Duidelijke diagnose, goed in overleg en meedenken. Prima!

Na ontdekking dat de BSI kapot was is er eerst gekeken naar de staat van de auto en werd eerst goed overlegd of het de moeite waard was. Oftewel er wordt niet zomaar iets vervangen als er nog andere gebreken opduiken. Uiteindelijk BSI vervangen en advies gekregen om de aankomende "problemen" in de gaten te houden. TOP!

perfecte afhandeling

Mooi werk voor een goede prijs hier kom ik zeker terug

eerlijk antwoord, goede uitleg. Top service.

Snelle service

Nadat we gestrand zijn met onze Berlingo met snel en vakkundig geholpen. Zelfs de spijker in de band viel op bij de alerte monteur! Een rit van Venlo naar Malden is dan ook niets te ver voor de service van Bart Ebben.

prima en snelle service kon heel snel terecht voor reparatie

Zeer goed service.

Zeer goede service en erg vriendelijke ontvangst. Ik ben zeer tevreden over de service.

zeer te vrede

Goede uitleg, nette bediening, goede aflevering

Zie navolgende tekst

Prettige communicatie met het personeel en goede onderhoudsservice.

Zeer klantvriendelijk,met name meneer Geert, Een garage om met vertrouwen terug te komen. TOP.

Het bedrijf is klantgericht en vriendelijk.

Er wordt overlegd over te nemen keuzes. Respectvolle houding. Keurig gespecificeerde afrekening.

Snelle service

Dinsdag een olie lekkage ontdekt bij mijn Peugeot. Lichte paniek bij mij, donderdag stond een vakantie naar Frankrijk gepland. Ebben gebeld, kon meteen langs komen om naar de lekkage te laten kijken. Woensdag werd ie ingepland en donderdag ochtend om 9.30 werd ik gebeld dat de auto klaar was.

prima ervaring

mijn auto moest gekeurd worden en een grote beurt hebben. er werd een nauwkeurige beschrijving gemaakt van wat er moest gebeuren en er werd me van te voren verteld wat de kosten zouden zijn. Fijn dat ik het bedrag mocht overmaken. Vriendelijke mensen

Eerlijk, betrouwbaar, goede service

Lekkere tosti’s

Deskundig en vriendelijk

Mijn 30 jaar oude Peugeot J5 camper van ontstekingsproblemen afgeholpen. Iets wat in de officiële Peugeot garage niet lukte...

klantvriendelijk en professioneel verdienen een pluim

Snel en vakkundig geholpen. En zelfs een kleine reparatie buiten de gemaakte afspraak om nemen ze er gewoon even bij.

Heb al een waardering opgestuurd

Zie boven

prima .

heel klantvriendelijk. eerst kijken ,hoe of wat. de dag erop bellen met oplossing . vragen of het goed is .repareren en op tijd konden wij auto weer ophalen .

Een zeer goede ervaring

Vriendelijke mensen. In contact gekomen via Gaspedaal.nl, er werd snel gereageerd, snel en heel prettig: niet opdringerig. Persoonlijke ontvangst was zeer vriendelijk en persoonlijk. De prijs was goed met ruimte voor onderhandeling inclusief inruil van onze oude auto. Bij afhaal van onze nieuwe auto, bleken er nog extra reparaties uitgevoerd te zijn die we niet besproken hadden. Op en top service Wij kregen ipv een bloemetje een lampenset cadeau TOP. Erg leuk. Wij zouden deze garage zeker aanbevelen bij anderen. Met vriendelijke groet Erna en Eric uit Tolkamer

Sehr freundliches Personal, die Werkstatt ist sehr kompetent und sehr zu empfehlen!

Goede en snelle service. Keurig gebeld toen de rekening hoger zou uitvallen.

Prima service, snel en correct.

Vriendelijk, duidijke uitleg over reparaties

Prime uitleg, snelle service, Bij de reparatie worden materialen gebruikt in overleg.

Snel en deskundige geholpen

Auto afgegeven voor APK + grote beurt. Geen bijzonderheden, maar ze pikken er wel uit dat een van de verbindingsstangen van de stabilisator links voor beschadigd is en adviseren deze te vervangen.

Vakkundig en heel goed

Vakkundig en heel goed

Duidelijk verhaal vooraf, en daarna volgens afspraak even gebeld met een prijsopgave voor met de reparatie is gestart. Bijzonder snelle service.

Over Autobedrijf Bart Ebben

Autobedrijf Bart Ebben in Malden combineert ruim 40 jaar ervaring met de modernste kennis en apparatuur om uw auto in optimale conditie te houden. Aangesloten bij BOVAG en Eurorepar Car Service, alle automerken welkom. Van oudsher een specialisme in Citroën en Peugeot, maar ook voor andere merken draaien onze ervaren monteurs hun hand niet om. Alles rond uw auto: Occasions, Onderhoud, reparatie, APK, airco service, schadeherstel, automaatbak spoelen, autobanden, bedrijfswagens, campers, etc.