Al jaren goede ervaring wat betreft onderhoud, service en contacten.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

prima service

Goede en duidelijke service en een leenauto, wat erg makkelijk is.

Zéér goed en klantvriendelijk geholpen. Correcte service

Beleefd. Snelle en goede service Klantvriendelijk.

Er wordt met de klant gezocht naar de beste oplossing voor een probleem.

Ik heb een auto gekocht bij dit bedrijf. Ik ben ervoor uit Leiden gekomen, na zoeken op internet. Het bedrijf is op mij heel betrouwbaar en serieus overgekomen. Ik heb een heel nette auto gevonden. De mensen zijn aardig en deskundig. De garage ziet er keurig uit. Ben blij dat ik daar mijn auto heb gekocht. Dat voelt heel goed.

Vriendelijke en goede service

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Tsja... Laat ik opbouwend beginnen. De auto\'s (ik had serieuze interesse in een Swift) zien er allemaal prima en perfect uit. Geen schades, krasjes of zoals ik bij een andere dealer in Swifts zag steenslag op de motorkappen. Prijzen zijn redelijk en \'marktconform\' voor zover je daarover kunt spreken in de occasion-handel. Er is als je op zoek bent naar een Suzuki Swift voldoende variëteit te vinden bij deze dealer, al zijn de aangeboden modellen redelijk \'basic\' en zijn er voor dezelfde prijs beter uitgeruste occasions te vinden als je goed zoekt of particulier wilt kopen. Modellen zijn allemaal Nederlands, geen import uit Duitsland voor zover ik kon beoordelen. Wij kwamen langs op 2e Paasdag langs, op een rondje langs een aantal dealers die geopend waren, bij van Wijnen, nadat we op de site een aantal modellen al hadden bekeken. Prima site overigens, een pluspunt. Na ongeveer 10 minuten op het terrein tussen de auto\'s gesnuffeld te hebben (zonder aandacht van een verkoper) eens naar binnen gestapt om de aandacht op te zoeken. Hier bleven we onopgemerkt voor nog een goede 10 minuten zwerven tussen de nieuwere modellen. Het was zo rond het einde van de middag niet druk, er waren naast de 2 \'verkopers\'(?) nog 2 jongens in de zaak. Uiteindelijk zelf maar 1 van de verkopers aangesproken. Na voorstellen en vertellen dat wij vanuit Utrecht waren komen kijken (+100 km enkele reis) kon er allereerst nog geen kopje koffie vanaf. Bij verder vertellen en het aangeven tot welk budget ik ongeveer iets zocht (+/- 8000-9000) werd al gelijk gezegd dat daarvoor niets aanwezig was.... terwijl mijn beoogde occasion toch echt 2000 onder dat budget geprijsd was....?? (en daarnaast er ook diverse andere occasions aan dat budget voldeden...) Met deze (wat oudere) mijnheer viel niet zo heel veel gesprek aan te knopen verder, ongeïnteresseerde houding, geen welkome opstelling en tijdens een gesprek wat ik buiten met hem had werd tussendoor aan hem de telefoon uitgereikt door de andere medewerker. \"Het is Ronnie...\" en zonder blikken of blozen of vragen of hij de de telefoon even kon beantwoorden was hij al weggelopen... Mij achterlatend, starend naar de lucht... heel vreemd, en toen was ik er eigenlijk al wel een beetje klaar mee. Ik gaf hem nog een laatste kans, maar in het gesprek was alles eenrichtingsverkeer. Er was geen onderhandelingsruimte, althans die werd niet gegeven. Mijn auto die ik wilde inleveren is ook wel echt aan vervanging toe, maar kreeg in vergelijking met andere dealers echt het uiterst laagste bod van allemaal. De afleverkosten konden niet over onderhandeld worden of bijvoorbeeld een meeneemprijs zonder garantie want bijvoorbeeld de poetsbeurt was immers al uitgevoerd en de garantie als je van verder weg komt is niet te controleren.... (prijs dan je auto\'s gewoon inclusief deze kosten en ZONDER afleverkosten...) Leuke auto\'s maar moeilijk meewerkend personeel, maar ook dat kan een momentopname zijn.... Ik zou deze dealer daardoor niet aanbevelen en er al helemaal iemand niet er voor laten omrijden.... Gemiste kans, ik had in andere omstandigheden graag een auto hier gekocht, maar dat heb ik nu ergens anders gedaan in de tussentijd. Door dit geheel heb ik in geen enkele auto even van binnen kunnen kijken of is er maar een poging gedaan om mij een beetje dichterbij te halen. Een proefritje is op geen enkel moment ter tafel gekomen, niet van de verkoper om mij te willen lijmen met een auto, en niet van mij omdat ik het vanwege zijn aanpak wel gezien had aldaar. Al met al denk ik dat ik mijn cijfer wel redelijk onderbouwd heb, deze dealer krijgt van mij (ondanks de mooi uitziende auto\'s) een: (waar de 8,8 op basis van allerlei nietszeggende recensies binnen een korte periode vandaan komen weet ik ook niet....) 2,5/10 punten

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Alles prima.zeer goede service.

Mijn ervaring met Van Wijnen Auto\'s blijft onveranderd: vriendelijke ontvangst, goede service, denken met je mee en geven goed advies.

Ik ben heel tevreden, op de manier waarop ik te woord word gestaan , door Ronny

Wij zijn zeer tevreden over de service en het nakomen van afspraken, ook kan je er altijd met je vragen terecht, en worden naar tevredenheid te woord gestaan.

Ik ben al jaren klant bij van Wijnen auto\'s. Dit tot zeer grote tevredenheid.

Altijd goed geholpen,

Vriendelijk en Goed

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik ben keurig en netjes behandeld totaal geen druk uitgeoefend om de auto te kopen, ik kreeg dus genoeg tijd om er over na te denken. Uiteindelijk zeer tevreden over de aankoop.

Bogardeind 138

5664EM Geldrop