nvt

teleurstellend

auto Citroen DS3 meldt""storing motor", terwijl de auto gewoon rijdt. snel afspraak gemaakt, uitgelezen: "update software". Kosten 111,26 euro. Daar wordt je niet blij van. Had dit niet bij een periodieke onderhoudsbeurt of een APK keuring kunnen worden uitgevoerd?

Gedegen en professioneel

Goede en correcte service. Klant wort op de hoogte gehouden als er extra acties moeten worden genomen

Elke keer weer als ik mijn auto breng wordt ik super goed geholpen, topservice, klantvriendelijk staat hoog in het vaandel,Altijd duidelijkheid over de prijs. Al met al een topbedrijf !

Problem analysis was spot on and quick service,

Problem analysis was spot on and quick service,

goede service en klantvriendelijke

Goed meegedacht en eerlijk in het niet weten van de uitkomst van de diagnose van het te repareren onderdeel.

Goed en komen dr afspraken na

Komt heel goed over

Niet alle dingen gedaan wel besproken

Vriendelijke vakbekwame mensen komen de afspraken na.

Servicegericht

Je merkt dat het echte autoliefhebbers zijn.

Vriendelijke

Deze is prima.

Prima geholpen.

Voortreffelijk ervaring al jaren lang.

Goede service, probleem met beeldscherm verholpen.

Multimedia beeldscherm van mijn Peugeot 308 (2014) was kapot en is vervangen door een gebruikte. Groot voordeel van Ebben is dat ze een ruime sortering gebruikte onderdelen van Peugeot en Citroën hebben liggen. Montage daarvan helpt om definitief vast te stellen of het defect ook echt aan dat onderdeel ligt. En het is uiteraard veel voordeliger dan een nieuwe!

Geweldige service

Voor de 2e keer marter schade aan koelvloeistof slangen. Ondanks marter alarm. Geheel kosteloos 2e keer gemaakt.

top

Goede communicatie, heldere afspraken. Geen verrassingen.

Prettige en vakkundige service

Ik kom al jaren met mijn auto’s bij Bart Ebben voor onderhoud. Dit altijd naar volle tevredenheid.

Zeer goede service en onderhoud prima uitgevoerd.

Ik ben zeer tevreden over Garage Bart Ebben. Je wordt altijd goed geholpen, reparaties en onderhoud worden goed uitgevoerd.

Vriendelijk, servicegericht en volgens afspraak

Wederom goed en vriendelijk geholpen.

top!!

geweldige klantvriendelijkheid, behulpzaamheid en heel goede service

Auto wordt goed gemaakt! Correcte afhandeling, wanneer er iets is.

ik vind alles goed, kwaliteit, service. alleen wel duur

Alweer uitstekend

Ik heb geen klachten, ik ben zeer tevreden over de hartelijkheid en de goede service van dit bedrijf!!!

Wederom prima klantgerichte service

Enigszins chaotische gang van zaken i.v.m. personele onderbezetting van receptie. Miste overlegging van versleten onderdelen zoals oude remschijven en remblokken. Ben daarom op goed vertrouwen afgegaan op constateringen van betrokken monteur. Adviseer eigenaar Jan Veldkamp om in de toekomst vervangen onderdelen te bewaren tot auto wordt opgehaald. Dit zoals inmiddels gebruikelijk bij Citroën garages in Duitsland en Frankrijk...

Alles is weer netjes geregeld!

Jan en z'n team hebben het weer goed gedaan!

Perfecte service

Ik heb goeie ervaringen goed geholpen goeie service

Over Autobedrijf Bart Ebben

Autobedrijf Bart Ebben in Malden combineert ruim 40 jaar ervaring met de modernste kennis en apparatuur om uw auto in optimale conditie te houden. Aangesloten bij BOVAG en Eurorepar Car Service, alle automerken welkom. Van oudsher een specialisme in Citroën en Peugeot, maar ook voor andere merken draaien onze ervaren monteurs hun hand niet om. Alles rond uw auto: Occasions, Onderhoud, reparatie, APK, airco service, schadeherstel, automaatbak spoelen, autobanden, bedrijfswagens, campers, etc.