hulpvaardige en vriendelijke benadering.

Vorige week auto ( forester) weer gebracht voor een grote onderhouds-beurt. Netjes gewerkt en s middags weer ( fris gewassen, service Kleinwier ) mee terug gekregen.

Fijne ervaring gehad met deze garage. Verkoper Leon komt na wat hij beloofd.

Topervaring, perfect geholpen en meer!

Zeer goed diagnose gesteld en perfect gerepareerd en goed op de hoogte gehouden met de voortgang van het geheel door monteur Dennis

Kundig en snel geholpen….

Mijn 1e ervaring met Subaru Kleinwier is super verlopen. Beurt en apk laten doen, tevens reparatie laten uitvoeren. Trillingsprobleem is verholpen, heerlijk. Bleek een droge homokineet te zijn, veroorzaakt door een scheurtje in een ashoes. Geen schande na bijna 300000km. Dit was bij mijn trouwe Forester XT. Over twee maanden mag mijn WRX daar naartoe.

Erg meegaan.

Door de verkeer was ik iets later en bleven open tot ik wer was om de auto afgeven.

Service

Altijd netjes op tijd ,,keurige service en prima onderhoud.Een van de weinige garages waar de lijntjes kort zijn en alles klopt

klantvriendelijk, prima service.

Al vele jaren tevreden klant. Zeer klantvriendelijk, uitstekende service. Wat wil je nog meer als tevreden Subaru rijder. Niets toch?!

Altijd prima service!

Rechter achter wiellager maakte geluid en deze is tussendoor gelijk vervangen. Prima

vlug en fijn geholpen

fijn en goed personeel ik ben heel erg lang klant bij dit bedrijf.

Excellent service as usual

Kleinwier is simply the best, fix things on the go without making a big number and new appointment of every fix that is noticed. Love you guys!

Erg prettige ervaringen met Kleinwier. Ze hebben geholpen bij de aanschaf van mijn Forster (niet bij hen in de voorraad) en heb mijn Forester sinds het begin bij hen in onderhoud en laten aanpassen (verhogen, velgen, vering, dakrek, etc).

vertrouwd goed

goed en vriendelijk

correct ,vriendelijk,goed

Prima garage

Ik werd goed en vakkundig geholpen

Op tijd, volgens afgesproken tarief en prima toegelicht

Topservice

Vriendelijke mensen, adequate hulp, alle subaru kennis aanwezig, komen altijd afspraken na. Helemaal goed dus

Goed geholpen door bekwaam personeel

Conform afspraak tijdens werkzaamheden onverwachts onderdelen besteld en geleverd en gemonteerd

Uitmuntend

Alles perfect keurig en bijzonder vriendelijk van ontvangst tot vertrek.

Vriendelijk en verstand van zaken!

Mijn Subaru Forester uit 2005 helemaal onder handen genomen en weer als nieuw! Mooie lift van 2 inch en klaar voor het avontuur

Snel geholpen en goede communicatie. Fijne mensen

Snel geholpen en goede communicatie. Fijne mensen

Transparant servicegericht

Occasion aangeschaft. Duidelijke uitleg en antwoorden op vragen van verkoper. Is integer en transparant.

Netjes geholpen

Ik kom nu al zes jaar bij Kleinwier en ben er tevreden over. De keuze om weer een Subaru Forester te kopen, heeft ook te maken met de service van deze dealer.

Fijne autodealer.

We hebben een mooie en fijne Golf GTE gekocht voor een nette prijs. Meteen een goed inruilbod voor onze mini gehad. Auto stond er keurig bij op 2 nieuwe banden met een nieuwe APK en een paar verzoekjes van ons werden beet gepakt. Daarna hebben we een klein dingetje gehad. Dat mochten we van Leon lokaal oplossen, de rekening appen en een tiki sturen omdat we niet echt in de buurt wonen. Bedankt Leon. Wellicht over 7 jaar. :-)

Graag een volgende keer weer Kleinwier

Goed advies en duidelijke afspraken vooraf. Gastvrije ontvangst. Tijd voor technische uitleg. Extra service auto gewassen.

Leon, heeft mijn schade van A tot Z geregeld.

De eigenaar Leon, schakelt snel en is zeer professioneel. Hij heeft mijn schade van A tot Z geregeld met èèn telefoongesprek. Het enige wat ik heb hoeven doen is de berger vragen om mijn auto en de sleutels bij de Subaru dealership af te leveren. Na de reparatie en herstel van mijn auto. Heb ik mijn auto opgehaald bij de dealership. En hij rijd weer als de oude. Hartstikke bedankt iedereen bij Kleinwier. Gr Morris