Prachtig

Leuke lessen gehad met Sjoerd. Gezelligheid geeft een leuke manier van leren.

Fantastisch

Hele leuke en gezellige rijlessen gehad met arend! Super fijne rijschool en ik zou deze rijschool zeker aanbevelen.

Gezellig, leerzame rijlessen met maatwerk

**Geweldige ervaring bij Dave!** Ik wil graag mijn oprechte dankbaarheid uiten voor de fantastische hulp die ik heb ontvangen bij het behalen van mijn rijexamen voor de auto. Rijschool Dinkla was echt de beste keuze die ik had kunnen maken. Dave, mijn instructeur, was geduldig, professioneel en deskundig. Hij nam de tijd om mijn zwakke punten te identificeren en mij te helpen deze te verbeteren. Zijn geruststellende aanpak en gezellige gesprekken onderweg hielpen mij tijdens het rijden om zelfvertrouwen op te bouwen en mijn rijvaardigheden te verbeteren. De lessen waren goed gestructureerd en afgestemd op mijn individuele behoeften. Dave gaf duidelijke instructies en waardevolle feedback die me hielpen om vooruitgang te boeken. Ik zou Rijschool Dinkla ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar professionele en betrouwbare rijlessen. Nogmaals bedankt, voor alle hulp en ondersteuning!

goede uitleg en begeleiding

Goede uitleg en begeleiding richting examen

Alles perfect geregeld

Behulpzaam, veel kennis, erg vlot!

Dinkla is zeer behulpzaam, willen klanten snel helpen en kunnen laten rijden. Ze denken mee. Tijdens het rijden kan een grapje ook, de zweer is relaxt en gezellig, ze willen graag dat hun lesklanten slagen. Instructeurs hebben veel kennis en geven extra aandacht aan “moeilijke” dingen. Klanten kunnen snel terecht! Al met al erg tevreden over Dinkla!

strakke planning, goed coaching door Hassan

zie boven

Goed en snel geregeld

Goed en snel mijn rijbewijs kunnen halen. Vriendelijk personeel die mee denken met de leerlingen.

Geweldig!

Super fijne rijschool met leuke medewerkers!

Goed en duidelijke tips en aanwijzingen

Deskundige instructeur en duidelijke aanwijzingen en handige tips

Leuk leerzaam gemoedelijk & gezellig

Het waren een paar gezellige lessen Gemoedelijk, rustig en met humor. Aanrader!!!

Heb genoten van leuke rijlessen die leuk waren georganiseerd

Ik heb leuke rijlessen gehad, mede door een aardige en goed uitleggende instructrice. Er is mij dan ook veel bijgebracht waar ik zelf super blij mee ben.

Super ervaring.

Wij hebben een super ervaring gehad met Dinkla. Ze denken met je mee en geven daar mee oplossingen. Geen 1 probleem is te groot voor ze. Ze zijn duidelijk in hun communicatie.

Geweldig vlotte service

Snelle reactie, zeer goede instructie en examen naar voren gehaald. Kortom, zeer tevreden.

Super rij instructeur (Paul) geduld met mensen goede uitleg en zeer mee levend Ook dinkla complimenten voor de goede en snelle plaatsing en op leiding Bedankt voor alles en op voor E Hartelijke dank groeten Evert wiggeman wbs-infra

Goede ervaring met Dinkla!

Dinkla had alles prima voor elkaar, van aanmelding tot planning en van materiaal tot medewerkers! Resultaat: direct geslaagd voor C!

Professioneel en zeer relaxt les gereden

Heb er een boel opgestoken van jelle cnossen en margon

Prima vakkundige gezellige rijschool.

Voor een E achter B rijbewijs ben ik overgestapt van een andere rijschool naar Dinkla. Ik ben daar prima ontvangen en aardig op m’n gemak gesteld. De druk die ik voelde is door de (deskundige) medewerkers flink weggenomen. Door alleen te leren wat echt belangrijk was voor een rijexamen ben ik bij Dinkla in één keer geslaagd. Team Dinkla, ga zo door!

Fantastisch

Leuke rijinstructeur en snel mijn rijbewijs gehaald!

Super gezellig en ook nog eens leerzaam!

Duidelijke instructie in een fijne omgeving

Motor rijbewijs gehaald bij Hassan. Fijne duidelijke man die kijkt naar de behoefte (niet meer doen dan nodig) daar houd ik van.

Het was gewoon echt super!

Ik heb het echt heel goed ervaren. Er wordt goed uitgelegd. De instructeurs nemen de tijd voor je om onderwerpen uit te leggen.

In een keer geslaagd voor mijn BE. De planning dacht goed mee en de instructie was goed en ook nog eens gezellig, bedankt!

Prettige en professionele club

Goede uitleg, gezellige omstandigheden en goede adviezen.

Bedrijfsgegevens

Gaaikemastraat 49 A

8561 Am Balk

0514 603 381

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.