heel persoonlijk, snel en duidelijk

zie boven

Uitstekende ervaringen

Garage nu tweemaal bezocht. Beide keren snel en zorgvuldig geholpen. Laatste keer werd een urgente klus tussendoor snel geklaard.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Prima adres

Ik ben voor het eerst naar J&B gegaan, gevonden via internet. Had problemen met het sluiten van mijn kap van een Volvo C70.... Probleem is, tijdelijk, hersteld omdat de versleten onderdelen nog niet via Volvo te verkrijgen waren. Goede uitleg en onderdelen worden alsnog besteld. Klein minpuntje was dat de monteur vergeten was zijn handen te wassen en hierdoor smeervlekken aan de beige stoffen binnenzijde van de kap te zien waren. Dit aangegeven en netjes te woord gestaan en beloofd dat dit wordt gereinigd wanneer onderdelen binnen zijn en deze worden vervangen, top.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Als Saabrijder direct welkom gevoel.

De uit te voeren reparatie aan mijn Saab 9-3 Cabrio werd conform alle afspraken uitgevoerd. Ook de kostenprognose op basis van een telefoongesprek klopte precies. Het is een prettig bedrijf dat naast Saab (en Volvo) expertise ook in alles uitstraalt dat je welkom bent. Ongeacht de kosten van de reparatie.

• Deskundigheid/Vakmanschap

top service en kundige mensen

Zo fijn als je auto niet wil starten en na hulp van de ANWB je direct naar de garage mag komen om te checken of accu genoeg opgeladen is. Top, geen wachttijden, ik werd direct geholpen en nog wel in de grote hitte van afgelopen week. VEEL DANK

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Bekwaam en vriendelijke personeel

Flinke reparatie laten uitvoeren aan mijn Saab 93 uit 2004, fabrieks nieuwe motor laten plaatsen met alle toebehoren. Je merkt gelijk dat het personeel kennis van zaken heeft en zeker van het merk Saab. De Saab rijdt weer top, helemaal tevreden mee.

• Deskundigheid/Vakmanschap

J&B zorgde er voor dat ik weer thuis kwam van vakantie

Ik was gestand in het buitenland en de standaard buitenland hulpdienst kon/wilde niet helpen. J&B zorgde er voor dat de lokale garage de juiste onderdelen kreeg en ik weer veilig thuis ben gekomen. J&B ging veel verder dan standaard service en mijn dank is dan ook erg groot. Wat een top bedrijf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ontzettend behulpzaam en proactief team

J & B Auto's heeft onder andere een nieuw dak op mijn cabrio verzorgd en hij was weer in perfecte staat. Toen er een week later een kras op de auto bleek te zitten werd deze tijdens de APK als verrassing gepolijst, en de auto gewassen. Het leukste was dat het team nog meer glom dan de auto en ik. Echt betrokken mensen met hart voor de zaak!

Alles conform afspraak

Van te voren duidelijke afspraak gemaakt over de gewenste preventieve vervangen distributie riem en meer. Goed advies gekregen. De service is keurig op de afgesproken dag verricht. Heel net bedrijf.

Vakbekwaam en fijn team

Voor de 1e keer mijn Saab hier naar toe gebracht voor kleine beurt/apk. Zeer tevreden. Het team van J&B denkt met je mee en staan gelijk voor je klaar. Dit zie je niet veel meer en je kan je Saab er met een gerust hart naar toe brengen. Top service!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg fijn geholpen. Vakmensen met passie. Nemen goed de tijd.

Bij J&B geweest voor een vervangende versnellingsbak en motortuning. Erg over te spreken. Alles gebeurt netjes in overleg. Monteur Theo is een echte vakman met passie voor zijn vak. Dit zie je terug in het werk. Erg blij mee. Bedankt heren!

Geweldig….tevreden

Alleen maar lof voor de service én vakkundigheid…..

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top ervaring. Afspraak is afspraak en dat gebeurde ook zo.

zie ervaring in 1 zin

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Super service en super medewerkers

Erg tevreden over het Saab vakmanschap van J&B. Daarnaast erge prettige mensen om mee te werken.

Correct en snel

Nog net voor een grote reis is onze klassieke Saab weer onderhouden en veilig voor gebruik. Altijd prettig klantencontact. Even slikken voor de rekening, maar dat kan niet anders.

Erg goed

Hier wordt nog het echte garagevak uitgeoefend. Verstand van auto’s (en zéker van Saab’s), niet alleen maar vervangen maar waar mogelijk repareren en geen onnodige handelingen uitvoeren. Ze houden mijn Saab veilig, betrouwbaar en betaalbaar op de weg. Aanrader.

Vakkundig, vertrouwenwekkend....en persoonlijk.

De leiding van uw team weet met aandacht, geduld en advies een onzekere niet meer zo piepjonge Saabrijdster, met minder fysieke souplesse, het geruststellende gevoel te geven dat Saab en berijdster nog enige tijd veilig kunnen rijden. Het is nooit een opgave om naar de garage te moeten, ik wil niet zeggen dat het een feest is, maar wel een ontmoeting van prettig wederzijds respect, en gezamenlijk belang. Dit laatste vooral om met de bejaarde Saab van de VRIJHEID te blijven profiteren.........

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijke mensen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Prima service.

Uitstekend!

Excelente service en vakmanschap snelle goede diagnose en reparatie. Aanrader.

Deskundig en betrouwbaar

Kosten vooraf helder, geen verrassingen achteraf; zeer deskundig t.a.v. Saab.

Goede adviezen

Naast controlebeurt ook veel adviezen gekregen voor beter onderhoud van auto. Blij mee!

• Deskundigheid/Vakmanschap

J&B heeft weer fantastisch werk geleverd! Dank Theo!

Mijn Saab 900 2L T cabrio uit 1996 was aan een flinke beurt toe. Drukgroepen moesten worden vervangen, uitlaat vervangen en een grote beurt en APK. Ik heb ook meteen achteruitrij bliebjes laten installeren. Super uitgevoerd weer! En mooi gepoetst! Netjes gespecificeerd en echt niet duur voor wat ze gedaan hebben.

Persoonlijk en zorgvuldig

• Deskundigheid/Vakmanschap

Onze auto had een mankement. Toen ik langs reed werd ik meteen geholpen om oorzaak te achterhalen. Ze hebben het druk maar maken altijd tijd vrij om je te helpen.

Eslaan 14 1404 EG Bussum

Over J & B Auto's B.V.

Opgericht in 1983 zijn wij een autobedrijf gevestigd aan de Eslaan 14 in Bussum. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van occasions en het leveren van verschillende onderhouds en reparatie diensten. Met een vakbekwaam team is het onze doelstelling zo'n groot mogelijke klanttevredenheid tegen zo laag mogelijke tarieven te leveren. Wij hopen u dan ook binnenkort van dienst te kunnen zijn en aan al uw vragen of wensen op autogebied te kunnen voldoen.