Prettige service

De banden gingen lekker snel, de prijs viel ook mee en verder voel ik me altijd thuis met de koffie en de krant en al die aardige mensen

TOP!

Fijne mensen, goeie service

Bij Bart Ebben wordt je goed geholpen en denken ze met je mee.

Zeer goed.

Ondanks nare ervaringen met mijn vorige auto die ik bij Ebben gekocht heb, heeft Bart Ebben er alles aan gedaan om dit tot een goed eind te brengen.

Heel goede service. Zeer tevreden

Ben al enige jaren bij dit bedrijf. Je wordt altijd goed geholpen. De service is uitstekend.

Top garage goede service en goedkoop

De airco van mijn auto deed het niet meer, ze hebben de airco bijgevuld en een nieuw filter geplaatst, terwijl ik van een lekkere cappuccino kon genieten. Toppie!!!!

Duidelijke informatie

Duidelijke informatie voor het daadwerkelijk uitvoeren van de verschillende activiteiten

Goed, snel en volgens afspraak

Snel een afspraak kunnen maken voor APK en alles keurig geregeld

Ik ben zeer tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden en de kosten. Als dit niet zou zijn, dan zou ik niet elke keer vanuit Eindhoven naar Malden komen voor onderhoud, Apk enz.

Apk en beurt goed gedaan.

Echter mijn klacht van stotteren motor is niet opgelost. Na twee dagen weer hetzelfde euvel. Heb nu afspraak staan bij lpg garage. Gr. Jan Top.

mijn ervaring is tot nu toe prettig en positief.

zie boven

Zeer deskundig.

Mijn ervaring is dat het een zeer deskundig bedrijf is. Hier werken monteurs die kennis van zaken hebben. Ze hebben het probleem vrij snel gevonden en daadwerkelijk verholpen. Gelukkig was het mogelijk om naar goedkopere alternatieven te kijken, voor de oplossing van het probleem. Fijn dat er met je mee wordt gedacht en dat het probleem voortvarend wordt aangepakt. Mocht ik weer een probleem hebben met mijn auto, dan zal ik hier zeker weer naartoe gaan. Ik ben zeer dankbaar dat mijn autootje weer gerepareerd thuis is bij mij.

Eerlijk & realistisch advies | Denkt mee met klant

En weer een nieuwe APK voor m’n C5 break uit 2006 met 275k op de teller… Na het uitlezen van eventuele storingen en de analyse van de auto door de monteur, werd de lijst met aandachtspunten met mij gedeeld. Wat was echt nodig? En wat kon nog wachten? Of op zoek naar een C5 PH3? Toch gekozen om de leidingen van het veersysteem vakkundig te herstellen vanwege roestvorming en zo een nieuwe APK te verkrijgen. Een relatief complexe en zeldzame klus, waar een week de tijd voor werd genomen. Dank voor het gebruik van de leenauto. Zo kan deze ‘dame’ nog minimaal veilig een jaar de weg weer op. In de afgelopen 2,5 jaar heeft de C5 me nog steeds niet in de steek gelaten. Met de nodige ervaring van Citroëns én de specialist in gebruikte of nieuwe onderdelen, kom ik graag weer terug bij Bart Ebben.

Super Support

Ze hebben mijn auto tussendoor hun drukke agenda bekijken, de oorzaak gevonden en opgelost. super blij. klantvreidelijkheid is uitstekend

Vriendelijk, gemoedelijk, en een duidelijk verhaal.

Diagnose gevraagd voor een vermoedelijk kapot onderdeel. Het duurde wel even, maar probleem was niet aan de orde. Er werd duidelijk en eerlijk verteld, hoe of wat. Warme ontvangst, en het voelt er gezellig en gemoedelijk. Een bedrijf van citroën/Peugeot liefhebbers vóór citroën/Peugeot liefhebbers.

Goede uitleg en duidelijk kostenoverzicht

Goede uitleg en duidelijk kostenoverzicht. Korting op de factuur om zo tot het afgesproken bedrag te komen.

Fantastisch

Klantvriendelijk en service staan bij dit bedrijf voorop. Al verscheidene keren geweest en altijd goed en kundig geholpen

Zoekt betrokken meteen naar oplossingen.

Ondanks grote drukte, tussen de bedrijven door, onderzocht wat de oorzaak was van het probleem en dit opgelost. Daarbij ook meteen de voorbereiding voor schade herstel gedaan. Dat komt dus ook ‘gewoon’ goed.

Klantvriendelijk

In een woord top

Geweldige service!

Een week op zoek geweest naar een originele Injector voor mijn 18 jaar oude Peugeot 406 2.2 ltr. Nergens meer te koop, behalve, bij Bart Ebben. En zelfs een nieuw origineel exemplaar!!!! En dan wordt ik netjes gebeld of de gegevens wel kloppen voordat ik een factuur krijg. Ouderwetse klantvriendelijkheid en service. Vriendelijke groet, J. Wouterse. Tiel.

Zij hebben mijn zoals altijd zeer goed geholpen onder het genot van een heerlijk kopje koffie

Heel goed klantvriendelijk met aangeboden koffie

Ja zeer klantvriendelijk met koffie en goede mededeling via een telefoontje wat er moest gebeuren aan de auto in goed overleg met mij was goed aangeboden ook over de airco en goed overzicht wat betreft de Nota ja zeker tot de volgende keer ,Met Vriendelijke Gr. Rob douglas

Snelle goede afhandeling

Vriendelijke personeel denken met je mee om de kosten zo laag mogelijk te houden. Zodat je weer veilig de weg op kan.

Wat was ie mooi schoon

Over Autobedrijf Bart Ebben

Autobedrijf Bart Ebben in Malden combineert ruim 40 jaar ervaring met de modernste kennis en apparatuur om uw auto in optimale conditie te houden. Aangesloten bij BOVAG en Eurorepar Car Service, alle automerken welkom. Van oudsher een specialisme in Citroën en Peugeot, maar ook voor andere merken draaien onze ervaren monteurs hun hand niet om. Alles rond uw auto: Occasions, Onderhoud, reparatie, APK, airco service, schadeherstel, automaatbak spoelen, autobanden, bedrijfswagens, campers, etc.