Duidelijke , nette en vriendelijke hulp bij koop berlingo

Prima familie bedrijf die eerlijk en mee wil denken in het verkoop proces . Ik ben tevreden over de service .

Een prima oplossing om onze Peugeot 307 op een voordelige manier in goede conditie te houden. Na de rondleiding die ik kreeg van Geert was ik onder de indruk van de professionaliteit waarmee het demonteren, beheren en uitleveren van de onderdelen in zijn werk gaat. Het spreekt mij aan hoe jullie vorm geven aan circulaire economie.

Zonder gedoe gewoon goed geholpen.

Goed advies, duidelijke afspraken.

Deskundig, persoonlijk en zakelijk transparant

In goed overleg tot afwegingen komen, zoals recent voorafgaand aan een grote beurt bij de kilometerstand van ruim 238.000 km. Na de grote reparatie er op kunnen vertrouwen dat de auto weer een tijd mee kan.

Vriendelijkheid en goede service.

Deze garage is nieuw voor mij maar , ik werd vriendelijk ontvangen en goed geholpen in overleg i v m de Volkswagen Caddy { bwj 2011} Straalt vertrouwen en vriendelijkheid uit ! Kom zeker met mijn Caddy terug voor onderhoud en evt reparaties . Bedankt voor de vriendelijkheid garage Ebben .

Slot vervangen van C1

We zijn weer goed geholpen. Thanks.

Snelle service

Heel goed en snel geholpen!

Perfect!

Kapotte versnellingsbak. Maar geen probleem bij Bart Ebben, want ze hebben altijd een gebruikte klaarliggen. 20 dagen zonder kosten een leenauto gehad. Ben blij dat ik die van mij nu weer terug heb :) Rijd weer als een trein! Kortom, fantastische service en bijzonder vriendelijk personeel.

Vriendelijke en goede service

Mijn ervaring bij Bart Ebben is uitstekend. Ze zijn klantvriendelijk, bieden een goede service. Ze denken met je mee. Ik ben zeer tevreden.

fantastisch en snel geholpen!

Fijne, vriendelijk personeel

Afspraak maken werkt fijn, goed en snel geholpen.

Echte monteurs

Uitstekende service

zeer goed

vriendelijkheid staat voorop

Zeer goede service

Vriendelijk geholpen en de auto rijdt weer als een nieuwe

Prima service. Alles nagekeken en niet alleen de remschijven vernieuwd.

Zie boven

Gewoon TOP

Ondanks drukte toch nog een gaatje in de planning gevonden om door een steenmarter veroorzaakte motorstoring op te lossen. Daarbij meedenkend een oplossing te vinden voor preventieve maatregelen tegen deze ongenodigde gast.

Kundig, vriendelijk en klantgericht

- Bedrijf op internet gevonden. - 1 ste contact vriendelijk en kundig met een goed advies. - Storing, na diagnose en kostenopgave, tot mijn volle tevredenheid verholpen!

Prima!

Gewoon goed zoals het hoort, goed!

Prettige ontvangst en goede service

Voor de eerste keer in de zaak, werd bij mijn naam aangesproken en meteen goed geholpen. Deze eerste kennismaking kon niet beter!

ik werd keurig geholpen

nvt

Goede service en fijn contact

Apk gekeurd voor een goede prijs waarbij kleine reparaties zonder meerprijs uitgevoerd zijn, ouderwetse goede service.

100% tevreden klant

Stan

Super geholpen bij de service aan de airco van onze auto.

Wij hebben een auto gekocht bij autobedrijf Bart Ebben Geweldig geholpen door Jan. Alle beloftes nagekomen. Bedankt Jan

zeer tevreden

zeer tevreden en goede behandeling

Over Autobedrijf Bart Ebben

Autobedrijf Bart Ebben in Malden combineert ruim 40 jaar ervaring met de modernste kennis en apparatuur om uw auto in optimale conditie te houden. Aangesloten bij BOVAG en Eurorepar Car Service, alle automerken welkom. Van oudsher een specialisme in Citroën en Peugeot, maar ook voor andere merken draaien onze ervaren monteurs hun hand niet om. Alles rond uw auto: Occasions, Onderhoud, reparatie, APK, airco service, schadeherstel, automaatbak spoelen, autobanden, bedrijfswagens, campers, etc.