Beste lezer. Graag willen we hier ook ons commentaar op geven,omdat we kritiek niet uit de weg gaan en er voor openstaan. Maar deze review kunnen we voor 90% niet serieus nemen. Onze visie : We adverteerde een suzuki swift aan op onze website met ,, verwacht,,dus nog niet binnen. We hebben toen reactie van mevrouw gehad op deze auto en zij is naar ons bedrijf toegekomen om over de inruilprijs van haar auto te praten.(de aangeboden auto was er nog niet) We hebben toen een voorstel gedaan voor de inruil. dit was een oude auto van 18jaar oud waar we een goed markt conform inruil bedrag voor geboden hebben. Ze was toen meteen op de hoogte van het totale bij tebetalen bedrag. We hebben toen de afspraak gemaakt, dat we de auto voor haar reserveren, zodat zij als eerste de kon bekijken . Dit hebben we na enkele weken gedaan en mevrouw heeft toen ons bedrijf bezocht en heeft de auto bekeken en een proefrit gemaakt. De auto was niks op aan te merken,eerste eigenaresse,zeer lage kilometerstand,hele mooie onderhouds historie erbij,en belangrijk geen import. dat zal ook mevrouw kunnen bevestigen. We hebben naar ons eerste gesprek nog div geïnteresseerde voor de auto gehad,en we hadden de afspaak gemaakt dat we contact opnemen als mevrouw de auto niet wilden. het feit dat mevrouw zegt dat dit kletsverhaal is ,vinden we maar een rare uitspraak. Het feit dat we de auto pas naar enkele weken op marktplaats gezet hebben is gewoon dat het paas weekend er aan komt. De auto is helaas nog niet verkocht,ook niet aan de andere geïnteresseerde om div redenen. we hebben nooit gezegd, dat we de auto gegarandeerd zouden verkopen aan een andere geïnteresseerde. Verder kan je in de review duidelijk lezen dat het niet om ons gaat ,maar om de zakelijke kant. het bij te betalen bedrag !!! Het feit dat we geen onderhandlings ruimte hadden is toch niks raars,de marge,s op auto,s zijn soms zeer krap.. Het komt helaas wel meer voor dat we er niet komen met de klant. Maar dat mevrouw daar een review over schijft is toch wel erg raar. Als je je afspraaken niet na komt of geen goede auto verkoop kan je als bedrijf een negatief review verwachten en terecht, maar toch niet als je er financieel niet uitkomt met de klant. Kosten rijklaarmaken is nu eenmaal een feit bij de meeste autobedrijven. We hebben toen ook nog een voorstel gedaan om de helft van de kosten rijklaar maken(250 euro minder) te doen,want daar had mevrouw wel een terecht punt, de auto had recent een onderhoudsbeurt gehad. Dus in wezen krijgt ze voor 250 euro een keurig van binnen en buiten gepoetste auto+6 maanden bovag garantie. Wat mevrouw zegt dat de auto te duur is , is echte onzin. Onze vraagprijs voor de auto is 8950 euro, de anwb koerlijst zegt dat de auto een verkoopwaarde heeft van 9300 euro. Verder hopen we dat mevrouw een fijne en een goede auto gekocht heeft. verder zijn we zeker klant vriendelijk , meedenkend ,en adviserend ,maar wel recht door zee. 99% klant tevredenheid dat doen we als team en mogen we best trots op zijn !!! dan de cijfers : een 4 voor service,hoe kan mevrouw weten hoe onze service is ??(die kan ze lezen in de honderden andere reviews) een 5 voor prijs/kwaliteit, de auto wordt voor minder dan de ANWB koerslijst aan geboden. een 4 voor deskundigheid we verkopen al 31 jaar Suzuki,s dank u voor het lezen.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.