J&B heeft weer fantastisch werk geleverd! Dank Theo!

Mijn Saab 900 2L T cabrio uit 1996 was aan een flinke beurt toe. Drukgroepen moesten worden vervangen, uitlaat vervangen en een grote beurt en APK. Ik heb ook meteen achteruitrij bliebjes laten installeren. Super uitgevoerd weer! En mooi gepoetst! Netjes gespecificeerd en echt niet duur voor wat ze gedaan hebben.

Persoonlijk en zorgvuldig

• Deskundigheid/Vakmanschap

Onze auto had een mankement. Toen ik langs reed werd ik meteen geholpen om oorzaak te achterhalen. Ze hebben het druk maar maken altijd tijd vrij om je te helpen.

Zeer vertrouwelijk en vriendelijk

Zeer professionele garage voor Volvo

Grote kennis van Volvo, en de specifieke problemen van de auto. Snelle en professionele service, heel plezierig contact. Werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vakkundig en persoonlijk zonder poespas

Altijd bereid om in oplossingen te denken. Prijs kwaliteitverhouding prima .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed geholpen, niets op aan te merken

Gezellige ontvangst in een ontspannen sfeer. Fijne geholpen door Harmen en netjes alles afgehandeld. Auto stond klaar met alle afspraken nagekomen.

Zeer plezierig en persoonlijk

Net een oude Saab gekocht en bij J&B gebracht om haar technisch na te lopen en de puntjes op de i te zetten. Zeer plezierig geholpen, bijzonder om in deze tijd de ruimte te krijgen om samen met de monteur de verschillende zaken te kunnen bespreken.

Prima service, prettige mensen

Kundig; prettige mensen; prima service

Kundig en duidelijk

Heb er onze beide auto's in onderhoud. Communicatie over wat er moet gebeuren is altijd duidelijk en heb geen verassingen achteraf. Het zijn ervaren en kundige mensen en in al die jaren zowel de Saab als de BMW naar tevredenheid onderhouden. Dit is de garage waar ik trouw aan ben geworden.

Uitstekend.

Goede service, betrouwbaar en kundig.

Prettige service - inbouw GPS tracker verliep minder

Wederom fijne en goede service bij J&B auto's. Wat deze keer minder goed ging, was mijn verzoek om GPS tracker in te bouwen. Ze hebben hem op andere plek ingebouwd en blijkbaar ook op een geschakelde +, waardoor hij het niet doet als de auto uit staat.

vertrouwd

was op zoek naar een nieuwe garage voor mijn SAAB en dit is de place to be; tot nu toe, service zoals beloofd; professioneel; comfortabel gevoel dat ze de auto echt begrijpen

Vriendelijk en deskundig

Erg tevreden.

Reparatie is uitstekend uitgevoerd. Goede service met leen fiets, heldere communicatie en klantvriendelijk. Ga zo door!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Weet waar ik met mijn Saab terecht kan. Uitstekende kennis en gereedschappen. Ook in noodsituaties helpen ze je goed.

perfecte service en informatie

zeer vriendelijke medewerkers, altijd accuraat, goede service en informatie, flexibele houding.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Uitstekend geholpen

Heb hier meerdere auto’s in onderhoud en altijd prettig en goed geholpen. Wordt goed meegedacht en niet meer vervangen dan nodig.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Behulpzaam, vriendelijk en adequaat.

Altijd vriendelijk, kan terecht met mijn vragen, en voel me geen ‘nummer’.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer prettige en behulpzame bejegening

Professioneel, zorgvuldig en communicatief

• Deskundigheid/Vakmanschap

OnNederlands goed en betrokken.

Bizar goede service. Technisch onderlegd en snel. Supergarage.

• Deskundigheid/Vakmanschap

als altijd weer helemaal ontzorgd

deskundig, tijdig, en zeer service gericht

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super klantgericht, met een grote mate van vriendelijkheid.

Zie hierboven.

Kwaliteit en service

Je auto wordt goed onderhouden. Vriendelijk, deskundig, snel

Eslaan 14

1404 EG Bussum

Over J & B Auto's B.V.

Opgericht in 1983 zijn wij een autobedrijf gevestigd aan de Eslaan 14 in Bussum. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van occasions en het leveren van verschillende onderhouds en reparatie diensten. Met een vakbekwaam team is het onze doelstelling zo'n groot mogelijke klanttevredenheid tegen zo laag mogelijke tarieven te leveren. Wij hopen u dan ook binnenkort van dienst te kunnen zijn en aan al uw vragen of wensen op autogebied te kunnen voldoen.