Wat een geweldige ervaring

prima service

komen hier tenmiste de gemaakte afspraken na

Komt afspraken na, duidelijk en service gericht.

Contact opgenomen, bij bijzonderheden. Na klacht na onderhoudsbeurt, snel nieuwe afspraak. ....wordt vervolgt....

zeer tevreden

Ondanks al een tijdje dealer van Kia, ben ik zeer tevreden met het onderhoud aan mijn Fiat500C.

zeer goede ervaring met de Beer

Reparatie volgens afspraak goed gemaakt

altijd goed geweest, zeer tevreden

Geen klachten. Maar mijn man is eind november overleden en de auto is verkocht. Ik kan zelf niet rijden, jammer. Maar bedankt voor alle goede zorgen.

Supper vakkundige mensen ,vriendelijk en zeer hulpvaardig

Je wordt vriendelijk ontvangen ,vakkundig geholpen en alles wordt netjes afgehandeld ..je kan er altijd terecht met vragen .

geholpen zoals het hoort, vriendelijk en behulpzaam,

Zo hoort het te zijn !

Super service

Goed personeel slecht agenda systeem

De mensen die er werken zijn top echter hun boekingssysteem waarin je in hun agenda kan boeken is prut .. je vult alles in wensen als ik blijf wachten later kom je in de agenda liedje een openstaande tijd op een dag dat je kan. En krijg je later bericht datje er niet op wachten kan en krijgt een vele latere datum dat ik niet kon en de apk bijna verliep.dus moest regelen met 2 andere huishoudens om te brengen en te halen. Maar werden excuses gemaakt en heb verder al jaren een goede ervaring anders blijf je immers niet terugkomen..

Kon meteen de volgende ochtend terecht!

Top! De remmen maakten een raar geluid en na een belletje einde van de middag kon ik meteen terecht de volgende ochtend. Snel opgelost onder het genot van een heerlijke kop thee.

Top service!!

Nvt

Helaas service niet volledig

Ze hebben goed geholpen en ik heb goed betaald

Een extra reparatie aan het "veren" van onze Fiat Doblo zéér coulant uitgevoerd.

De 3e reparatie aan schokdempers, stabilisatorstangen , etc. zeer netjes en snel uitgevoerd. En er is altijd lekkere koffie.

Kwaliteit en vriendelijkheid staan hoog in het vaandel bij De Beer!

Alles op rolletjes verlopen.

Drama

2 nieuwe banden verwisseld en vervolgens een klapband gekregen in een nieuwe band. Monteur die kwam kijken stelde vast dat er niks scherps geraakt was dus de klapband was niet door middel van ergens tegen aangereden Nee verkeerd gemonteerd Leasebedrijf en garage dekken elkaar wel in en blijven zeggen dat het pech was en waarschijnlijk iets scherps geraakt haha mar ja zo werkt het wereldje

Slecht

Ik heb hier een tweedehands auto gekocht, expres bij een autodealer zodat ik meer zekerheid had over de kwaliteit van de auto. Helaas, dit is niet het geval geweest. Auto zag er in eerste instantie goed en netjes uit. Tijdens de testrit hoorde ik wel een apart geluid, wat ik ook heb aangegeven bij de dealer. De verkoper verzekerde me ervan ernaar te kijken, want als ik de auto kocht deden zij nog een beurt om zeker te zijn dat de auto 100% in orde was. Nu, 1 jaartje later, tijdens de APK verschillende mankementen tegengekomen, zoals alle 4 (!) de banden versleten en ja hoor het geluid was dus wel wat slechts aan de auto… terwijl zij mij vertelden niks raars te hebben gevonden voordat ik de auto kocht. Toch raar… Naja, ieder geval ik zou hier nooit meer een auto kopen.

Vriendelijk, snel en accuraat geholpen

Goede ontvangst, vriendelijk personeel

Ik ben keer op keer goed geholpen geweest. De personeel is heel vriendelijk. Helemaal top service!

Heel te vrerden

Mijn auto netjes afgeleverd heel te vreden

Ben zeer correct geholpen

Nadat ik er een auto had gekocht waren wat kleine dingetjes. Ik werd gelijk netjes geholpen

Prima bedrijf

De ontvangst is altijd netjes en prettig. Afspraken komen ze na en de service is uitstekend. Aangename bijkomstigheid is, dat tijdens het wachten ook koffie wordt aangeboden. Al met al een fijne dealer met een bijzonder mooi pand.

Prima en vriendelijk geholpen.

Gewoon goed

Redelijk snel grote beurt + schokbrekerlagers voor + APK kunnen afspreken. Snelle diagnose en redelijk geprijsd. Brengen/halen metrostation Slinge goede service.

Aploniastraat 8

3084CC Rotterdam