prima bedrijf, klant gericht en vakbekwaam.

Vriendelijke mensen, prima monteurs en..........lekkere koffie!

Heel snel en perfect geholpen.

Merkgarage geeft vertrouwen

Klant vriendelijk en accuraat.

Oplossing gericht.

Klantvriendelijk meedenkend en behulpzaam

Staan altijd voor je klaar, bedenken een passende en juiste oplossing voor de reparatie en overleggen duidelijk wat ze gaan doen.

Gemakkelijk afspraak maken

Gemakkelijk een afspraak maken. Korte lijntjes. Er wordt geluisterd. Een schoongewassen auto na de beurt.

Prima behandeld

Door het deskundig personeel staan open naar de klant toe. Geven adviezen en uitleg. Komen hun afspraken altijd na. Zeker de eigenaar Leon is heel prettig in de omgang. Helpt je altijd waar hij kan

Een top garagebedrijf

Een bijzonder klantvriendelijk bedrijf waar ik graag zaken mee wil doen ook na de 7e subaru forester die wij hebben gekocht.

Altijd net dat stapje extra!

Deze mensen laten je nooit in de kou staan.

Netjes nagekeken

Veel kennis! En helpen je graag.

Weten waar ze over praten en zijn erg meedenkend.

Hardstikke goed.

Ik koop vooral spullen bij Kleinwier. Altijd vriendelijk, denken mee en hebben geen probleem met verzending dat dan ook nog snel wordt uitgevoerd.

Snel en goed geholpen

Ik had plotseling een nieuwe accu nodig. Direct een afspraak kunnen maken en binnen een half uur was de accu vervangen.

Goede service en erg klantvriendelijk

Vakkundige hulp

Top garage, zeer klantvriendelijk en vakbekwaam.

Snelle service. Terwijl de auto gemaakt werd kreeg ik een werkplek aangeboden om verder te kunnen werken en onbeperkt toegang tot het koffie-apparaat. Eenmaal gemaakt, kwam de monteur keurig vertellen wat hij gedaan had en wat er mis was. Zeer tevreden klant, kom zeker terug.

Goede en snelle service

Zeer behulpzaam personeel . Ik had mijn in de datum vergist voor een onderhoudsbeurt maar toch geholpen. Top.

Prima garage

Prima garage deskundig en vriendelijk personeel

10 is duidelijk toch

defecte airco compressor reparatie perfect afgehandeld

compressor was sneller kapot gegaan dan verwacht kon worden, Kleinweir heeft contact opgenomen met de importeur en de kosten zijn gedeeld.

vriendelijk, snel, correct en zakelijk to the point

Hoe mooi is het, dat je op afstand een heel fijne auto kunt kopen met goede extra informatie - ook in beeld. De auto voldoet volledig aan de omschreven en getoonde kwaliteiten.

Zeer goede behandeling

Goede sfeer perfecte service en vakmanschap

Only garage where customer is most important

First time when my 2012 car had a tiny problem in APK. When I heard it, I was sure that I would have to schedule another appointment for fixing it, and then a third one for new APK. However, Kleinwier again proved how they are truly customer-centric. Fix was done on the spot, took 15 minutes, new APK right away, I was out in less than an hour. Best garage ever!

Ik ben al jaren een zeer tevreden klant

Ik word altijd vriendelijk ontvangen en ze zijn heel behulpzaam

Degelijk en vakkundig

Vriendelijk en klantgericht

GEWELDIG

Altijd vriendelijk, meedenkend en bovenal vakkundig

Fijn en snel geholpen

Zo als altijd fijn geholpen

Fruiteniersstraat 6

3334KA Zwijnendrecht