prima geregeld met gelijk plaatsen van vervangende accu

altijd complete, vriendelijke en juiste service

Communicatief sterke en transparante garage. Geven duidelijk aan waar de (eventuele) kosten liggen. Top

Prima dienstverlening.

Zie boven

klantvriendelijk

Wordt altijd goed geholpen. Denken met je mee

Alleen maar goede ervaringen gehad met dit bedrijf.

Prima monteurs .

Onze Alpine is in prima handen voor alle werkzaamheden.

wij worden altijd perfect en snel geholpen met meedenkende mensen.

als bovenstaande

Fantastische service.

Ik was de vorige avond een dorp verder gestrand met een overleden accu. Ik ben thuis opgehaald en weer naar mijn auto gebracht. Aldaar is de accu nagemeten en vervangen en kon ik weer verder rijden. Top.

Top bedrijf

Prima bedrijf fijn personeel goede service

Zee er tevreden

Klantvriendelijk en professioneel. Voorbeeld voor anderen

Vriendelijke en goede ervaringen kwalitatief goed

Wordt gewoon goed werk afgeleverd,volledig transparant in de omgang.familie bedrijf.

Fijne sfeer, vriendelijk en klantgericht

Keurige afhandeling, soms een beetje chaotisch met kleinere dingen, maar ook dat wordt ontspannen opgelost. Schept ook weer vertrouwen.

Fantastische en erg betrouwbare garage! Super!

Super klantvriendelijk!

Zeer positief.

Nadat we s' morgens gebeld hadden omdat de auto niet wilde starten werd er direct door de garage gereageerd. De auto werd opgehaald en er werd een accu besteld. Dezelfde middag was de auto weer in orde.

ouderwetse, niet gespeelde, klantvriendelijkheid

ik kom er eigenlijk alleen voor ditjes en datjes maar rijd altijd tevreden weg. een kleine garage die nog oprechte aandacht voor je heeft. gezellige lui ook. aanrader!

Betrouwbaar, netjes en deskundig

Altijd erg tevreden Goede service Er wordt netjes gewerkt Ze weten waarmee ze bezig zijn

Klantenvriendelijkheid een 10

Ze denken mee en geven goed advies. Ik zeg: top!

Ik ben dik tevreden rep.aan mijn Mg Midget

Ik ben dik tevreden vandaag 18-03-2021 met de service aan mijn MG-Midget 1500 1977

Klant is hier ook echt koning!

Elke keer weer verbaas ik me over hoe fijn er hier gewerkt wordt en nog fijner hoe prettig en serieus er met de klanten opgegaan word. Fijn personeel en een prettige sfeer.

1 woord geweldig

na schade aan mijn auto te hebben gereden hem laten afslepen naar deze garage wauw wat een vak garage afspraken gemaakt hoelang en wat hun gingen repareren en perfect uitgevoerd dit word me vaste garage

Ik was blij dat ik direct terecht kon .

Zoals al jaren prima service.

zie boven

Super service

Mijn Peugeot 5008 had een storing ik hem gelijk naar de garage gereden deze hebben gekeken en het was een groot probleem.De garage heeft contact opgenomen met Peugeot en deze hebben de reparatie in coulance ( gratis ) gerepareerd .Ongelooflijk wat een service ik ben iedereen echt super dankbaar

Ben fantastisch geholpen bij aankoop van een andere auto. Gewoon open en eerlijk verhaal.

een tevreden en dankbare klant

Mijn man was heel lang klant bij Ad van Eendenburg, toen hij overleed ben ik daar gebleven , zij stonden mij met raad en daad terzijde, met aankoop van een auto, kleine probleempjes etc. Ik kon er altijd even tussen door als er iets was. Deze week 2 nieuwe banden laten verwisselen en tot mijn verbazing zaten er 4 nieuwe wieldoppen op. Gratis. Ik raak wel eens een stoeprandje..... Edwin en medewerkers, bedankt en ik blijf bij jullie. Vertrouwd gevoel..