Na elke onderhoudsbeurt ga ik weer met een gerust gevoel de weg op!!!!

Na verhuizing vier jaar bij een andere (grote, onpersoonlijke) garage het onderhoud laten doen. Nu weer terug op 'het nest' geeft mij het gevoel er weer ervaren specialisten het onderhoud gepleegd hebben. Duidelijke toelichting over de verrichte werkzaamheden en komend onderhoud aangegeven. Fijn om weer terug te zijn!

Simpelweg prettig en goed

Bo en Jan nemen de tijd om voorlichting te geven. Pushen niet. Reële prijsvoering. En voor mij belangrijk: prettig in de omgang en communicatie. Komen gemaakte afspraken na en zijn duidelijk over de garantie.

Service altijd top en tijd voor een praatje

Service altijd top en altijd tijd voor een praatje

geweldige service

kon meteen terecht toen de de auto startproblemen had

Top en snel geholpen

Top en snel geholpen

Goed geregeld, goede service en redelijke prijs.

Deur vervangen en uitstekend geholpen. Hoewel de tweedehands deur niet op voorraad met de goede kleur is deze ingekocht en omgebouwd.

Service

Vanaf de eerste kennismaking heb ik een goed gevoel bij dit bedrijf. De communicatie is snel en helder. Ze denken met je mee en er hangt een goede sfeer. De professionaliteit en liefde voir auto's straalt er af. Kortom: zeer tevreden.

Uiterst accurate afhandeling van de reparatie en goede communicatie naar de klant

Als nieuwe klant met een defect aan de auto na een reparatie bij een andere garage, heeft garage Ebben de klacht uiterst serieus in behandeling genomen ondanks de kerstdrukte. De communicatie verliep prettig en uiteindelijk is de oorzaak van de storing/defect gevonden en kon dit gerepareerd worden. Helaas was een hoge rekening niet te voorkomen, maar de auto is goed nagekeken en gerepareerd en dus reed ik bovenal veilig en met een stralend schone auto naar huis.

Goede voorlichting en dito uitvoering, afspraak is afspraak

Een echte Citroën garage met vakmensen, problemen oplossen , niet alleen onderdelen vervangen zonder na te denken

Het vertrouwen waard

No nonsense en met kennis van zaken zoals 40 jaar geleden

Top service

Vakmensen met passie voor hun vak

Fijn geholpen

Eerste keer met een reparatie, duidelijke uitleg over wat te doen en de handeling.

Eerlijk advies

Maken waar wat ze beloven

Kundig en vriendelijk personeel

Supervriendelijk, deskundig en snel

Ontzettend persoonlijk en klantgericht, snelle en deskundige service

Sinds vele jaren klant en altijd een fijne service

Een prettig en vakkundig autobedrijf voor onderhoud en reparatie aan ieder merk auto.

snel en goed geholpen

Onze woning (camper) werd snel gemaakt ondanks de drukte. Goede service!

Goede, vriendelijke, oprechte en deskundige service!

Makkelijk om een afspraak online in te plannen. Eerlijke en duidelijke benadering, zodat je weet waar je aan toe bent. Service gericht. Fijn en betrouwbaar bedrijf, waar je je auto met een goed gevoel kunt laten onderhouden!

Een betrouwbare, vriendelijke en goede garage

Ik ga nu al 4 jaar naar Bart Ebben en altijd met tevredenheid. Je word vriendelijk ontvangen, ze denken goed met je mee, houden zeer goed rekening met mijn budget en kijken naar de lange termijn. Ik heb nu ook mijn occasion via hun gekocht. Jan heeft mij zeer goed begeleid in het aankoopproces, met eerlijk advies en ook weer rekening houdend met mijn budget. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik een zeer tevreden klant ben!

ik ben tevreden

Ik ben prima geholpen toen mijn Peugeot 208 met een versleten distributie riem stond en ik niet in aanmerking kwam voor de coulance regeling van Peugeot. Reparaties zijn significant goedkoper vergeleken met de merk dealers.

Top bedrijf.

Het fijne is dat ze ook het onderdeel, in dit geval de telematica computer programmeren.

Snel geholpen.

Ondanks drukte toch snel en vakkundig geholpen.

Goed en slecht

Het was een moeilijke klus, en ik denk dat ze die voor een belangrijk gedeelte goed hebben geklaard, maar de ruitenwissers waren ze vergeten en op weg naar huis met veel tegen liepen die dus vast, verder na een. Anderhalf uur rijden kwam ik thuis en wilde ik de wagen weer starten maar de accu was leeg, dus of die is kapot of die laad niet meer op, maar het was wel fijn geweest als die na 5 weken in de garage was nagekeken en dat ik niet meteen thuis weer voor een probleem kwam te staan, verder was het wel fijn als er gaande weg beter contact was onderhouden, nu zit ik vooral in mijn emotie omdat de auto niet meer start… André

Geweldige service en mee denken in een positieve oplossing.

Zeer positief mee denkend.

En lekkere koffie.

Over Autobedrijf Bart Ebben

Autobedrijf Bart Ebben in Malden combineert ruim 40 jaar ervaring met de modernste kennis en apparatuur om uw auto in optimale conditie te houden. Aangesloten bij BOVAG en Eurorepar Car Service, alle automerken welkom. Van oudsher een specialisme in Citroën en Peugeot, maar ook voor andere merken draaien onze ervaren monteurs hun hand niet om. Alles rond uw auto: Occasions, Onderhoud, reparatie, APK, airco service, schadeherstel, automaatbak spoelen, autobanden, bedrijfswagens, campers, etc.