Vakkundig personeel en uitstekende service.

Vlotte afhandeling van onderhoudsbeurten. Onze auto rijdt nu weer prima na jaren van malaise bij een andere garage.

Al jaren een goed gevoel :)

Een fijne dorpsgarage met prettige mensen. Wij komen hier al vele jaren en de service is goed en er wordt met je meegedacht indien nodig.

Betrouwbare garage, erg tevreden mee

Erg tevreden mee

Snel geregeld

Alles supersnel geregeld en volgens afspraak

Top garage ! Al jaren zeer tevreden over

Fijne garage ! Heldere en duidelijke afspraken. Deskundig/ ervaren personeel en oplossingsgericht.

Netjes

Snel en goed

Betrouwbaar

Vriendelijk en bieden goede services ...

Goed op tijd geholpen, ik kon rustig wachten met koffie tot mijn auto na 30 minuten weer klaar stond.

Snel en goed

Ik kon snel terecht en binnen een dag goed en kosten besparend opgelost.

Netjes correct

De APK is netjes uitgevoerd

mooi bedrijf

mooi bedrijf

Geweldige service en klantgerichtheid.

Ik breng nu al 8 jaar mijn auto bedrijven Keijzer en wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. De service is geweldig en een goede vakkennis. Ze kennen mij altijd bij naam.

GOED is GOED

IK [Joop Walter] had vanmorgen een kort gesprek met de eigenaar van het bedrijf. En vertelde hem dat ik hoopte dat zijn bedrijf nooit groter zou moeten worden. In Noord-Holland noemen wij dit...Goed is Goed!!

Alles is prima!

Kom hier al jaren en altijd prima geholpen door het personeel. Echt een aanrader!

ben goed te woord gestaan

is goed

Fijne communicatie

Ik kwam hier als nieuwe klant. Vond de communicatie erg fijn.

Professionele en persoonlijke service

Een top garage bedrijf met vriendelijke en technisch zeer capabele mensen. Wij komen er al 20 jaar met volle tevredenheid.

Goede en kundige service met een smile

Kundig, vriendelijk, en komen afspraken na.

Supper

Ik kwam bij de garage met een kapotte schuifdeur van mijn buscamper. Het euvel was snel gevonden, en het onderdeel kon besteld worden. Na twee dagen was mijn schuifdeur weer als nieuw. Ze hebben ook nog even snel mijn draaibate voorstoel weer aan de praat gekregen. Supper!!!! Ik ben heel vakkundig en vriendelijk geholpen. Ik raad deze garage zeker bij iedereen aan! Dorien

Ze staan direct voor je klaar

Als je problemen hebt lopen ze gelijk even mee naar de auto en maken een afspraak en/of regelen een andere auto voor je.

Prettige mensen die willen meedenken een en vlotte reparatie.

Top bedrijf. Klantvriendelijk. Superservice. 100% aan te raden.

In mijn auto rammelde er iets. Ik heb auto Keijzer gebeld en kon meteen langs komen. Na een korte analyse, kwamen ze mij vertellen dat de stabilisator stang kapot was. De stang kon meteen besteld worden en binnen een uurtje was mijn auto al gemaakt. Ondanks dat ze bakken vol zaten hebben ze mij toch geholpen. En het probleem gevonden en gemaakt. Dat is nog eens top service. En Zeer klantvriendelijk, kortom ik raad auto Keijzer zeker bij iedereen aan.

Kanjers

Niets is hun teveel Staan altijd klaar voor raad en daad Wordt altijd xeer prettig geholpen Kanjers zijn het Klaas en Anny

Snelle service en duidelijke informatie!

Afgelopen week heb ik hier een auto aangeschaft, bij aankomst stond de auto gelijk klaar voor een proefrit en de eigenaar wist veel over de historie van de auto. Na een positieve ervaring met de auto zijn we overgegaan tot koop en na een grote onderhoudsbeurt en poetsbeurt kon ik de auto al na 7 dagen ophalen. Ik ben tevreden over de service, de informatieverschaffing en over de snelle afhandeling.

Geweldige garage

Ik ben hier voor de eerste keer geweest en was meteen aangenaam verrast. Hele aardige medewerkers die je eerlijk advies geven

Over Bosch Car Service