Goed bedrijf

Goed en prettig geholpen alles naar tevreden heit

Vanwege de hulp en de betrouwbaarheid.

Ik ben er blij mee.

Zeer goede en vriendelijke service

Zoals altijd, een zeer uitgebreid advies en zeer vakkundig geholpen.

Keurig garagebedtijf

Vriendelijk, makkelijk afspraak maken met mijn wensen. Duidelijke uitleg over werkzaamheden aan mijn auto door monteur zelf. Een lekker bakje koffie, prima garage

de best mogelijke service en advies

Bij onze Subaru van 16 jaar oud, ging iets kapot in de computer. Dit was niet eenvoudig te vervangen (niet meer beschikbaar) doordat deze wat ouder is. De mensen van Kleinwier hebben door inzet van hun kennis en netwerk de computer kunnen maken en hebben de computer weer ingebouwd. De auto rijdt weer als voorheen. Grote klasse

Mijn Forester is nu helemaal zoals ik wil

Dennis heeft mijn auto een liftkit gegeven, warmt aandachtspunten aangepakt en afgemaakt met mooie AT banden en velgen. Vakkundig en met geduld geholpen

Enthausiast, duidelijk en vlot

Wij waren op zoek naar een Subaru Forester VAN. Vanuit de andere kant van het land kwamen we bij Kleinwier terecht omdat zij zo'n uitvoering hadden staan en ook nog door hun opgehoogde versie. Ideaal voor ons werk in de bossen. Na een enthausiast welkom door Léon en een proefrit waren we snel verkocht! Alles was super snel geregeld en in de uitvoering werd actief meegedacht. En nu rijden we naar volle tevredenheid rond in een geweldige Forester VAN!!

Echt super!

Super geholpen, had een probleem met mijn remklauw en werd dezelfde dag nog opgelost!

Goede service.

Voor eerst grote reparatie uit laten voeren. Huurauto mee . Werd gebeld over geschatte reparatie kosten. Had op minder gehoopt maar dat terzijde. Grootste verrassing was dat ik niet gelijk behoefde af te rekenen. Kreeg de rekening nog wel. M.a.w je krijg gewoon tijd om te kijken of de reparatie goed is uit gevoerd dat vind ik fijn. Ga ik terug!! zeker.

Fijne garage, tot nu toe voor onderdelen.

Vriendelijk en ze verzenden ook onderdelen.

Efficiënte en vriendelijke service

Auto gebracht voor kleine beurt en nieuwe bougies. Leuk rondje gelopen in Zwijndrecht langs de Oude Maas en boekje gelezen op een bankje en toen was de auto al weer klaar.

soepel en snel geholpen bij beurt en bandenwissel

Ook de wasbeurt is heel prettig.

persoonlijk contact geweldig

klaar terwijl je wacht en lekkere koffie erbij

mijn ervaring bij Kleinwier is top

Ik had een probleem met mijn Subaru, ik kwam er mee langs zonder afspraak en werd gelijk geholpen. Binnen 20 minuten stond ik weer buiten. Probleem verholpen zonder kosten terwijl het geen garantie was. Top.

Goede service, vakwerk en super vriendelijk en betrokken personeel.

Daar zijn geen woorden voor dar moet je gewoon ervaren :-). Problemen? Dan gaan ze kijken hoe we dat oplossen.

Op korte termijn een afspraak. Klacht verholpen!

Op korte termijn een afspraak. Klacht verholpen! Persoonlijk contact met degene die aan de auto gewerkt heeft. Dat vind ik altijd erg plezierig en nuttig.

Vriendelijk en behulpzaam

Zonder afspraak even langs gereden met een kapotte voorlamp en vragen over mijn radio. Meteen vriendelijk en vakkundig geholpen. Dank voor de fijne service.

Altijd vakkundig, vriendelijk, geholpen, hele fijne Garage

Vriendelijk, alles in overleg en persoonlijk 6 sterren

Meedenkend goed advies en kwaliteit. Laten zien wat ze doen. En alles op afspraak. Top bedrijf lokatie subaru.

Zeer goeie service en snelle levering.

Zeer vriendelijke mensen die je graag helpen of je nu voor iets klein komt of toch voor een nieuwe auto.!! Je wordt Top !! Geholpen zover ik heb ervaren.

Had een issue met de remmen. Mocht gelijk langskomen en werd ook gelijk verholpen! Er bleek niets aan de hand, alleen wat vuil tussen de remmen. Richard heeft ze schoon gemaakt en opnieuw ingevet. Top service bij een top bedrijf. Bedankt.

Fijne zaak

Komen gewoon alle afspraken na. Leon tot de volgende keer,

Geweldig bedrijf met aardige klantgerichte medewerkes

Zeer klantgericht serieus bedrijf met aardige medewerkers. Dat geeft vertrouwen. En Subaru is natuurlijk een topmerk

Love this place!

Best car garage, always willing to help and go the extra mile!

Fruiteniersstraat 6

3334KA Zwijnendrecht