Top service

Mijn ervaring m.b.t. de oplossing van electronische storing is zeer goed.

Heb langjarige ervaring opgedaan met garage Bart Ebben tot 2014. Ben in 2014 verhuisd naar Groesbeek en heb toen daar een garage gevonden. Mijn laatste storing was een probleem met de electronica en ik heb er toen voor gekozen weer naar een Citroengarage te gaan. Mijn probleem is Autobedrijf Bart Ebben zeer professioneel opgepakt en verholpen.

Ik heb mijn citroen c3 net gehaald, maar mijn ervaring tot nu toe is zeer tevreden. Fijne goede service. Zoals ik al zei: Ik ben fan van de Citroën!! Toppers daar, dank jullie wel.

Snelle eerlijke service

Gewoon super , Ruim 2 uur gereden om een complex probleem op te onderzoeken . Zelfde middag was de auto klaar en werkte alles naar behoren .

Goede service door deskundige en prettige medewerkers

Eind januari ben ik voor het eerst voor een onderhoudsbeurt en de verplichte APK keuring van mijn auto bij Bart Ebben geweest. Heb vooraf duidelijkheid gekregen over wat er gedaan zou gaan worden. Geen standaard werkzaamheden, maar enkel dat wat er nodig is. Verder persoonlijke aandacht voor de klant. En dat is o zo belangrijk.

goede kennis van auto's en veel onderdelen bij de hand.

men doet wat men zegt, niet de goedkoopste maar wel goed.

Prettig contact en goed geholpen.

Prettig contact en goed geholpen.

Eerlijk behulpzaam top

Zeer vriendelijk eerlijk en vooral niet duur

Alles ok, eerlijke prijs, zeer goede service

Alles verlopen volgens afspraak, kosten worden eerst besproken.

Snel en kundig

Vooraf duidelijk gecommuniceerd en achteraf snel en adequaat geholpen waarbij de service met een glimlach niet onvermeld mag blijven

Autobedrijf Bart Ebben gaat altijd voor het eerlijke verhaal.

Ik heb in mijn leven al heel wat autobedrijven 'versleten'. Totdat ik jaren geleden bij Autobedrijf Bart Ebben uitkwam. En daar ben ik gebleven. Hier gaan professionaliteit en behulpzaamheid hand in hand. Hier word je niet afgescheept. Persoonlijke benadering staat hoog in het vaandel. Garage Bart Ebben slaagt bij mij met vlag en wimpel. Bij jou ook, zeker weten!

Erg vakbekwame garage

Zeer vriendelijk personeel en professioneel onze auto duurde langer dan ik dacht maar geen probleem heb een.leen auto gekregen zeer goed geholpen ben erg tevreden en ga zeker terug m9cht het nodig zijn.

De klant staat bij Ebben centraal.

Korte lijnen. Goede voorlichting over te verrichten werkzaamheden. Haal en breng service is een goede toevoeging op de service. Zeer tevreden!!

Ik kreeg onmiddellijk de juiste olie ..

Jongens is het niet een béétje overdreven om direct een beoordeling te vragen wanneer je een blik olie hebt verkocht.

Goede ervaring

Goede communicatie, heldere uitleg, veilig weer de weg op. Moest alleen met kapotte auto lang wachten totdat er plek was, maar dat ze vol zitten is wellicht alleen maar een goed teken!

Goede service en koffie

Garage Ebben staat altijd voor me klaar

Van groot tot klein ongemak, een versnellingsbak of een lampje - steeds wordt er direct actie ondernomen, de malheur hersteld en met een vriendelijkheid waardoor ik met een glimlach verder rijd. Super !

Haal goed

Fijne garage, goede en persoonlijke service

Al jaren klant hier met mijn Peugeot-kilometervreter. Je krijgt hier goed en eerlijk advies. De service is vriendelijk en ze zijn hulpvaardig bij het oplossen van problemen.

Fijn bedrijf, er wordt goed meegedacht.

Al vanaf 2005 zijn onze auto's bij Autobedrijf bart Ebben in onderhoud. Ook heb ik er diverse occassions gekocht. Een fijn bedrijf waar men elkaar kent en waar er goed meegedacht wordt om jou als klant tevreden naar buiten te laten gaan. Waar mogelijk kunnen er bij reparatie (in overleg natuurlijk) gebruikte onderdelen gemonteerd worden. Niet de goedkoopste van de regio, maar zeker niet de duurste; en eerlijk is eerlijk: kwaliteit mag wat kosten. Ik heb altijd een goed gevoel daar en als er al een keer wat fout gaat doet men de uiterste best om eea zo snel en goed mogelijk op te lossen. Tevreden klant dus!

Goed en klantvriendelijk.

Zeer betrouwbare en betaalbare onderhoudsservice en prettige persoonlijke klantenservice.

Prettig

Vriendelijk en altijd bereid te helpen

Gewoon de beste citroen garage

Voor Citroën en peugeot is ebben the pla ce to be ze zijn heel goed en heel vriendelijk

Over Autobedrijf Bart Ebben

Autobedrijf Bart Ebben in Malden combineert ruim 40 jaar ervaring met de modernste kennis en apparatuur om uw auto in optimale conditie te houden. Aangesloten bij BOVAG en Eurorepar Car Service, alle automerken welkom. Van oudsher een specialisme in Citroën en Peugeot, maar ook voor andere merken draaien onze ervaren monteurs hun hand niet om. Alles rond uw auto: Occasions, Onderhoud, reparatie, APK, airco service, schadeherstel, automaatbak spoelen, autobanden, bedrijfswagens, campers, etc.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.