In eerste instantie dik tevreden maar daar kom ik nu op terug

Na mijn verhuizing was ik op zoek naar een nieuwe garage en ik kwam hier uit. Auto voor de apk hierheen gebracht en dik tevreden, super vriendelijk personeel en professioneel. Echter is mijn auto onlangs daar geweest omdat er een lampje brandde. Dit blijkt een kapotte katalysator te zijn en ik kon mijn auto (op oa eigen verzoek) ongerepareerd ophalen. Ik moest voor het constateren van de kapotte katalysator €91,- betalen! Op de vraag wat hebben jullie dan gedaan kreeg ik als antwoord: niks, alleen geconstateerd dat hij stuk is. Ik snap best dat er iets gerekend moet worden voor het nakijken van iets, maar €91,- vind ik bizar veel. Ik ga in het vervolg goed nadenken waar ik mijn auto heen ga brengen. Ik wil er wel bij vermelden dat ze super vriendelijk en behulpzaam zijn!

betrokken en service gericht, denken mee.

De afspraak moest even wachten, keurig gepland en uiteindelijk werd ik gebeld met een duidelijke uitleg en advies. De service was goed. Er is uiteindelijk niets gerepreerd.

Een prima garage

Alles keurig gedaan afspraak makkelijk gemaakt en verder alles keurig uitgevoerd

Vlot en prima!

Auto werd keurig op tijd gekeurd! Even wachten met een kopje thee erbij. En klaar was de auto!

Staan altijd voor je klaar! Goede service

Eerlijk en no nonsens bedrijf.

Keurig geholpen, beleefde medewerkers.

Goed en snel geholpen, vakkundig personeel. Zondermeer een goed en betrouwbaar bedrijf.

Geweldige service, aardige mensen.

Staan altijd voor je klaar.

Top garage

Gewoon top bedrijf.

Geweldige service

Als ik bel staan ze klaar op je te helpen, goede services , Top jongens

Super geholpen! En snel!

Super geholpen! En snel!

Super service

Netjes geholpen en kwaliteit geleverd !

Komen afspraken na

Zeer goed geholpen en geadviseerd.

Eerlijk en goed geadviseerd en geholpen.

Prima service!

Uitstekende garage met vriendelijk personeel en ook altijd tijd voor adhoc klusjes tussendoor. Zeker een aanrader dus!

Zeer betrouwbaar en meedenkend

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding! Fijne mensen waar je door geholpen word.

Betrouwbaar, adequaat en zeer kundig

Al jaren klant en altijd zeer tevreden. Staan altijd voor je klaar , kortom een garage waar je auto en jij nog serieus genomen worden .

Goede service Klantvriendelijk

Kom er al een jaar of 20, zijn absoluut vakmensen.

Prima autobedrijf, zowel voor de verkoop, APK of reparatie. Zij denken mee met de klant en komen altijd met een passende oplossing.

Goede ervaringen

Een goede garage en altijd bereid om te helpen en mee te denken. Daarbij rekenen ze nog een normale prijs voor uurloon en onderdelen.

Klantvriendelijk, vakkundig & betrouwbaar!

We zijn heel blij met dit autobedrijf. We kunnen altijd vlot terecht en hun vakkundigheid is groot. Betrouwbaarheid is voor ons heel belangrijk en dat zijn ze zeker. We komen hier al ongeveer 25 jaar overigens.

Super klantgerichte garage met een top service

De meest klantgerichte garage die ik ken. Als ik daar kom kennen ze altijd mijn naam en ze denken graag mee om het onderhoud niet te duur te maken. Het onderhoud wordt altijd snel en vakkundig uitgevoerd. Ik ben 9 van de 10 keer mijn auto maar een dag kwijt. En kan ook altijd een leenauto mee krijgen tegen een kleine vergoeding van 20 cent per kilometer.

Gewoon een goed en vooral eerlijke garage.

Gewoon een goed en vooral eerlijke garage en die denkt in oplossingen.

Prima service met een grote glimlach!

Prima garage met echte vakmensen. Altijd flexibel!

ALTIJD PERFECT GEHOLPEN-JOOP.

GARAGE KEIJZER VOELT ALS EEN FAMILIE. NA EEN AFSPRAAK ALTIJD GELEGEN ÉN GOED GEHOLPEN. ALS U VAN PERSOONLIJK CONTACT HOUD BEVEEL IK GARAGE KEIJZER AAN-JOOP WALTER_HOORN.

Midwouder Dorpsstraat 44 1679GC Midwoud

229201856