Rijinstructie is vriendelijk heeft veel geduld Altijd een lief en opbouwend woord door alle medewerkers Top rijschool!

Goeie geleiden naar BE

Ze heeft mij goed geholpen om mijn BE te halen. Goeie uitleg

Goeie lessen, fijne instructeur!

Uitstekend/vriendelijk een geke goede ervaring!

Zeer prettig!

Kwaliteit, goeie sfeer en rijbewijs in de pocket

Ik heb mijn C1 rijbewijs bij Dinkla gehaald: de kwaliteit van de opleiding is top, de planning in overleg en er heerst een goeie sfeer om de opleiding ontspannen te doen.

Gezellige en leerzame dagen

Was een zeer leerzame opleiding vooral als je eerst lest in grote auto machtig en ja ik ben zelf scania dan maar ik wou op de DAF en ja die rijdt ook fantastisch en top rijinstructeur ik zal hem wel missen altijd mooie routes af en toe mooie verhalen over plaatsen waar ik nog NOOIT ben geweest en ja hoor dan hoor je hem weer praten die standbeeld of sluis enz enz machtig. Ik heb ook gezegd binnenkort maar bierke doen

Ik heb er een mooie ervaring bij

Ik heb er veel van opgestoken en rustig uitleg over dingen die niet goed gingen

Conform afspraak in 10 lessen mijn C1 rijbewijs gehaald.

Na de intake les werd aangegeven door de rij instructeur van Dinkla dat er 10 lessen nodig zijn om het rijbewijs te halen. De vervolg lessen en het examen werden gelijk ingepland en twee weken later had ik mijn C1 praktijk examen gehaald! Grote klasse. Vriendelijke en gezellige sfeer, nette prijs: een aanrader!

Vakkundig

Een hele goeie ervaring het zijn pro,s bedankt Ronald

Top Rij instructeur Aardig & Flexibel

Ik wil graag een tip mee geven over de Intake/Proefles. Ik zou het duidelijker vermelden dat de intake/proefles ook zal moet worden betaald en dat die ook binnen het pakket valt om verwarring te voorkomen. Het staat namelijk niet in de factuur. Verder zeer tevreden met de Rij instructeur die zeer flexibel was, mijn dank daar voor Mvg A.A Cnossen

Goede communicatie, top instructeurs, in 1 keer geslaagd

Bedankt voor de goede begeleiding, het meedenken in lestijden in verband met de bootovertochten, de prettige manier van communiceren. Kortom, bedankt voor alles! Er was speciale begeleiding voor de theorie, de praktijklessen afgestemd op de mogelijke examendatum. En op beide vlakken in 1 keer geslaagd.

Gewelige verkeerschool veel geleerd

Top rij instructice ook ben erg tevreden over mijn keuze van deze rijschool zeker aan te raden

Goede ervaringen met instructeur en materialen.

E achter B in een keer gehaald Prima instructeur.

Goede begeleiding en uitleg!

Goede begeleiding en uitleg! Bedankt!

Snel service en vakmanschap

top

Best genoch

Best genoeg , alleen 4 uur achter elkaar best wel lang.

Goede rijopleiding

Het hele plaatje klopt bijna, de tolo is opzich goed geregeld alleen zou het een verbeterpunt zijn als er wat minder handtekeningen hoeven worden gezet... en dat dit optijd gezet word en je er niet apart voor naar sneek hoeft te komen...verder de communicatie kan beter en bij bevestiging van bijvoorbeeld een telefoongesprek, de afspraken op de email te zetten.

Een afspraak maken was meerdere keren fout gegaan. Maar vervolgens is het goed opgelost. De lessen en afrijden is het mij goed bevallen.

plezierig en ontspannen samen gewerkt

plezierige samen werking goed materiaal ter beschikking goede koffie

Snel en goed

Vlot en geslaagd dus top

super goede ervaring

het word relax en rustig en goed uitgelegd met alle geduld en tussendoor ook nog even tijd voor een leuk gesprek .

Erg fijne rijschool

Lekker relaxt je rijbewijs halen, zo ervaarde ik het eigenlijk. Ook het examen was relaxt!

Super fijne rijschool!

Heel tevreden met de lessen en ondersteuning bij Dinkla.

geweldig

ik ben goed begeleid door de instructeurs van Dinkla voor het behalen van mijn rijbewijs BE. het waren leuke dagen, bedankt daarvoor!

Uitstekend bedrijf met gedreven mensen

De collega's hebben een goede en gezellige band onderling wat merkbaar en voelbaar in de kantine is. Ook het lessen met de bakwagen (scania) was zeer positief en leuk maar blijven wel bij de les dus alles werd benoemd en daar hou ik van!!