Staan er altijd en vriendelijk als er iets gevraagd wordt

Idem

Sublieme ervaring

Mijn Jaguar i-Pace (helaas niet bij Ebus gekocht) gaf problemen. Op internet las ik dat dit kwam door de kleinste accu. De auto deed het weer na die accu iets geladen te hebben. Ebus gebeld met de vraag of ze alvast zo'n accu wilde bestellen. Die middag moest ik naar een afspraak en de auto wilde wederom niet rijden. Met een boel gedoe kreeg ik hem aan de praat, om niet weer stil te komen staan belde ik Erhard Bus met de vraag of ik een auto kon lenen. Mijn afspraak was ondertussen al op weg naar mij. Erhard bood aan zijn kantoor te gebruiken voor de afspraak, de accu hadden ze die ochtend al opgehaald bij de dealer in Apeldoorn. Dus terwijl mijn afspraak gewoon doorging (in hun kantoor) hebben ze de accu vervangen. Buitengewoon meedenken dit. TOP!

Uitstekend, hele prettige en fijne garage.

Ze doen wat ze beloven, er is niets teveel.

Altijd vriendelijk en correct

Staan altijd voor je klaar, zijn vriendelijk en correct. Goede service.

Vriendelijk en behulpzaam

Ebus is een betrouwbare Garage met Professionele medewerkers.

Goede service en klant vriendelijk

Zakelijk proberen ze altijd de busjes zo gauw mogelijk weer op de weg te krijgen!

Afspraak is afspraak.

Prima en klantvriendelijke garage

Deskundig en vriendelijk personeel, waarbij altijd met de klant mee wordt gedacht.

Professioneel, vriendelijk, behulpzaam en betrouwbaar.

Ik heb alleen maar positieve ervaringen gehad in die 15 jaar dat ik bij Ebus kom. Altijd vriendelijk contact, duidelijk overleg, vakkundig advies en degelijk werk. En toen ik laatst iemand sprak die al 50 jaar klant is van Ebus konden we alleen maar concluderen dat die geweldige service en betrouwbaarheid van Ebus gewoon een keiharde constante factor is door de jaren heen. Dit is een autobedrijf waar ik iedereen met een gerust hart naar toe kan verwijzen. Ga het zelf maar ervaren.

Top bedrijf, vriendelijk & eerlijke mensen. Kennis van zaken.

Onlangs mijn auto voor onderhoud gebracht. Goed advies gekregen van de monteur en netjes alles in overleg gerepareerd. Goede service voor een eerlijke prijs.

Net en super bedrijf

De firma e bus Denkt altijd met de klant mee in oplossingen En een super goede Sevice Een autobedrijf die ik zeer zeker aanbevelen zou.

Staan altijd voor je klaar

Klantvriendelijk betrouwbaar hebben bijna altijd een oplossing

Een goede betrouwbare garage

Komt afspraken na Goed personeel Goede prijs kwaliteits verhouding

GEWELDIG.

Prima service, zeer vriendelijk. Geen merk gebonden garage. Aanrader.

Super en snel

Goede service, zeker een aanrader

Mijn auto wordt hier keurig onderhouden. Zeker een aanrader

Wat een fantastische service

Voor de 2e keer een auto bij Ebus gekocht, de eigenaar is een zeer betrouwbare man, net dat beetje extra service! Wij blijven met onze auto's bij deze garage!

Al 2 keer erg tevreden

Onze ervaring met (Erhard) Ebus is zeer positief. Recent voor de tweede maal een auto daar aangeschaft en wederom alles tot in detail geregeld en verzorgd. De auto een dag meenemen voor een proefrit is natuurlijk dé manier om een auto goed te kunnen beoordelen in het dagelijks gebruik. Mede dát soort zaken bracht ons weer terug bij EBUS.

Prima!

Via de werkplaats naar binnen, keurig begroet en door verwezen naar verkoop. Ook daar direct begroet en de vraag wat ze konden betekenen. Bij het bekijken v een auto mocht ik ook ongevraagd en vrijblijvend een proefrit maken! Helaas was ik direct verkocht waarna er onder genot v een espresso een mooie deal kwam. Erg blij met de Grandland X. Een fijne achterhoekse sfeer daaroo bij Bus in Etten!

Goed en degelijk bedrijf

Goed en degelijk bedrijf, mannen met een goede kijk op auto's!

Wij hebben uitstekende ervaringen met ebus. Erhard (de eigenaar) is een kundige en uiterst vriendelijke man. Niet opdringerig .Afspraken komt hij na. Hebben er 100 km voor over gehad om een uitstekende auto te kopen. Auto werd keurig afgeleverd. Echt een aanrader , top.

Zeer goed geholpen

Zeer goede en snelle service. klant vriendelijk

Wordt altijd goed geholpen Al jaren goede ervaring.

Wij hebben heel goede ervaring met Autobedrijf Ebus,en de service vinden we goed! Wij zijn daarom al meer dan 20 jaar klant.

snelle en correcte service, tevens klantvriendelijk

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeddamseweg 13 7075 EA Etten