Aanrader: vakkundig en snel!

Snel en heel vriendelijk geholpen ondanks de vakantiedrukte. De transparantie in werkzaamheden is prettig: er werd gebeld over een te vervangen onderdeel en prijzen worden gecommuniceerd. Daarnaast een tip om veel voorkomende slijtage bij mijn type auto zo veel mogelijk te voorkomen. Aanrader!

Top bedrijf!

Al jaren doen we handel. Kan niets anders zeggen dan lof. Vooral Jan is een schatje :-)

TOP!!

vriendelijke mensen en super service!

Goed geholpen komen afspraken na

Goede service komen afspraken na eenmaal aan de beurt snel en vakkundig geholpen 1 minpuntje alle drie de keren dat ik er was moest ik minstens een kwartier wachten voordat ik geholpen werd omdat de betreffende persoon aan de telefoon was. Tip misschien iemand aannemen om de telefoontjes te beantwoorden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend; altijd bereid om te helpen \r\nNieuw emailadres \r\nCiscaaerts@gmail.com

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf, goede service. Voor elk merk, voor elk probleem een goede passende oplossing.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ongekende service en kwaliteit ging voor dak cabrio prima hersteld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service, betrouwbaar en professioneel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf klantvriendelijk, deskundig en \'gewoon\' eerlijk, fijn om in de werkplaats mee te mogen kijken en tekst en uitleg te krijgen bij de bevindingen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk.\r\nPrettig\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede reparatie, netjes binnen de afgesproken tijd uitgevoerd

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Medewerkers denken met je mee, goed geholpen. En je krijgt ook te horen welke onderdelen naar verwachting in de toekomst zullen moeten worden vervangen, handig!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze tweede auto, de Peugeot 207 van mijn vriendin, had een hardnekkige storing, waar onze vaste garage niet uit kwam. Er moest een onderdeel besteld worden bij Autobedrijf Bart Ebben, maar dat gebeurde maar niet. Dus hebben we zelf na weken wachten op onze eigen garage contact opgenomen met Bart Ebben. Zij hebben de probleempjes die de Peugeot had binnen enkele dagen allemaal opgelost. Best een waslijstje, maar alles prima voor een vast maximaalbedrag opgelost. Prima zaken doen zo!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en eerlijk advies en goede service

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend. Absoluut klantgericht. Afspraak op zeer korte termijn en gevraagde onderdeel de volgende dag in huis en geplaatst .\r\nVreemd dat een 10 invullen niet mogelijk is >
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Over Autobedrijf Bart Ebben

Autobedrijf Bart Ebben in Malden combineert ruim 40 jaar ervaring met de modernste kennis en apparatuur om uw auto in optimale conditie te houden. Aangesloten bij BOVAG en Eurorepar Car Service, alle automerken welkom. Van oudsher een specialisme in Citroën en Peugeot, maar ook voor andere merken draaien onze ervaren monteurs hun hand niet om. Alles rond uw auto: Occasions, Onderhoud, reparatie, APK, airco service, schadeherstel, automaatbak spoelen, autobanden, bedrijfswagens, campers, etc.