Heel erg behulpzaam en vriendelijk

Uitstekend geholpen door tonny holthuis nadat we de auto kapot hadden onderweg naar texel. Super geregeld.

Zeer klantvriendelijk en gedetailleerd

Zeer klantvriendelijk en deskundig personeel die zeer gedetailleerd aangeven wat er moet gebeuren. Dit wordt vooraf kenbaar gemaakt en tot in details met klant doorgenomen, inclusief raming van de te verwachtte kosten.

Fijn personen en je wordt er goed geholpen

Prima garagebedrijf

Betrouwbaar en vakbekwaam

Uitstekende service!

Uitstekende service!

Een geweldige garage

Een geweldige garage,ze denken mee naar een goede oplossing.En ze zijn zeer klant vriendelijk en gastvrij zoals het hoort.

Prima busje gehuurd!

Het was een prima ervaring om voor een vrachtje dat groter was dan mijn auto kan bergen een mooie bus te huren bij Holthuis. Alles klopte als vanouds en er was sprake van een hele goede prijs-kwaliteitverhouding. Een aanrader!

Goede snelle service

Fijne garage met snelle en vakkundige monteurs

ontzettende fijne garage

Wij zagen een hele mooie nette auto op de website van deze garage en daar wouden wij wel even naar kijken. De sleutel werd meteen gepakt en wij mochten in de auto kijken hoe hij er in het echt uit zag. Wij wouden ook graag een afspraak maken om een rondje er mee te rijden maar ook dat mocht op dat moment meteen. Er werden auto's aan de kant gehaald en zo kon die auto er tussen uit komen. Wat reed deze auto ontzettend fijn, bij terugkomst reserveerde hij hem een week voor ons dat wij er samen nog even over konden hebben en de dag erna lieten wij al weten dat wij hem ontzettend graag zouden willen . De offerte werd aan huis bezorgd en de trekhaak die wij er graag onder wouden werd besteld en geplaatst. Wij rijden weer met plezier een mooie ruime auto.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

aandacht en alle tijd voor de klant

Afgaande op goede ervaringen van andere klanten ben ik gaan kijken naar een leuke auto Ik werd , begeleid door mijn zoon, zeer vriendelijk ontvangen, men nam alle tijd voor ons en we hadden een goed gesprek met de juiste voorwaarden. Zaterdag as ga ik mijn auto ophalen Ik ben zeer tevreden over de gemaakte afspraken, super Heel betrouwbaar dus, zoals ik al van meerdere tevreden klanten heb gehoord. Complimentjes voor dit bedrijf en medewerkers en zeker voor de eigenaar.

super firma

hier kun je goede afspraken maken.

• Reden bezoek Andere reden

Hier blijf ik voor onderhoud

Goede service en vriendelijk personeel

Vriendelijke eigenaar

Afspraken zijn niet nagekomen daardoor ontstond een nare isseu voor ons. Wel vakwerk leveren ze. Communicatie kan veel beter.

Super goed

Uitstekende service gekoppeld aan vakmanschap!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goede service, duidelijke uitleg van de werkzaamheden

Fijne vertrouwde garage , goed werk geleverd

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Prettig geholpen bij receptie

Er werd in mijn eerste contact goed uitgelegd wat ze gingen doen. Goede communicatie en vriendelijke bejegening. Ook na de beurt, heldere uitleg wat ze vervangen hebben, en getest hebben. Ik ben tevreden.

Vriendelijke, coulante service

Vriendelijke, coulante service

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

jarenlang ervaring holthuis

ik wordt altijd goed geholpen

Oplossend en staan altijd voor u klaar

In korte periode mijn bus verkocht, dus moest vervangend vervoer hebben. Het werd meteen geregeld..

• Reden bezoek Andere reden

Lekstroom probleem bleef zich herhalen

Nadat er voor de zoveelste keer was gezocht naar de oorzaak van de lekstroom, met bijbehorende rekening, kwam er na een rekening eind augustus van ruim €600 nu een rekening van ruim€ 900. Daarover ben ik met Holthuis in gesprek gegaan, wat resulteerde in een gedeelde kosten van de werkuren; een gewaardeerde oplossing. Vandaar 3 sterren; anders waren het 2 geweest.

Klantvriendelijk en denkt mee met de klant

Altijd goed advies en behulpzaam

werd meteen geholpen

vriendelijke mensen met deskundigheid

Over Autovakmeester Holthuis

Altijd kunnen rekenen op uw auto. Dat is waar Autobedrijf Holthuis voor staat. Onze klanten ontvangen bij ons eerlijk, oprecht advies. En dat wordt gewaardeerd. Dankzij deze werkwijze en onze klanten zijn wij uitgegroeid tot een integer autobedrijf, waar u terecht kunt voor zowel auto onderhoud als een breed aanbod van betrouwbare occasions. Autobedrijf Holthuis is in 1985 opgericht door Tonny Holthuis en staat in de regio bekend om zijn kwaliteit, service en advies. Wij besteden veel zorg en aandacht aan alles in en rondom uw auto. Bovendien staan klantvriendelijkheid en gastvrijheid bij ons hoog in het vaandel. Daarom houden wij van een eerlijke en transparante bedrijfsvoering. Zo weet u altijd precies waar u aan toe bent.

Over Autovakmeester