Al jaren klant, ben tevreden over dit bedrijf

Heb goede contacten met Ronny en ben heel tevreden over het uitvoeren van de reparaties.

Prima, correct

prima garage geen mannen met pakken aan maar die recht streeks contact hebben met de klant geen meneer gedoe lekker bakje koffie net auto ingeruild zeer te vreden

2 sterren: slechter dan verwacht

Mooie auto\'s, maar te duur, en het zijn geen sympathieke medewerkers. Ik kwam er een paar weken geleden om een auto te kopen, maar de mannen in de zaak legden me totaal niets uit over de auto\'s op eigen initiatief. Ik moest echt zelfs de minimale info uit hun trekken, en bij iedere vraag die ik stelden keken ze me niet eens aan als ze antwoord gaven - ze keken enkel de man aan die met me mee was. Alsof ik niet degene was die van plan was daar mijn centen uit te geven... verder was er 0 onderhandelingsruimte, en ze kwamen met een kletsverhaal dat als ik de auto niet wilde, er iemand anders was die al 3x gebeld had, en gegarandeerd zou kopen als ik het niet deed voor hun vaste prijs. Nu zijn we drie weken verder en ze zijn de auto nog steeds niet kwijt. Ze hebben het net weer opnieuw op marktplaats gezet. Gaf totaal geen betrouwbaar gevoel en het was bijna alsof ze geen geld _wilden_ verdienen. Tot slot nog 500 euro aan een verplichte afleverkosten, die \'rijklaarprijs\' heb je niks aan. Ik heb ondertussen ergens anders gekocht - voor 1050 euro minder heb ik elders nu exact dezelfde auto gekocht, met langere garantie, een gratis grote beurt over een jaar, een gratis setje winterbanden met velgen, en de auto is nog luxer ook. Geen Van Wijnen voor mij!

Beste lezer. Graag willen we hier ook ons commentaar op geven,omdat we kritiek niet uit de weg gaan en er voor openstaan. Maar deze review kunnen we voor 90% niet serieus nemen. Onze visie : We adverteerde een suzuki swift aan op onze website met ,, verwacht,,dus nog niet binnen. We hebben toen reactie van mevrouw gehad op deze auto en zij is naar ons bedrijf toegekomen om over de inruilprijs van haar auto te praten.(de aangeboden auto was er nog niet) We hebben toen een voorstel gedaan voor de inruil. dit was een oude auto van 18jaar oud waar we een goed markt conform inruil bedrag voor geboden hebben. Ze was toen meteen op de hoogte van het totale bij tebetalen bedrag. We hebben toen de afspraak gemaakt, dat we de auto voor haar reserveren, zodat zij als eerste de kon bekijken . Dit hebben we na enkele weken gedaan en mevrouw heeft toen ons bedrijf bezocht en heeft de auto bekeken en een proefrit gemaakt. De auto was niks op aan te merken,eerste eigenaresse,zeer lage kilometerstand,hele mooie onderhouds historie erbij,en belangrijk geen import. dat zal ook mevrouw kunnen bevestigen. We hebben naar ons eerste gesprek nog div geïnteresseerde voor de auto gehad,en we hadden de afspaak gemaakt dat we contact opnemen als mevrouw de auto niet wilden. het feit dat mevrouw zegt dat dit kletsverhaal is ,vinden we maar een rare uitspraak. Het feit dat we de auto pas naar enkele weken op marktplaats gezet hebben is gewoon dat het paas weekend er aan komt. De auto is helaas nog niet verkocht,ook niet aan de andere geïnteresseerde om div redenen. we hebben nooit gezegd, dat we de auto gegarandeerd zouden verkopen aan een andere geïnteresseerde. Verder kan je in de review duidelijk lezen dat het niet om ons gaat ,maar om de zakelijke kant. het bij te betalen bedrag !!! Het feit dat we geen onderhandlings ruimte hadden is toch niks raars,de marge,s op auto,s zijn soms zeer krap.. Het komt helaas wel meer voor dat we er niet komen met de klant. Maar dat mevrouw daar een review over schijft is toch wel erg raar. Als je je afspraaken niet na komt of geen goede auto verkoop kan je als bedrijf een negatief review verwachten en terecht, maar toch niet als je er financieel niet uitkomt met de klant. Kosten rijklaarmaken is nu eenmaal een feit bij de meeste autobedrijven. We hebben toen ook nog een voorstel gedaan om de helft van de kosten rijklaar maken(250 euro minder) te doen,want daar had mevrouw wel een terecht punt, de auto had recent een onderhoudsbeurt gehad. Dus in wezen krijgt ze voor 250 euro een keurig van binnen en buiten gepoetste auto+6 maanden bovag garantie. Wat mevrouw zegt dat de auto te duur is , is echte onzin. Onze vraagprijs voor de auto is 8950 euro, de anwb koerlijst zegt dat de auto een verkoopwaarde heeft van 9300 euro. Verder hopen we dat mevrouw een fijne en een goede auto gekocht heeft. verder zijn we zeker klant vriendelijk , meedenkend ,en adviserend ,maar wel recht door zee. 99% klant tevredenheid dat doen we als team en mogen we best trots op zijn !!! dan de cijfers : een 4 voor service,hoe kan mevrouw weten hoe onze service is ??(die kan ze lezen in de honderden andere reviews) een 5 voor prijs/kwaliteit, de auto wordt voor minder dan de ANWB koerslijst aan geboden. een 4 voor deskundigheid we verkopen al 31 jaar Suzuki,s dank u voor het lezen.

Prima! Mijn auto Suzuki 27 jaar naar volle tevredenheid in onderhoud bij Wijnen geweest.

Geweldig,luisterend oor, Ze bellen je eerst voor wat de kosten zijn,dan kun je beslissen wat je wil.

Ik had met mijn auto stukken. Ik had problemen met de achteruitversnelling. Ondanks dat de monteur geen tijd had heeft hij dit probleem goes nagekeken en een rondje gereden om te kijken en te voelen. Daarna nog goed advies gekregen en dit allema nog kosteloos ook! Dit bedrijf echt aan te raden

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

Ik ken het bedrijf al bijna 30 jaar en heb er mijn laatste auto 2 jaar geleden gekocht . Ben zeer tevreden over de service en klantcontact . Binnenkort weer toe aan een andere auto en dan ga ik zeker bij v. Wijnen slagen .

Van Wijnen in Geldrop is de beste Suzuki garage die ik ken.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wij komen al ruim 23 jaar bij Joop en Ronny van Wijnen. Al die jaren vooral Suzuki blijven rijden wegens de goede service EN het persoonlijke contact bij \"van Wijnen\". Helaas heeft Suzuki momenteel geen passend model voor ons maar in de toekomst verwachten we wel weer een van Wijnen Suzuki te gaan rijden.

Gewoon goed.

Staat altijd klaar voor de klant.

Afspraken en reparatie naar te redenheid uitgevoerd

zeer goed

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Service is goed

kan niet beter, Ronnie van Wijnen denkt met de klanten mee en doet alles voor ze, tot nu toe de beste garage die ik ooit heb meegemaakt, hij doet alles voor zijn klanten en zoekt altijd de beste oplossing, dit is een TOP garage beter bestaat er niet en daar kunnen anderen veel van leren

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Mijn ervaring is en blijft:Geweldige service en zeer klant gericht.Niet voor niets ben ik al meer als 20 jaar een heel tevreden klant.!