buitengewoon goede service en vakmanschap.

Maar zéker zo belangrijk is de persoonlijke en vertrouwenwekkende klantvriendelijkheid van de bedrijfsleiding door Jan en Geert. Met vriendelijke groet, Thijs de Jong

Zeer positieve en klantvriendelijke eerste ervaring.

Nvt

Stuur er iedereen heen top

Prijs is redelijk, snel en zeer kundig!

Bij bedrading mistlampen kon vrij makkelijk iets aangepast worden, was niet gebeurd. Geen groot ding, maar is wel de ruimte voor verbetering.

Ik ben heel tevreden.

Erg vriendelijk en volgens afspraak overleggen.

Ben zeer tevreden over service van autobedrijf Bart Ebben.

Goede service. Afspraken worden goed nagekomen. Benadering is altijd vriendelijk en correct.

gewoon erg goed ....

keurig netje werd mijn Peugeot 306 cabrio afgeleverd

Topservice

Fijne mensen, vakkundig en vriendelijk..

Uitstekend!

Goede service faire prijzen en kannis van zaken!

Volgens mij goed verzorgde beurt

Heb nog niet met de camper gereden.moet nog afwachten of alles goed functioneert.

Subliem

Ik kom altijd terug dat zegt al genoeg .

Goed geholpen en advies geven Ben zeer tevreden ook met de medewerkers

Ik ben zeer tevreden over de tot standkoning van de reparatieopdracht en de uitvoering.

In zeer goed overleg zijn de mogelijkheden voor de gewenste reparaties besproken. Hierbij zijn ook kostenbesparende opties aangedragen. Ik heb het gevoel, dat de vervanging van de koppeling, de distributie riem en daarnaast nog wat kleinere reparaties tegen zeer aanvaardbare prijs zijn uitgevoerd. Kortom ik ben een tevreden klant.

Kundig en vriendelijk

Kundig en vriendelijk

Alles is goed gemaakt, eindresultaat zeer goed.

we zijn vriendelijk en goed geholpen. degelijk en betrouwbaar bedrijf. ze konden de oorzaak eerst niet vinden, ons dak ging niet meer open en dicht. Maar ze bleven zoeken en het is gemaakt. Jan gaf ons lekkere koffie.

Goed geregeld

Prima voor elkaar

Goede service met de juiste mensen

Juiste, relaxte mensen met een topservice.tot de volgende x.

Ben zeer tevreden

Bij het inruilen van mijn auto ben ik heel vlot en zeer vriendelijk gehopen.

Enorm goed autobedrijf, rustig en goed uitgerust met vakmensen

Ik ben er heel goed geholpen. Afspraak is afspraak en ze weten hier wat ze moeten met een Citroën.

Super goede klanten service

Auto is vakkundig nagekeken & gerepareerd bij jullie. Vriendelijk personeel.

Goed vakmanschap en betrouwbare ervaring

Alleen maar positieve ervaringen

Vriendelijke, goed opgeleide mensen

Een luisterend oor. Goede adviezen.

Super goede en snelle service

Goed en vriendelijk geholpen

Heel prettig

Ik heb het als prettig ervaren. Heel prettig gesprek met Jan (verkoper).

Over Autobedrijf Bart Ebben

Autobedrijf Bart Ebben in Malden combineert ruim 40 jaar ervaring met de modernste kennis en apparatuur om uw auto in optimale conditie te houden. Aangesloten bij BOVAG en Eurorepar Car Service, alle automerken welkom. Van oudsher een specialisme in Citroën en Peugeot, maar ook voor andere merken draaien onze ervaren monteurs hun hand niet om. Alles rond uw auto: Occasions, Onderhoud, reparatie, APK, airco service, schadeherstel, automaatbak spoelen, autobanden, bedrijfswagens, campers, etc.