Fantastische service

Geweldige service, extra moeite gedaan voor een hele prettige ervaring! Super auto voor de deur. Voor de volgende auto komen we bij jullie terug!

Mooi bedrijf met fijne medewerkers. Goed netjes en op tijd bestellen en leveren van onderdelen

Mooi bedrijf met fijne medewerkers, Goed, netjes en op tijd bestellen en leveren van onderdelen

Superrr Van aanvraag reparatie tot met uitvoering

Kosten duidelijk , verloop reparatie tot met ophalen wordt je blij van . Staan voor service !

Goed geholpen

De auto heeft een APK keuring gehad. Ik ben netjes en goed geholpen.

Ter plekke telefoon op Bluetooth aangesloten

Aan iedereen Aan te bevelen

De gemaakte afspraken worden prima nagekomen. Blijf zo doorgaan.

Perfecte service

Goede communicatie over de kosten vooraf, goed advies en als verrassing ook nog een schone auto! Top service!

Fantastische service geheel volgens afspraak

Maandag 6 september 2021 cruise control laten inbouwen op mijn 206 cc , perfecte service en alles volgens afspraak echt een aanrader dit bedrijf. En lekkere koffie.

Goede koffie en eerlijke behandeling

Goed en eerlijk

ontzorgt en helpt je uit de brand

Auto had onverwacht pech en met een erg onhandige timing. Bart Ebben heeft snel gehandeld en zorgvuldig. Ging daarbij verder dan andere garage denk ik en de indruk die ik heb, is dat ze het goed willen oplossen.

Uitstekend en vriendelijk contact en overleg.

Alle afspraken correct nagekomen en duidelijke informatie waarom zaken wel of niet moeten gebeuren!

Netjes op tijd. Vriendelijke behandeling.

Zeer positief verrassend

Zeer vriendelijk, meedenkend en deskundig.

Goede Garage

Klantvriendelijk en een goede service in een woord een perfecte garage

Klantvriendelijk, er wordt met je mee gedacht en ik zou in regio Nijmegen nergens liever m'n auto naartoe brengen.

Deze garage doet wat ze zeggen

Eerst wordt gekeken wat de auto aan onderhoud nodig heeft. Dan wordt er overlegd met de klant en krijg je een prijs indicatie. Na akkoord volgt het onderhoud zoals afgesproken. Dat kost natuurlijk wel wat, maar niks onverwachts. Kortom ze doen wat ze zeggen.

Niet klantvriendelijk

Geen vriendelijke ontvang na de middag geen uitleg over de nota wat er precies is uitgevoerd en geen controle over de distributieriem terwijl ik er om vroeg ben vaste klant had wel meer krediet verwacht meer service gericht nee er ontbrak echt aan gerichtheid

Snelle service, vriendelijk geholpen!

Prima geholpen en vriendelijk personeel

Prettige eerste ervaring!

Super goede, snelle en vriendelijke service!

Snel geholpen, denken goed mee, goede kwaliteit/prijs verhouding en bovenal hele vriendelijke service.

Prima!

Telefonisch een afspraak gemaakt met een begroot bedrag. Dit is helemaal uitgekomen. We hadden al eerder ervaringen met Bart Ebben. Nu ook wederom een prima ervaring.

Vriendelijk

Vriendelijk en deskundig

een nette goede betrouwbare garage

Dik tevreden met de aankoop van een andere auto [citroen]en met het onderhoud ervan. De afspraken kloppen ook altijd met wat je afspreekt, dat heb ik ook wel eens anders mee gemaakt maak . Gr. Gert

Ontzorgen

Auto na pech afgeleverd bij Bart Ebben en die is relatief snel gerepareerd en ondertussen mocht ik leenauto rijden. Fijn geholpen.

Over Autobedrijf Bart Ebben

Autobedrijf Bart Ebben in Malden combineert ruim 40 jaar ervaring met de modernste kennis en apparatuur om uw auto in optimale conditie te houden. Aangesloten bij BOVAG en Eurorepar Car Service, alle automerken welkom. Van oudsher een specialisme in Citroën en Peugeot, maar ook voor andere merken draaien onze ervaren monteurs hun hand niet om. Alles rond uw auto: Occasions, Onderhoud, reparatie, APK, airco service, schadeherstel, automaatbak spoelen, autobanden, bedrijfswagens, campers, etc.