Mooi bedrijf met veel ervaring. Ze reageren snel op vragen, denken met je mee en leveren uitstekende kwaliteit. Aanrader!

Persoonlijk en deskundig

Voor de service en persoonlijke adviezen van autobedrijf Saris rij ik voor mijn 4x4 graag helemaal naar Valburg. Jarenlange eigen ervaring met 4x4 en enthousiasme stralen af van de mensen achter Saris. Echt hèt adres voor de 4x4 rijder.

Goede snelle service en ervaring

Goede snelle service en ervaring

Wederom topservice

Wederom topservice, snel geleverd goed contact goede prijs!

Goed advies en veel keuze

Ondanks dat het een webshop is hebben ze telefonisch alle tijd om me verder te helpen in het maken van de keuze van de producten voor de opbouw van mijn Landcruiser Erg tevreden

Prima en snelle service

Ik word bij Saris erg snel en erg prettig geholpen. In het verleden ook alleen maar goede service ervaren.

Schitterende opvolging en uitvoering

Vlotte en correcte uitvoering binnen het voorgestelde prijsbestek

Al lang op zoek naar goede garage voor onze Defender en bij Saris helemaal goed terecht gekomen.

Doen wat afgesproken is ook als het even snel moet

Had even snel velgen nodig standaard levertijd van 4 weken werd 1,5 week incl.maatwerk Heel goed geregeld

Goede service bij het uitzoeken van de passende liftkit voor mijn Jeep Cherokee!

goede service en meedenkend

na aanvraag onderdelen kreeg ik snel een reactie terug en werd er mee gedacht over welken onderdelen / merken het best bij mijn toepassing zouden passen. zo zijn we er snel uit gekomen en zijn de onderdelen besteld.

Goede services

Al een aantal keren geweest, voor reparaties, onderhoud en accessoires, altijd prettig en goed geholpen. Ook worden de werkzaamheden netjes en vakkundig uitgevoerd.

Prima service en oplossingsgericht bij uitdagingen.

Prima service en oplossingsgericht bij uitdagingen.

uitstekend

Fijn bedrijf, uitstekende service. Soms duurt het reageren op email wat lang, maar dat mag de pret niet drukken. Aan te bevelen.

Behulpzaam en meedekend

Saris 4x4 heeft mij goed geholpen met de zoektocht naar onderdelen voor mijn Forester en hebben hier ook rekening gehouden met mijn beperkte budget! Zijn erg klantvriendelijk en willen je echt helpen om wat van je auto te maken! Echt een aanrader!

Goed advies en vakmensen

Goed advies en vakmensen

Altijd netjes en professioneel

Meerdere keren geweest altijd netjes werk bericht voor een nette prijs

Klant vriendelijke vakmensen !

Zeer tevreden over de survice en kom hier zeker terug....

Buiten netjes en correct ook nog eens zeer ervaren... fijn zaken mee te doen

In de toekomst zeker weer, we hebben het gevoel dat onze hobby bij echte liefhebbers in goede handen is.

Top bedrijf

Saris 4x4 heeft mijn Suzuki Grand Vitara keurig netjes voorzien van mooie velgen en banden, een Frontrunner roofrack en een RhinoRack batwing met quick release systeem. Saris 4x4 werkt snel en netjes. Voordat ik de auto mee kreeg werden alle afgeronde werkzaamheden doorgenomen en werd mij uitgelegd hoe en wat te handelen met de batwing! Ik ben uiterst tevreden!

Helemaal top

Gewoon netjes en vriendelijk geholpen en denken netjes mee! Voelt meteen vertrouwd En overal moet geld verdiend worden maar service vind ik persoonlijk belangrijker als paar tientjes

Goede service, toegewijd team

Conserveren van chassis en installatie van winch en winchbumper keurig uitgevoerd. Enthousiast team met oog voor detail.

Als je als bedrijf servies en specialisatie een van de funderingen noemt, is het blijven waarmaken van deze verwachting moeilijk. Gespecialiseerde 4x4 vragen inhoudelijk beantwoorden en het juiste product hiervoor aanbieden kost tijd. Tijd die niet betaald wordt. Of te wel Service.

Snelle en deskundige service

Goede service en antwoord op al je vragen

Moest vrij snel nieuwe velgen en banden. 1 telefoontje en alles was geregeld, op de dag van montage stond alles klaar en na een testrit kreeg ik de sleutels terug. Echte aanrader