Super service

Goed en correct geholpen met de aankoop van een Citroen Jumpy

Snel en vriendelijk

Snel en vriendelijk

In 2 woorden. Super tevreden!

Nogmaals super tevreden!

Goede service en goede communicatie

Makkelijk om afspraken te maken, goede communicatie en prima service.

Goede service, vriendelijk personeel

De keuring van de auto is goed gedaan, de nota werd duidelijk toegelicht.

Vriendelijk personeel en vakkundig

Zeer goede ervaring...goede koffie en nette prijs

Bijzonder klantvriendelijk, Zeer goede service.

Zeer vakkundig en eerlijk.

Klant vriendelijk en goede service.

Vriendelijk en correct

Al een paar jaar klant.

Goed bedrijf heb zelf geen klachten erover.

Goede en klantvriendelijke service

Goede en klantvriendelijke service. Goede uitleg over wat er moet gebeuren en gedaan is. Ze nemen je mee in het proces van wat er allemaal gedaan is.

Heel goed.

Er wordt altijd naar een mogelijkheid gezocht om je te helpen

Denken altijd mee en komen met goede oplossingen

Tijdens onderhoud en uitvoeren van APK

Zeer te vreden

Goed op de hoogte gehouden, duidelijke prijs indicaties. Leen auto. Het duurde wel erg lang.

Snel geholpen. Verder gewoon prima.

Snel geholpen. Verder gewoon prima.

Gewoon erg goed

Netjes te woordgestaan alles goed uit gelegd goed tevreden

de auto start weer direct

prettig behandeld alles volgens afspraak nogmaals bedankt

top!

aardige, hulpvaardige mensen. je krijgt een goed advies, goede service

Vriendelijk en vakkundig personeel

Vriendelijke balie medewerkers, ruime sortering aan onderdelen.

Groot assortiment aan onderdelen.

Fijne garage...fijn personeel

Super fijne behandeling.. met vooraf duidelijke uitleg mogelijkheden qua inzet materialen (nieuw/tweede hands). Als vrouw/klant voel ik me daar altijd zeer respectvol behandeld. Geen onverwachtse verrassingen. Naast goede service en respect hebben ze tevens goede humor!!

Vakkundige garage die meendenkt.

Vakgarage die meedenkt met de klant zodat onze bedrijfswagens in prima conditie op de weg blijven.

Prima communicatie en goede service.

Goede service en deskundig advies

Ik kom al een aantal jaar met veel tevredenheid bij Bart Ebben, waar het persoonlijke contact een grote plus is. Ze hebben mij altijd eerlijk en deskundig advies gegeven over mijn auto en hebben ook rekening gehouden met mijn beperkte budget. De reparaties worden naar tevredenheid uitgevoerd, en de kosten zijn consequent duidelijk gecommuniceerd. Toen mijn auto total loss was gereden, werd ik uitstekend geholpen bij de afhandeling. Bovendien hebben ze mij bijgestaan bij de aanschaf van een goede en betaalbare vervangende auto, waar ik nu veel plezier aan beleef. De mogelijkheid om een leenauto te gebruiken is ook zeer gewaardeerd en bespaart veel gedoe.

Content over de contacten/bejegening door Autobedrijf Ebben

Ik word goed op de hoogte gehouden met betrekking tot datgene wat tijdens de onderhoudsbeurt van de auto moet gebeuren.

Sluisweg 18

6581 KA Malden

Over Autobedrijf Bart Ebben

Autobedrijf Bart Ebben in Malden combineert ruim 40 jaar ervaring met de modernste kennis en apparatuur om uw auto in optimale conditie te houden. Aangesloten bij BOVAG en Eurorepar Car Service, alle automerken welkom. Van oudsher een specialisme in Citroën en Peugeot, maar ook voor andere merken draaien onze ervaren monteurs hun hand niet om. Alles rond uw auto: Occasions, Onderhoud, reparatie, APK, airco service, schadeherstel, automaatbak spoelen, autobanden, bedrijfswagens, campers, etc.