Een uitstekend adres voor eerlijk, betaalbaar en deskundig auto-onderhoud

Persoonlijk en betrokken. Nooit teveel betalen. Altijd behulpzaam en met de klant meedenkend. Erg fijn om dit bedrijf te kennen. Veel kennis van de merken Toyota en Lexus, maar ook voor andere merken. Ik kan dit bedrijf een ieder aanraden.

Top bedrijf

Staan altijd voor je klaar, zelf als de agenda ‘vol’ is. Eerlijk, betrouwbaar, deskundig, vriendelijk!

Goede service!

Al dik 10 jaar een vaste klant. Eerlijk en deskundig bedrijf, daarnaast zijn ze niet beroerd om wat extra voor hun klanten te doen (bijvoorbeeld auto terug brengen).

• Reden bezoek: N.v.t.

Top autoberijf betrouwbaar klantvriendelijk goede service

• Reden bezoek: Nieuwe auto

Vertrouwd en eerlijk

Na een telefonisch contact, gegaan voor een bezichtiging van de betreffende auto. Samen de auto kritisch bekeken en mijn wensen besproken. Ik zou hierover teruggebeld worden en dat werd ik ook met een heldere toelichting over wat wel en wat niet kon, gewoon eerlijk (wat ik waardeer). Auto gekocht en zal helemaal nagekeken worden en klaargemaakt worden - als je dan ook nog een foto krijgt van de auto en de voortgang.... Dit is waar je als klant een goed gevoel bij krijgt - mijn onderhoud etc krijgen ze ook (ondanks de afstand) voor een kop koffie en vertrouwen, rijd ik graag een stukje om.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Super service!

Deze week mijn auto gebracht voor APK. Eigenlijk was hun agenda vol door de vakantie periode. 2 uur later werd ik gebeld dat mijn auto weer klaar stond. Super snelle service! Wegens verhuizing was ik even zoekende naar een 'nieuw' autobedrijf in Nijverdal voor onderhoud en apk. Ik voel me bij dit bedrijf erg op mijn gemak. 'Even makkelijk naar binnen stappen waar je prima geholpen wordt' 'Even een leenfiets mee naar huis' 'snelle service' 'en absoluut niet prijzig' al met al hebben ze er een nieuwe klant bij! 28-12-2020

Vakkundig bedrijf

Open en vriendelijk en bereidvaardig personeel. Vakbekwaamheid is hoog en de prijzen reëel.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Geweldige garage, goede service.

Geweldige garage, en zeer goede service.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Uitstekende service, klantvriendlijk en betrouwbaar! Goede prijs/kwaliteit verhouding

Deskundig, eerlijk en met enthousiasme geholpen bij het aanschaffen van een tweede hands auto. Ik kom hier zeker weer.

Betrouwbaar en goede service, klant is koning.

Vriendelijke, flexibele en persoonlijke service. Zowel telefonisch, per mail en face to face prettige communicatie. Bij Autoplein Nijverdal weet je dankzij de no-nonsense service waar je aan toe bent.

Op de dag voor de reis naar Italie pech met de auto, bumper los. Autoplein heeft toen tussen de bedrijven door de bumper nog snel kunnen repareren. Dat noem ik Top Service!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Onze Toyota moest weer voor de APK. Geen kwikfit apk-tje voor 20 euro met daarna allerlei bijkomende kosten. Maar gewoon een reële prijs van € 35,- zonder verrassingen.

Al meer dan 20 jaar trouwe klant. Gewoon en goed

Top bedrijf, goede service, eerlijk en betrouwbaar!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Uitstekend bedrijf. Vriendelijke mensen snel en accuraat.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Hoge mate van service en geeft een goed advies!

Ik ben al meer dan 10 jaar een tevreden klant. Geen luxe garage met dure showroom en blinkende werkplaats. Maar een vertrouwde functionele garage waar je klantvriendelijk, goed geholpen wordt voor een eerlijke prijs.

3 jaar geleden een Toyota Starlet bij Autoplein Nijverdal gekocht. Je wordt hier vriendelijk te woord gestaan en er is een goede service. Nu voor de 2e keer APK keuring en kleine beurt voor de auto gehad, ze hanteren een mooie prijs op reparaties en de kwaliteit hiervan is uitstekend. Op de APK kun je (als dit is afgesproken) wachten. Deze garage vertelt de klant bij een keuring netjes of er reparaties nodig zijn. Hier kan je aangeven of je de reparatie nodig acht of niet. Al met al een TOP service!

staat altijd klaar, reageert snel

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Klasse service , betrouwbare mensen , vaklui die verstand hebben van hun werk , prima leenauto of dat ze je even weg brengen klasse bedrijf