Service op en top!

Leuk, mooi bedrijf met eerlijke mensen. Goede service en aardige medewerkers. Hier wordt je fijn behandeld.

Goede service.

Goede service.

Fantastisch bedrijf!

Ik kom er al vanaf dag 1 helemaal top!

top geregeld weer!

Jammer dat Peugeot NL niet helemaal meewerkte ;-) maar keurig opgelost zo! #service

Professionelen vriendelijk benadering.

Als klant voelt men zich au zijn gemakt in de onderhandelingen die duidelijk zijn.

Klantgericht en oplossingsgericht

Ik ben heel tevreden over de garage en vooral de instelling van de mensen die er werken. Men denkt met je mee.

Alles volgens afspraak en denken met je mee

Steeds weer goed geholpen en ze doen hun best voor de beste oplossing.

Uitstekende service

Topservice

Gebeld vanwege niet starten Citroen Berlingo die te lang had stilgestaan (Corona) Bart Ebben is meteen naar onze klant gereden, helaas was accu kapot. Auto meegenomen, nieuwe accu geplaatst en retour gebracht in een mum van tijd. Dit alles tegen een keurig tarief

Heldele communicatie en behulpzaam

Veel specialistisch kennis aanwezig

Vriendelijk

Prettig en vriendelijk

Goed bedrijf

Duidelijke afspraken, goede communicatie en het geleverde werk is prima.

Goede prijs-kwaliteitverhouding en prima service

Prettige communicatie en snelle afhandeling. Wachten was prima mogelijk.

Helemaal top

Eindelijk een betrouwbare garage gevonden

Fantastisch!

Dank jullie wel! Ik heb zorgeloos de auto achtergelaten. Ik werd welkom geheten met een vriendelijke lach. Ik ontving attent een kopje koffie. Binnen een uurtje was alles opgelost met een prachtig resultaat. Alles zag er netjes verzorgd uit. Je kunt echt zien dat hier gewerkt wordt met een hart voor de zaak. Tot de volgende keer!

Prima geregeld

Vriendelijke ontvangst. Goede uitleg. Snel ingepland en geholpen voor APK en kleine beurt voor onze camper.

De eerste ervaring met Autobedrijf Ebben is erg goed verlopen.

Er is goed mee gedacht wat betreft de werkzaamheden die moesten gebeuren op basis van een APK-beoordeling door een andere garage. Qua uiteindelijke kosten waren we veel beter af, dus we zijn erg tevreden.

Eerlijk en beleefd

Eerlijk en beleefd

Klantvriendelijk en goede service

Uitstekend!!

Vandaag, 22 April naar hun toe gegaan inzake werkplaatsafspraak. Vriendelijke ontvangst. Dit is een bedrijf waar je je echt welkom voelt. Allereerst werd keurig overlegd wat precies mijn klacht was en van daaruit een plan van aanpak besproken. Hier werd zoals afgesproken direct mee begonnen. Omdat ik niet uit hun buurt kom, wilde ik graag wachten. Mij werd een gratis Electrische leenfiets aangeboden en ik heb heerlijk in de mooie omgeving van Malden gefietst. Op de afgesproken tijd was de auto klaar. Alles keurig volgens afspraak verlopen en geen onverwachte verrassingen. Rekening werd netjes uitgelegd. Heb de factuur voldaan en hun mijn welgemeende complimenten gegeven. Ik ging zeer tevreden en met een goed gevoel terug naar huis! Dit is een bedrijf wat ik zeer zeker aanbeveel en zal er zelf, ondanks de afstand, graag weer naar toe gaan. TOP bedrijf. Ga zo door!

Niets op aan te merken

geholpen zoals het hoort en je verwacht

prima service en vakmanschap

Mijn auto hier in onderhoud. geef ik in het volste vertrouwen hier in onderhoud. Bovendien houdt men rekening met mijn situatie. Dat laatste noem ik service.

Super!

Heel prettige ervaring.

Het was lang geleden dat ik me in een garage zo op mijn gemak heb gevoeld.

Het maken van de afspraak verliep vlot. Er was van meet af aan duidelijkheid over de mogelijkheden en de grenzen van de geboden service. En het verliep precies zoals ik had verwacht. Mede doordat vrijwel elke medewerker die voorbij liep mij ook nog even vriendelijk groette, smaakte de koffie in een echte mok zelfs na 2 bakkies naar meer. Hartelijk bedankt voor deze fijne ervaring ! Had ik maar geen afscheid genomen van mijn DS...

Klasse bedrijf!

Vakbekwaamheid verpakt in een klantvriendelijk jasje. Erg prettig in de omgang en ter zake kundig. Aanrader!

Over Autobedrijf Bart Ebben

Autobedrijf Bart Ebben in Malden combineert ruim 40 jaar ervaring met de modernste kennis en apparatuur om uw auto in optimale conditie te houden. Aangesloten bij BOVAG en Eurorepar Car Service, alle automerken welkom. Van oudsher een specialisme in Citroën en Peugeot, maar ook voor andere merken draaien onze ervaren monteurs hun hand niet om. Alles rond uw auto: Occasions, Onderhoud, reparatie, APK, airco service, schadeherstel, automaatbak spoelen, autobanden, bedrijfswagens, campers, etc.