klantgericht en professioneel

Van het moment van het maken van de afspraak tot het ophalen van de auto werd alles gedaan om de auto zsm klaar te hebben, duidelijke afspraken en heldere terugkoppeling over onverwachte gebreken. Auto rijdt weer top. De kosten vielen én mee én vooraf gecommuniceerd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed mogelijk afspraken te maken, die vervolgens goed werden nagekomen.

Ik heb lang geleund op de Saab ervaring van de vroegere Stern. Tegenwoordig is Saab ervaring en deskundigheid moeilijk te vinden. Wat dat betreft is J&B een uitkomst! Prima zaak en prima service!

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Een reparatie aan de auto werd adequaat uitgevoerd in de gedachte dat de klant centraal staat.

fijne mensen met kennis

goede ervaring met de mensen van deze garage, kwaliteit in huis en heel prettig en correct.

zorg, aandacht en kunde

Goede bereikbaarheid, eenvoudige en duidelijke uitleg en een reeel advies icm auto, bouwjaar en gebruik.

Deskundig vakbekwaam team.

Heb een goede garage ontdekt , die nog Saab kennis in huis hebben . Breng mijn auto hier al een paar jaar tot zeer tevredenheid. Denken met je mee en maken een vooraf gestelde prijs met je af zodat je niet voor een te grote verassing staat . Complete koppeling laten vervangen en wederom perfect gedaan en de prijs zoals afgesproken . Mijn complimenten ! Een absolute aanrader !

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima bedrijf, houdt zich aan de afspraken soms iets te.

Met ,,te,, bedoel ik dat ik een dopje mis voor de ruitensproeiervloeistof en het zou fijn zijn als ze dat uit eigen beweging leverden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

J&B is een garage zoals een garage moet zijn!

Stuur n berichtje of ik met lekke band kan langskomen. Heb binnen t uur een positieve reactie en een paar uur later rijd ik met een nieuwe band de straat op. Alles supersnel, kundig en vriendelijk! En mijn reserveband ligt weer als Doornroosje te slapen in de achterbak. Hopelijk weer voor vele jaren.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Onderhoud volgens afspraak uitgevoerd......

Ik vind het plezierig de sfeer in de garage te proeven en in de showroom met een capuccino te wachten totdat het onderhoud is uitgevoerd. Dat lukte dit keer niet. APK-keuring, wisselen zomerbanden, en het winterklaar maken van de Saab, het werd een hele lijst. Het totale bedrag deed even schrikken maar het oude beestje kan nu weer veilig de weg op.

Vertrouwd adres

Vriendelijk, goede service en communicatie, geen half werk. Kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Professioneel én persoonlijk garagebedrijf dat doet wat het belooft

Pieter Eeken en zijn team verlenen zonder omhaal service op maat.

Erg goed weer

Echt zoals een garage bedrijf hoort te zijn, betaalbaar vakwerk. Of het nou gaat om mijn 17 jaar oude Saab of een nieuwe Mini, deze mannen zorgen dat je betrouwbaar op weg bent, zonder dat je de hoofdprijs betaalt. Eerder repareren dan alleen maar vervangen en dan ook nog met een enorme kennis van zaken. En waar nodig met originele onderdelen. Prima dus, hoop er nog jaaaaren gebruik van te kunnen maken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vertrouwen in het bedrijf en zijn medewerkers

Correct, behulpzaam en meedenkend.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vakmensen die er zijn er als je ze nodig hebt!

Een vakbekwaam team, een prettig contact en goede service waarbij de klant centraal staat. Heldere (ook tussentijdse) communicatie over wat er gedaan moet worden en het prijskaartje, dus geen verrassingen achteraf. Een aanrader voor iedere Saabrijder!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed bereikbaar, vriendelijk en geen verrassingen

J&B auto’s heet een Volvo en Saab specialist te zijn. Maar met mijn Volkswagen ben ik al jaren tevreden klant. Inplannen van periodiek onderhoud of een (spoed) klus tussendoor, ze zijn flexibel en zijn goed bereikbaar. En tot nu toe steevast zonder vervelende verrassingen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het was me eerste kennismaking, prettig en vol vertrouwen

Ik kan deskundigheid en prijs/kwaliteit niet beoordelen. Ik heb vertrouwen in het bedrijf en vond iedereen aardig

APK Saab

Hele prettige samenwerking met goede communicatie en aantrekkelijke prijzen.

Altijd topservice

snel, vriendelijk, transparant

• Deskundigheid/Vakmanschap

Sterk servicegericht, uitstekend vakmanschap., h eeg ldere afrekening met ruime to toelichtin daarop

Ik kom al jaren bij J&B met mijn Saab. Deze garage is zeer goed georganiseerd, heel veel Saab deskundigheid in huis en een zeer goed netwerk voor het snel bestellen/ leveren van onderdelen e/o banden tot aan het regelen van een heel nieuw motorblok aan toe. Dat laatste is bij mijn Saab op uitnemende wijze uitgevoerd door Saab-monteur Theo. Men rekent normale tarieven, maar dan weet je ook zeker dat goed uitgevoerde arbeid tegenover staat.

Snel en adequaat geholpen

Zoals altijd goede service en proactief meedenken door Pieter

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg vriendelijk en behulpzaam bedrijf en personeel.

Omdat mijn buurvrouw zo tevreden was over J & B Auto's ben ik er ook naar toe gegaan. In mijn geval eerst maar eens voor een APK keuring. Na een fijne ontvangst kon er op korte termijn een afspraak gemaakt worden, waar ik zoals ik had gevraagd op kon wachten en tijdens de keuring bij de auto kon blijven. Een hele vriendelijke keurmeester waar ook een gezellig en persoonlijk contact mee was heeft de keuring uitgevoerd. Kortom een hele goede ervaring waar je als klant nog als persoon behandeld wordt en niet als nummer. Zeker voor herhaling vatbaar.

Prima eerste kennismaking

Reparatie aan koppelingshydrauliek is voor een goede prijs snel en netjes uitgevoerd. Auto ook uitgezogen en rijd weer als een zonnerje. Bedankt!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het vertrouwen in de service die ze geven. Zeker ook de vriendelijkheid.

Erg klantvriendelijk

De ventilator van de verwarming is vervangen, maar maakt nog erg veel herrie op de hoogste twee standen. Ik neem na de vakantie 21/08 nog even contact op. Groet, Harm Walhof

• Deskundigheid/Vakmanschap

heel persoonlijk, snel en duidelijk

zie boven

Over J & B Auto's B.V.

Opgericht in 1983 zijn wij een autobedrijf gevestigd aan de Eslaan 14 in Bussum. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van occasions en het leveren van verschillende onderhouds en reparatie diensten. Met een vakbekwaam team is het onze doelstelling zo'n groot mogelijke klanttevredenheid tegen zo laag mogelijke tarieven te leveren. Wij hopen u dan ook binnenkort van dienst te kunnen zijn en aan al uw vragen of wensen op autogebied te kunnen voldoen.