn auto langer te kunnen blijven rijden dan bij een merk gebonden garage. Mijn Citroen C4 uit 2012 (pas 12 jaar oud!) heeft nu meer dan 230.000 km op de teller. Technisch gesproken met vertrouwen nog een aantal jaren in het vooruitzicht.

super

Fijne mensen

Zij doen wat je verwacht en komen afspraak na.

DS5 gebracht met storing roetfilter, deze vernieuwd en ook bleek kabelbreuk. Opgelost en dus weer rijden. Perfect.

De afspraak is makkelijk te maken en de sfeer is altijd goed!

De rekening (en de handelingen)valt me dan weer een beetje tegen: de airco cleanen met een.luchtje, daar hou ik helemaal niet van, voortaan even overleggen graag

Mijn ervaring m.b.t. de oplossing van electronische storing is zeer goed.

Heb langjarige ervaring opgedaan met garage Bart Ebben tot 2014. Ben in 2014 verhuisd naar Groesbeek en heb toen daar een garage gevonden. Mijn laatste storing was een probleem met de electronica en ik heb er toen voor gekozen weer naar een Citroengarage te gaan. Mijn probleem is Autobedrijf Bart Ebben zeer professioneel opgepakt en verholpen.

Ik heb mijn citroen c3 net gehaald, maar mijn ervaring tot nu toe is zeer tevreden. Fijne goede service. Zoals ik al zei: Ik ben fan van de Citroën!! Toppers daar, dank jullie wel.

Snelle eerlijke service

Gewoon super , Ruim 2 uur gereden om een complex probleem op te onderzoeken . Zelfde middag was de auto klaar en werkte alles naar behoren .

Goede service door deskundige en prettige medewerkers

Eind januari ben ik voor het eerst voor een onderhoudsbeurt en de verplichte APK keuring van mijn auto bij Bart Ebben geweest. Heb vooraf duidelijkheid gekregen over wat er gedaan zou gaan worden. Geen standaard werkzaamheden, maar enkel dat wat er nodig is. Verder persoonlijke aandacht voor de klant. En dat is o zo belangrijk.

goede kennis van auto's en veel onderdelen bij de hand.

men doet wat men zegt, niet de goedkoopste maar wel goed.

Over Autobedrijf Bart Ebben

Autobedrijf Bart Ebben in Malden combineert ruim 40 jaar ervaring met de modernste kennis en apparatuur om uw auto in optimale conditie te houden. Aangesloten bij BOVAG en Eurorepar Car Service, alle automerken welkom. Van oudsher een specialisme in Citroën en Peugeot, maar ook voor andere merken draaien onze ervaren monteurs hun hand niet om. Alles rond uw auto: Occasions, Onderhoud, reparatie, APK, airco service, schadeherstel, automaatbak spoelen, autobanden, bedrijfswagens, campers, etc.