In de ochtend gebeld en onderdeel volgende dag al in huis

Supersnelle service, had ook gebeld hoe te handelen na offerte mail, hadden mij netjes uitgelegd.

In een woord: geweldig!

Vriendelijke mensen, goed uitgelegd waar het probleem aan lag. onze kofferdeksel van de Peugeot 207 cc cabrio sloot niet goed. Wij dachten dat er nieuwe scharnieren in moesten en hadden deze ook besteld. Dit bleek het toch niet te zijn, wij hoefden de scharnieren niet te betalen. hij kwam met een hele goede oplossing, het lag aan de pomp. Hij heeft het dak afgesteld en diverse controles uitgevoerd. Een prima oplossing en alles werkt weer uitstekend, kortom een zeer goede garage en zeker aan te bevelen. Bart Ebben.

vriendelijk duidelijk

heb de eerste keer gebruik gemaakt van hun diensten en is allemaal keurig verlopen. Zeer tevreden!

Goed geholpen.

Er moest onverwachts een flinke reparatie uitgevoerd worden. Goed gecommuniceerd, snel geholpen.

Vriendelijke en adequate service.

Heel goed adequaat en prettig geholpen door Geert. Schade voor zover het zich nu laat zien uitstekend gerepareerd.

prettig eerste contact met deze garage

Heb goed gevoel over het onderhoud van onze buscamper, ook voor de toekomst.

SUPER Goede garage, denken mee en zijn niet duur

Turbo was kapot , maar aangezien de auto verkocht ging worden , was een nieuwe turbo een te dure reparatie. Men heeft met mij meegedacht en met een geteste 2ehands turbo de auto voor een nette prijs kunnen repareren.

Prima service Afspraak makkelijk te maken. Maatwerk.

Fijne vriendelijke bediening

Goed advies gekregen.

Top service

Jan, Klantvriendelijk en goede service, zeker een bedrijf om daar heen te gaan voor en occasion of reparatie.

Klantvriendelijk in alle opzichten en snelle reparatie

Snelle reactie op mijn e-mail waarin ik aangaf wat ik wilde. Samen een dag uitgezocht en een leenauto werd gereserveerd. Probleem bij reparatie werd samen met mij kortgesloten en vervolgens werd de reparatie uitgevoerd. De volgende dag werd ik gebeld dat de auto klaarstond. Telkens vriendelijk benaderd door de medewerker.

Zeer correct en een positieve ervaring.

Ik heb bij toeval de fa. Ebben ontdekt via internet omdat ik in mijn Peugeot partner een nieuwe gebruikte bestuurdersstoel wilde, Na tel .contact een afspraak gemaakt. i.v.m. slecht weer de afspraak moeten verzetten en dat was geen enkel probleem. Men heeft mijn auto goed onderzocht of datgene wat ik graag wilde ook toepasbaar was , doch helaas. Men is zeker een klein uur bezig geweest en op mijn vraag wat dat alles koste zei men : niets. Nou dat noem ik nog een s service. De automatten welke ik meteen besteld had zijn ondertussen al geleverd. Kortom 'ik ben zeer te spreken over dit bedrijf.

Altijd goed, altijd leuk!

Jongens met ervaring en kennis van de iets wat afwijkende Franse automobielen! Misschien een fractie duurder dan die 'hobby garage op de hoek', maar je hoeft dan oom niet 3x terug omdat het toch niet goed blijkt te zijn.

Ik kwam voor de APK, ging even zitten met koffie, en 3 kwartier later kreeg ik de sleutel al weer! T

Heel goed

Perfect geregeld

Als collega autobedrijf even een probleem gehad met een auto. Netjes en snel afgehandeld.

Zeer positief, goede afspraken, goede behandeling en uitvoering

Had diverse zaken om nieuwe camper te laten checken, uiteenlopende reparaties en controle algemeen van het voertuig, De camper is daar nu structureel in onderhoud en ook de Apk keuring. Dat doe je enkel als je vertrouwen heb in de garage en prijstechnisch ok is. En als er iets ingrijpends is dan mogelijk een gebruikt onderdeel, daar is niks mis mee. De camper is ook al een paar jaartjes oud!

Super service en de mensen

Ben heel erg geholpen met mijn auto!! Super service

Goede service en fijne communicatie

Fijne en duidelijke communicatie over de geconstateerde schade en een super snel handelen met het maken daarvan! Ook het eerlijk attenderen op aankomend onderhoud is een geruststelling dat de auto in handen is van gespecialiseerde vakmensen met kennis

Erg positief!

Zeer vriendelijke personeel,goed uitleg.Auto is verrassend snel gerepareerd !

Het was een goede service

Het was een klantvriendelijke service en ook snel!

Snel geholpen

Het is gemakkelijk via de website een afspraak voor een APK te maken, en vervolgens is het in een ochtend gepiept.

Prima geholpen

Goed en vriendelijk personeel

Fijne garage en deskundige en aardige mensen ,denken met je mee voor oplossingen

zie boven

Super vriendelijke medewerker en goede prijs

Fijne service, vriendelijke medewerker en goede prijs.

Over Autobedrijf Bart Ebben

Autobedrijf Bart Ebben in Malden combineert ruim 40 jaar ervaring met de modernste kennis en apparatuur om uw auto in optimale conditie te houden. Aangesloten bij BOVAG en Eurorepar Car Service, alle automerken welkom. Van oudsher een specialisme in Citroën en Peugeot, maar ook voor andere merken draaien onze ervaren monteurs hun hand niet om. Alles rond uw auto: Occasions, Onderhoud, reparatie, APK, airco service, schadeherstel, automaatbak spoelen, autobanden, bedrijfswagens, campers, etc.