Klantvriendelijk en een luisterend oor

Luisteren goed naar de klachten over de auto. Willen veel voor he dien als klant.

Uitstekend autobedrijf

Kundig, heldere uitleg

Er is bij deze garage veel kennis en ervaring aanwezig dat komt doordat er een veelzijdigheid van merken onderhouden worden

Bandenwissel volgens afspraak verlopen.

Top service en gunstige tarieven

Eerlijk en altijd goede communicatie, gewoon top!

Zeer goede ervaringen

Direct en goed geholpen

Vriendelijk, hulpvaardig, vakmensen.

Vriendelijk personeel, hulpvaardige vaklui,. Ze zijn alleen te druk, waardoor ze soms vergeten te bellen dat de auto alweer klaar staat. Ondanks dit kan ik ze van harte aanbevelen.

zoals door de jaren heen altijd goed.

zie hierboven,kort maar goed en blijf ik binnen de 30 sec.

Fijne en betrouwbare garage

Ondanks een tegenvaller bij de APK, een erg prettige ervaring met Autobedrijf Scheppink! Een onderdeel liet lang op zich wachten, waardoor ik mijn auto langere tijd niet kon gebruiken. Autobedrijf Scheppink dacht actief mee en ik kon gedurende deze periode probleemloos en kostenloos gebruik maken van vervangend vervoer. De communicatie verliep vlot en zodra het betreffende onderdeel binnen was, was mijn auto zo klaar. Top service!

Klantvriendelijk, professioneel op haar vakgebied.

Makkelijk online een afspraak te maken. Wat je vraagt word professioneel uitgevoerd. Bij onvoorziene “problemen” word er eerst contact opgenomen.

Fijn en vlot geholpen.

Fijn en vlot geholpen.

Kundig en goede service

Al jaren mijn auto's in onderhoud. Goed persoonlijke relatie en altijd eerlijk advies.

Prima behandeling

Zeer klantvriendelijk (Facturering aan de late kant)

Goed personeel, snel geholpen.

Vriendelijke mensen, snel geholpen, fijn dat er iemand is die ook bij Jan de Kock werkte, voelt toch vertrouwd. Vriendelijke groeten van Ellen Seinen.

Heel dienstverlenend

Heel prettig geholpen en meedenkend

Goede service,zeer vriendelijk en ze denken met de klant mee,top

Betrouwbaar

Eerlijk en Goed

Vriendelijke, vlotte en goede service

Vlotte afspraak, keurige afhandeling en duidelijke communicatie

Goed en vriendelijk

Ze zijn altijd vriendelijk hulp bereid en verlenen goede service. Ik ben de afgelopen 5 jaar dat ik bij hun kom tevreden over hun.

Beurt netjes afgewerkt

De beurt prima uitgevoerd. Helaas niet alle afgesproken onderdelen gedaan.

Echt klantvriendelijk

Niet alleen goede service maar ook vriendelijk personeel en eerlijkheid straalt er vanaf en dat voelt goed voor een klant

Snelle reactie! Goede service, klantvriendelijk en alles in overleg!

Keurig afgehandeld

Efficiënt en netjes

Deskundig en eerlijk advies

Werd op tijd gebeld, over eventuele kosten voor de reparatie. Werd meegedacht

Prima, eerlijke service

Ze zijn altijd meedenkend, niet klakkeloos onderdelen vervangen , maar eerst grondig onderzoek. Zeer vriendelijk personeel, maar vooral betrouwbaar en eerlijk. Toppers zijn het.

Stouweweg 4 7641AX Wierden