Snel, goed en vriendelijk

Vakkundige service met duidelijke opties en keuzes voor de klant

Fantastisch

Heel erg goed geholpen met mijn Peugeot en zeer betrouwbaar gevoel bij dit bedrijf. Vriendelijke service en verstand van zaken erg goed advies gekregen.

top service en eerlijk!

Mijn eerste ervaring met Ebben is voor herhaling vatbaar.

Gewoon goed

Weten waar ze over praten gewoon geweldig

Netjes, alles klopte.

Prijs kwam iets duurder uit dan afgesproken maar is netjes verekend op het faktuur.

Vriendelijke en vakbekwame service!

Wordt altijd goed behandeld en goed uitgelegd over de werkzaamheden di vericht gaan worden.

Ik heb altijd goede ervaringen met mijn auto's bij jullie.

Betrouwbare, snelle, adequate service en zeer vriendelijk personeel

Betrouwbare, snelle, adequate service en zeer vriendelijk personeel

Weer een werkende navigatie/radio

Navigatie/radio was op voorraad. Prijs vooraf bepaald. Geheel naar wens geholpen.

Altijd correct

Altijd op de afgesproken tijd geholpen en in een gezellige sfeer!

top

gezellige en goede vriendelijke monteurs

Ik ben geweldig geholpen.

Vriendelijke mensen. Lekkere koffie. Schetst een eerlijk beeld van mijn auto. Ze hebben alles in voorraad. Doeltreffend opgelost. Hij rijd echt weer heel lekker nu. Heel blij mee en kom er volgende keer graag weer terug.

Ze denken mee aan een goede en snelle oplossing , top services

Super service en snel weer onderweg!

Auto niet meer voor- of achteruit. Bleek een kapotte accu te zijn. Monteur op locatie geweest en rijdend naar de werkplaats voor een nieuwe accu. In no-time geregeld!

Uitstekend inclusief een fles wijn!!!

Goed en vriendelijk te woord gestaan zowel door Geert als Jan !!!

Fijne en betrouwbare garage

Ik kom hier altijd met een goed gevoel en ga er met een goed gevoel weg. Als iemand die niet veel begrijpt van auto's, wordt er altijd tijd genomen om rustig het zo goed als mogelijk uit te leggen wat er aan de hand is.

Zie onderstaand

Inmiddels een aantal weken verder en tot zover heel tevreden. Ben benieuwd hoe het over een jaar zal zijn. Ik vind het te vroeg en te snel om nu een reactie te geven. Ik wil eerst een maand met de auto rijden zodat ik een beter gemotiveerde reactie kan geven. Vriendelijke groet, Jack Schilling ps Sterren geven ook over een maand

Prima service & goede prijs!

Even wisselen van zomer- naar de winterbanden: kop (goeie) koffie erbij, praatje met 'mijnheer Geert' (en Jan uiteraard ook!) en weer snel op pad zonder poespas! Altijd goed!

Zeer prettig en profesioneel

Goede garage, Transparant in wat ze doen.

Fijne service, komt afspraken na.

Super fijne service.

Ben netjes geholpen, snel, goed, en vakkundig.

Eerst geholpen met de levering van een gebruikte dynamo voor mijn Citroen C4 Grand Picasso. Gisteren ook 4 gebruikte banden met velgen laten monteren. Prima adres voor gebruikte onderdelen en goede service!

zeer goede service

doen alles om je naar tevreden heit te helpen

Prettige en relaxte benadering van klanten.

Het is voor mij de eerste keer bij Ebben. Ben tot nu toe bij Nabuurs Cuijk geweest. Mijn eerste indruk is prima. Vriendelijke benadering.

Over Autobedrijf Bart Ebben

Autobedrijf Bart Ebben in Malden combineert ruim 40 jaar ervaring met de modernste kennis en apparatuur om uw auto in optimale conditie te houden. Aangesloten bij BOVAG en Eurorepar Car Service, alle automerken welkom. Van oudsher een specialisme in Citroën en Peugeot, maar ook voor andere merken draaien onze ervaren monteurs hun hand niet om. Alles rond uw auto: Occasions, Onderhoud, reparatie, APK, airco service, schadeherstel, automaatbak spoelen, autobanden, bedrijfswagens, campers, etc.