Uitstekende service en klantgerichtheid. \r\n\r\nAl meerdere malen gebruik gemaakt van deze dienstverlening en steeds weer keurig netje auto\'s gekregen tegen aantrekkelijke tarieven. \r\n

Eerste keer dat wij überhaupt een auto hebben gehuurd en dit is via dealerautoverhuur.nl zeer goed bevallen. Goede, scherpe prijs en prima service! Daarnaast een perfecte auto voor naar de wintersport kunnen rijden! Absoluut voor herhaling vatbaar!

Afgelopen week voor het eerst een auto gehuurd via Dealerautoverhuur.nl en ik moet zeggen het is me prima bevallen! Prima service (inclusief halen en brengen) en vriendelijk te woord gestaan. Kortom aanrader!

Zeer goede service geleverd. We zijn tevreden over de gang van zaken.

TOPBEDRIJF !!!

Fleetrent is voor Ctac DE ideale partner m.b.t. het\r\nsnel en accuraat inzetten van Rentals.\r\n\r\nUniek in zijn soort\r\n\r\nChapeau !!!!

Er wordt alle moeite gedaan om de gewenste auto te vinden. Bij dit bedrijf staat service bovenaan. Aan iedere wens, hoe klein of hoe groot, wordt voldaan. Het winterbanden arrangement is daar een voorbeeld van. Dit bedrijf kan ik als wagenparkbeheerder van harte aanbevelen!