Prima bedrijf!!

Mijn ervaring met Kleinwier B.V. zijn erg goed. Wij worden prima geholpen, vriendelijk te woord gestaan en......de koffie is ook van een hoog gehalte. Mijn advies is: vooral zo doorgaan!!

fijne zaak

Een vriendelijk ontvangst en prettig en correct geholpen

Snelle en betrouwbare service

Top bedrijf

Vakbekwaam, prima service, klantvriendelijk.

In 2018 onze Subaru XV nieuw gekocht. Naar volle tevredenheid is ook de after-sales.

Winterbanden en winterbeurt vlot afgewerkt, en als bonus± een gewassen auto

Vriendelijke ontvangst, heldere uitleg over de rekening, lekkere koffie tijdens het wachten.

Zoals boven omschreven.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk

Top bedrijf.

Vriendelijk, duidelijk en betrouwbaar!!

Altijd perfecte behandeling door de monteurs. Luisteren altijd goed naar de vragen. en beantwoorden ze ook .

Goede en vriendelijke service

Tijdens telefonisch contact en via mail al erg goed geholpen met goed advies om mijn Subaru Forester nog stoerder te maken met een lift, andere banden/velgen en verstralers. En alle aanpassingen uitgevoerd in 1 dag.

Goede service en denken mee

Fijn dat er meegedacht wordt. Had bijna niet gereden en dus advies was alleen APK en geen beurt. Hulde

prima service

Service op tijd en "to the point". Bedrijf weet dat ik van niet in de buurt woon en houdt er rekening mee. Probleempje in buitenland gehad, één telefoontje was genoeg naar Kleinwier en het werd elders opgelost.

Bijzonder goed!!!

Op zaterdag in de late middag gestrand met mijn Subaru. Met SMS binnen 2,5 uur een vervangende auto. Op maandag de auto bij de Subaru dealer gebracht. Na enkel telefonisch contact op een vlotte manier het defect gevonden en de onderdelen besteld, en de auto op dinsdag gerepareerd. Super vlot dit kwam er maar zo tussendoor in een toch al een volle planning. Super vlot en zeer blij met deze snelle actie!!!!!

Top garage!

Denken met de klant mee en komen hun afspraken na.

Prima !

Professioneel

Fijne service

Vriendelijk, duidelijk en transparant

Kleine beurt, kon er op wachten

Altijd vakkundig,goed en vriendelijk

De beste garage die ik ooit gehad heb. Vriendelijke mensen, niets is hun te veel. Auto krijgt altijd het beste onderhoud. Een (nieuwe) leenauto staat altijd klaar of je kunt even wachten met een lekker bakje koffie en een goed gesprek. En ik krijg de auto altijd gratis schoon weer terug. Geweldig dus .

uitstekende ervaring

Voor onze vakantie heb ik mijn auto bij Kleinwier gebracht. En na de vakantie weer opgehaald. Zo konden zij mijn auto een grote beurt geven wanneer het goed in hun planning paste. Zeer tevreden over de receptie bij afgeven en ophalen. Ook de afspraken over de betaling (keuze rekening opsturen of gelijk pinnen) werd niet moeilijk over gedaan. Ze vroegen wat mijn voorkeur was. Ik kom al jaren bij deze garage en wordt altijd uitstekend geholpen.

Prima geholpen bij een motorstoring

Service!

De afstandsbediening van mijn auto werkte niet meer. Mocht meteen langskomen en het bleek toch de batterij te zijn, onlangs dat ik deze had vervangen. Was ws een te oude celbatterij. Fijn om meteen geholpen te worden!

Probleem opgepakt, onderzocht en oplossing voor probleem gevonden.

Service is prima daar.

Gewoon een goede garage.