Behulpzaam, veel kennis, erg vlot!

Dinkla is zeer behulpzaam, willen klanten snel helpen en kunnen laten rijden. Ze denken mee. Tijdens het rijden kan een grapje ook, de zweer is relaxt en gezellig, ze willen graag dat hun lesklanten slagen. Instructeurs hebben veel kennis en geven extra aandacht aan “moeilijke” dingen. Klanten kunnen snel terecht! Al met al erg tevreden over Dinkla!

strakke planning, goed coaching door Hassan

zie boven

Goed en snel geregeld

Goed en snel mijn rijbewijs kunnen halen. Vriendelijk personeel die mee denken met de leerlingen.

Super fijne rijschool met leuke medewerkers!

Goed en duidelijke tips en aanwijzingen

Deskundige instructeur en duidelijke aanwijzingen en handige tips

Leuk leerzaam gemoedelijk & gezellig

Het waren een paar gezellige lessen Gemoedelijk, rustig en met humor. Aanrader!!!

Heb genoten van leuke rijlessen die leuk waren georganiseerd

Ik heb leuke rijlessen gehad, mede door een aardige en goed uitleggende instructrice. Er is mij dan ook veel bijgebracht waar ik zelf super blij mee ben.

Super ervaring.

Wij hebben een super ervaring gehad met Dinkla. Ze denken met je mee en geven daar mee oplossingen. Geen 1 probleem is te groot voor ze. Ze zijn duidelijk in hun communicatie.

Geweldig vlotte service

Snelle reactie, zeer goede instructie en examen naar voren gehaald. Kortom, zeer tevreden.

Super rij instructeur (Paul) geduld met mensen goede uitleg en zeer mee levend Ook dinkla complimenten voor de goede en snelle plaatsing en op leiding Bedankt voor alles en op voor E Hartelijke dank groeten Evert wiggeman wbs-infra

Goede ervaring met Dinkla!

Dinkla had alles prima voor elkaar, van aanmelding tot planning en van materiaal tot medewerkers! Resultaat: direct geslaagd voor C!

Professioneel en zeer relaxt les gereden

Heb er een boel opgestoken van jelle cnossen en margon

Prima vakkundige gezellige rijschool.

Voor een E achter B rijbewijs ben ik overgestapt van een andere rijschool naar Dinkla. Ik ben daar prima ontvangen en aardig op m’n gemak gesteld. De druk die ik voelde is door de (deskundige) medewerkers flink weggenomen. Door alleen te leren wat echt belangrijk was voor een rijexamen ben ik bij Dinkla in één keer geslaagd. Team Dinkla, ga zo door!

Leuke rijinstructeur en snel mijn rijbewijs gehaald!

Super gezellig en ook nog eens leerzaam!

Duidelijke instructie in een fijne omgeving

Motor rijbewijs gehaald bij Hassan. Fijne duidelijke man die kijkt naar de behoefte (niet meer doen dan nodig) daar houd ik van.

Het was gewoon echt super!

Ik heb het echt heel goed ervaren. Er wordt goed uitgelegd. De instructeurs nemen de tijd voor je om onderwerpen uit te leggen.

In een keer geslaagd voor mijn BE. De planning dacht goed mee en de instructie was goed en ook nog eens gezellig, bedankt!

Prettige en professionele club

Goede uitleg, gezellige omstandigheden en goede adviezen.

Top en erg geduldig

Eerlijk, vriendelijk en vakbekwaam

Super super goed.

De lessen waren top! En het examen sloot daar heel mooi en goed op aan.

Het was gezellig

Henk is een topper

Op een fantastische manier begeleid.

Instructeur en ander personeel zijn heel betrokken bij jouw slagen, geweldig!

leuk team goede instructies en mooi bedrijf

Top ervaring met dikla in Sneek. Aardige en goede instructeurs met mooi materieel, echt een aanrader