Uitstekend !

De start was even vervelend omdat onze reservering aan de aandacht was ontglipt. Echter dit werd netjes verholpen door alsnog te auto af leveren slechts een paar uren later dan gevraagd een gratis upgrade.

Goed bedrijf, komen tenminste na wat ze beloven. Snelle correcte service!

Had i.v.m. inbouwen autoradio een huurauto nodig, na wat speurwerk op het net kwam ik bij Dealerautoverhuur terecht. Op deze zeer overzichtelijke site heb ik snel een keuze kunnen maken en was de reserveren snel en makkelijk gemaakt helemaal top. een echte aanrader.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed geholpen. Fijne nagenoeg nieuwe auto.

Plotseling auto nodig en goed geregeld tegen een zeer goede prijs! Bovendien werd de auto ook nog bij ons thuis bezorgd. Unieke service!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slecht.\r\n1. Na het reserveren van de huurauto netjes een bevestiging ontvangen, waarin ook staat waar/wanneer de auto klaar staat. Blijkt de betreffende garage helemaal geen huurauto meer beschikbaar te hebben en die vertellen vervolgens doodleuk dan ik dan maar \'pech heb gehad\'.\r\n2. Ik vind het slechte zaak dat je door dit bedrijf naar 2 verschillende websites voor reviews wordt verwezen, 1 openbare (klantenvertellen.nl) voor goede ervaringen en een besloten website (surveymonkey) voor slechte ervaringen. Het lijkt zo net alsof alleen de goede ervaringen met potentiele klanten gedeeld gaan worden...

Zeer goed geregeld binnen no-time! Woensdag eerste maal contact gehad voor shortlease van 3 maanden met het verzoek of de auto vrijdag\'s beschikbaar zou kunnen zijn.\r\nNa het afleveren van de benodigde gegevens en betaling stond de auto vrijdag \'s middags bij mij voor de deur!!!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

ales was goed verloopen,behalve de afrekening van borg bedrag welke ik moet terug kreegen.Daar was mis,maar ik hoop dat alles word binenkoort goed geregeld

Zeer goede service

Huur auto was netjes gebracht en gehaald, goede service.\r\nEen aanrader voor iedereen.

Ik had op korte termijn een auto nodig. Bij Dealerautoverhuur waren ze heel erg flexibel en de communicatie was helder en duidelijk. Netjes en op tijd stond de auto voor mijn deur en kon ik op pad. De auto voldeed in alle opzichten aan mijn verwachtingen, prijs, kwaliteit en service.

Afgelopen wintersport vakantie gebruik gemaakt van de winter aanbieding, de auto was keurig op tijd en zag er prima uit. Breng en ophaal service is ideaal, enige nadeel is dat ze dit niet in het weekend doen, dus je moet extra dagen huren. De communicatie via het web kan nog wel verbeterd worden, je kunt namelijk geen account aan maken, dus voor vragen moet je steeds bellen.

heb hier een auto gehuurd voor mijn wintersportvakantie. Super geregeld, top met haal & breng service. Goede aanbieding met vrij kilometers en korting.

Super goede service. Wegens ziekte hebben wij op het laatste moment de auto moeten annuleren. De chauffeur was zelfs al onderweg. Maar ondanks alles hebben ze maar 3 dagen huur in rekening gebracht en ook nog een korting gegeven op de eerstvolgende keer dat wij een auto gaan huren bij hun. In een woord GEWELDIG. Heb je een auto nodig ga dan niet verder zoeken.

Goede auto, goede prijs, vlotte afhandeling

Er is net zolang voor mij gezocht dat ik een passende auto had, ik wilde een bepaald merk, type, benzine en een automaat. Ook voor een goede prijs, dus wat wil je nog meer! De auto werd keurig gebracht en gehaald, dat was heel prettig.

Ik had last minute een auto nodig. Snel gereserveerd via DealerAutoverhuur.nl. Binnen het uur werd ik gebeld door de dealer met de bevestiging. Snel en top geregeld!

Zeer aangename en makkelijke manier om een auto te huren. Metname als men ook nog op zoek is naar een andere auto in de toekomst.\r\nDus zeer zeker een aanrader!

Uitstekende contacten gehouden voor, tijdens en na het organiseren van een niet alledaagse Peugeot RCZ! Super geregeld en georganiseerd!

Omdat we 1 dag voor vakantie een probleem hadden met de auto,moest er op stel en sprong een auto met trekhaak gehuurd worden. Na verschillende verhuurders te hebben gebeld en daar geen gehoor kregen te hebben of de boeking was te laat of men had geen auto met trekhaak!!\r\nZijn we in contact gekomen met CareWise ( fleet rent) deze konden ons wel helpen, en hoe, wat een vriendelijk en service gericht bedrijf is dit, binnen een half uur na dat we de vraag gesteld hadden kregen we al weer een bericht terug dat ze een auto met trekhaak hadden gevonden voor ons.\r\nEn de auto kunnen we de volgende morgen al ophalen, zodat we die dag toch op vakantie kunnen. \r\n\r\nIn een woord een geweldige service en een zeer klant vriendelijk bedrijf !!\r\nIn de toekomst ga ik als eerste hier heen.\r\n\r\nJ. Emo