Kundig! goed advies en uitleg. OOk ene prettig ontvangst.

Top bedrijf goede monteurs

Top bedrijf

Fijn geholpen, super service!

Fijn geholpen, super service!

Top bedrijf

Onwijs aardige mensen en perfecte aflevering.

In de zon genietend van een cappuccino je auto vakantieklaar zien worden!

Onbezorgd je auto aan vakmensen overlaten, het eindresultaat is meer dan naar wens - dankzij advies van Saris4x4. Jullie ook een fijne vakantie toegewenst!

GREAT

Goede heldere communicatie, meedenken in de de wens van de klant. Snelle service.

geweldig

vriendelijk, meedenkend en prima garage.

Top service en meedenken!

Lift uitgevoerd i.c.m versterkt verenpakket, lierbumper geplaatst en lampen aangesloten op mijn Roofrack. Met veel kennis van zaken uitgevoerd en ik ben erg blij met het resultaat.

Enthousiaste en meedenkende medewerkers

Op professionele wijze hebben jullie onze Volvo XC70 voorzien van een ruilmotor. Een hele ingreep dus en ondanks wat tegenslag tijdens de ombouw rijdt de auto nu weer als nieuw. Bedankt ook dat we regelmatig over het verloop op de hoogte werden gehouden

Erg vriendelijk en kundig bedrijf.

Ik heb inmiddels een tweetal aanpassingen aan mijn Jeep Wrangler laten doen. - Roofrack; - extra accu t.b.v. koelkast. In beide gevallen goed geholpen. Ze denken mee en denken in oplossingen. Ik kom er zeker nog terug!

Top bedrijf

Denkt mee, doet goed werk en komt afspraken na. En aardige mensen die hart voor hun "hobby" hebben. Specialisten pur sang.

geweldig

vriendelijke vakmensen die onze wensen perfect geadviseerd, geholpen en afgehandeld hebben

quick uncomplicated help within a short time

I urgently needed a roof bar for a customer in Netherlands. But since Taubenreuther has a contract with Saris 4x4, I was referred to Saris 4x4 and he helped me quickly and easily. Thanks a lot for your help between dealers!!!!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

goed en vakkundig werk geleverd.

Werkzaamheden naar verwachting uitgevoerd en actief meedenkend naar beste oplossingen en uitvoering.

Goed geregeld

Denken goed mee voor een degelijke oplossing. Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen op het afgesproken momont

perfect, zeker aan te bevelen

Goede ervaring! Mensen met kennis en kunde en hoge mate van flexibiliteit.

goed en vriendelijk bedrijf

perfect, zeker aan te bevelen

Roof rack gekocht bij Saris 4x4. Supergoede service en professioneel geplaatst terwijl we stonden te kijken!

perfect, zeker aan te bevelen

Prima service en uitleg. Ze hebben mijn Jeep gerepareerd en voorzien van een nieuwe APK. Ze hebben echt kennis van dit soort auto\'s en weten precies wat er op de markt is aan onderdelen. Kosten voor reparatie waren ook nog meegevallen en het koste Saris meer arbeid dan ingeschat. Dit meer arbeid hebben ze niet bij mij als klant doorgerekend zelf na toezegging mijn kant.

Behulpzaam, kundig, oplossingsgericht.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.