Prima, ontspannen sfeer.

Dinkla is een prima rijschool, afspraken zijn duidelijk over het gehele traject. Wat ik miste bij de afspraken was de naam van de instructeur (m/v). Dan weet je bij wie je je moet melden als je binnenkomt.

Super fijn en gezellige sfeer!

Ik heb mijn rijlessen als heel fijn en leuk ervaren!

Deskundig en ervaren rijschool

Zeer positief

Goede ervaringen

Goede/duidelijke rij instructeurs, die je goed helpen. RijbewijsApp zeer handig en gemakkelijk te gebruiken.

Een hele fijne rijschool

Mijn BE-rijbewijs gehaald, zeer vakkundige instructeur.

super

Kort maar krachtig !

Gezellig, leerzaam en goed afgestemd op d eleerling

super

zeer fijne rijschool. iedereen aan te raden

Super!

Hele duidelijke uitleg en manier van werken. Heel fijn!

Prachtig

Leuke lessen gehad met Sjoerd. Gezelligheid geeft een leuke manier van leren.

Fantastisch

Hele leuke en gezellige rijlessen gehad met arend! Super fijne rijschool en ik zou deze rijschool zeker aanbevelen.

Gezellig, leerzame rijlessen met maatwerk

**Geweldige ervaring bij Dave!** Ik wil graag mijn oprechte dankbaarheid uiten voor de fantastische hulp die ik heb ontvangen bij het behalen van mijn rijexamen voor de auto. Rijschool Dinkla was echt de beste keuze die ik had kunnen maken. Dave, mijn instructeur, was geduldig, professioneel en deskundig. Hij nam de tijd om mijn zwakke punten te identificeren en mij te helpen deze te verbeteren. Zijn geruststellende aanpak en gezellige gesprekken onderweg hielpen mij tijdens het rijden om zelfvertrouwen op te bouwen en mijn rijvaardigheden te verbeteren. De lessen waren goed gestructureerd en afgestemd op mijn individuele behoeften. Dave gaf duidelijke instructies en waardevolle feedback die me hielpen om vooruitgang te boeken. Ik zou Rijschool Dinkla ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar professionele en betrouwbare rijlessen. Nogmaals bedankt, voor alle hulp en ondersteuning!

goede uitleg en begeleiding

Goede uitleg en begeleiding richting examen

Alles perfect geregeld

Behulpzaam, veel kennis, erg vlot!

Dinkla is zeer behulpzaam, willen klanten snel helpen en kunnen laten rijden. Ze denken mee. Tijdens het rijden kan een grapje ook, de zweer is relaxt en gezellig, ze willen graag dat hun lesklanten slagen. Instructeurs hebben veel kennis en geven extra aandacht aan “moeilijke” dingen. Klanten kunnen snel terecht! Al met al erg tevreden over Dinkla!

strakke planning, goed coaching door Hassan

zie boven

Goed en snel geregeld

Goed en snel mijn rijbewijs kunnen halen. Vriendelijk personeel die mee denken met de leerlingen.

Geweldig!

Super fijne rijschool met leuke medewerkers!

Goed en duidelijke tips en aanwijzingen

Deskundige instructeur en duidelijke aanwijzingen en handige tips

Leuk leerzaam gemoedelijk & gezellig

Het waren een paar gezellige lessen Gemoedelijk, rustig en met humor. Aanrader!!!

Heb genoten van leuke rijlessen die leuk waren georganiseerd

Ik heb leuke rijlessen gehad, mede door een aardige en goed uitleggende instructrice. Er is mij dan ook veel bijgebracht waar ik zelf super blij mee ben.

Super ervaring.

Wij hebben een super ervaring gehad met Dinkla. Ze denken met je mee en geven daar mee oplossingen. Geen 1 probleem is te groot voor ze. Ze zijn duidelijk in hun communicatie.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.