Houden zich aan de afspraak

Snelle manier van afspraak maken, goede service en vriendelijk personeel.

Goede service en klantgericht.

Het probleem wat ik had mbt olieverbruik werd vakkundig opgelost na een goede en snelle analyse. Zeer bekwame en vakkundige monteur/service balie medewerker.

Altijd goede service

Duidelijke afspraken en vriendelijk personeel. Service is altijd prima in orde en ze nemen de tijd voor je.

Heb iets met de auto. Kreeg direct een afspraak met de garage. Goed uitleg. Jammer dat ik,op mijn leeftijd, met de fiets naar huis moet. T Bij het ophalen van deauto ben ik gevallen van de fiets. Goed geholpen door de dame van de balie.

Absoluut geen aanrader

Helaas ben ik al jaren aan deze garage gebonden omdat er verder geen dichter in de buurt zit. Ik heb zo een keer voor een gratis leenfiets moeten betalen aan arbeid, omdat meneer het zadel lager moest zetten. Waarschijnlijk zetten ze hem bewust in de hoogste stand klaar. Ook wordt er gelogen over de te betalen bedragen die telefonisch worden doorgegeven. In plaats van duidelijk aan te geven dat het ex btw is, of dat het extra kosten zijn, doen ze alsof dat bedrag het totaalbedrag is. Kom je de auto ophalen, is het ineens veel duurder. Iedere keer toch weer een verrassing. En O ja, hoe groot of hoe klein het bedrag is, je MOET bij de balie direct afrekenen. Hoe onklantvriendelijk en ouderwets is dat?! Als je dan in de auto stapt en wegrijdt, merk je weer dat ze het navigatiescherm helemaal hebben uitgezet, de spiegels zowel buiten als binnen hebben verdraaid en de radio op een ander kanaal hebben gezet. Normaal is zoiets geen probleem, maar alles bij elkaar geeft een enorme irritatie en onveilige situatie in het verkeer. Deze garage is de reden dat wij onze Kia gaan verkopen, zodat we hier nooit meer hoeven te komen.

Goedemiddag, Wat vervelend dat u zo ontevreden bent over onze service, zo zou het ook absoluut niet moeten gaan bij ons. Wij hebben inderdaad leenfietsen, hier hoeft niet voor betaald te worden. Ook voor het stellen van een zadel hebben wij nog nooit kosten in rekening gebracht. Dit doen wij uiteraard als service voor onze klanten. Voor de overige zaken ontvang ik graag wat meer informatie, zodat we hier goed naar kunnen kijken. Zou u mij een mail willen sturen met uw gegevens? Dat kan naar [email protected] Ik zie de gevraagde informatie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Team De Beer

Uitstekende service en klantgerichte benadering

Uitstekende service en klantgerichte benadering. Vriendelijk te woord gestaan door de medewerkers.

als het gaat op de persoonlijk contact prettig. Als het gaat om de product vind ik het onvoldoende

Zorg tijdens aanschaf auto en afhandeling was erg goed. Ik moet helaas mijn auto terug brengen binnen de garantie voor 2 zaken. Mijn auto blijkt toch niet in orde, kan gebeuren en lang leven de garantieperiode. Verlichting viel uit tijdens het rijden, vooral wanneer ik de knipperlicht gebruik, ook hoor ik een geluid in stilstand. Mijn auto gebracht en weer opgehaald, geluid die ik hoorde in stiltand zou er niet meer zijn. Verlichting verhaal konden zij niet vinden. Nu mijn auto door iemand anders na laten kijken want had nog steeds de 2 dezelfde problemen. Geluid is nu weg, er zat een losse onderdeel ergens. Ook zit er spelling in de knipperlicht, wanneer ik van richting verandert valt de verlichting uit. Dit onderdeel moet vervangen worden want valt niets te verhelpen. Ik kom er ook achter dat mijn auto schade heeft gehad. Er zitten 2 knikken in de uitlaat, gas komt tegen de binnenkant van mijn bumper aan en mijn bumper is gesmolten. Toen ik mijn auto kocht zou er geen schade zijn. Als je een auto verkoopt, denk ik dat een auto op de brug gaat en nagelopen wordt omdat je als bedrijf een goed product wil verkopen en niet alleen geld wil verdienen, ook wil je blije en tevreden klanten. Ik ben dit niet, voel mij ook in de maling genomen en ik ga nu kosten maken die eigenlijk niet door mij betaalt zouden moeten worden. Erg jammer

Super service

Altijd vriendelijk en eerlijke prijzen

Perfect!

Auto was er voor 1e APK ivm (te)lange wachttijd op nieuwe KIA maar deze eerste service ervaring was zeer goed waardoor ik de komende jaren met het volste vertrouwen (indien nodig)deze garage bezoek!

slecht

De auto heeft er de hele dag gestaan en er is niets aan gedaan , auto weer mee naar huis genomen . Was veel te druk , volgens de mening van de vertegenwoordigde . probleem is er nog steeds , er is nauwelijks naar gekeken , even snel !!!! Heb zo mijn twijfels , kopen is een , service is twee .

mooi bedrijf zeer ervaren verkopers , en gastvrij

ben goed geholpen kan niet beter

Erg behulpzaam, goede service

Goede duidelijke service

Goede service die duidelijk met je wordt besproken. Nemen de tijd om uitleg te geven als je vragen hebt.

Prima geregeld

Als vanouds weer prima!

Prima en eerlijke service

X

Klasse

En de medewerkers van de garage en bij de balie, behulpzaam en aardig. Auto gehaald en bij de deur gezet zodat ik als mindervalide niet ver hoefde te kopen en als laatste ‘tot volgend jaar’. Leuk.

Goed en eerlijk bedrijf

Geweldige service na het aankopen van een auto. Erg goed geholpen.

Goede ervaring

Het is al jaren een goede ervaring bij De Beer. Vriendelijke mensen.

Perfecte service, door het nog op tijd kunnen inplannen van onze vakantiebeurt!

Het op tijd nog kunnen inplannen van onze vakantiebeurt maakte het mogelijk eventueel de remvoeringen nog te vervangen. Dat bleek gelukkig nog niet nodig, dus kunnen veilig onze vakantie trip gaan maken.

Geweest voor de apk was netjes geregeld brengen en in de middag weer ophalen

Prima bedrijf

Je wordt er goed geholpen

Heel erg aardig en behulpzaam

Staan je vriendelijk te woord alleen waar je zit om te wachten heel erg koud

Wordt er prima geholpen, service is prima denken met je mee wat als zeer prettig wordt ervaren

Zoals het hoort

Al geruime tijd klant bij de beer. Tot volle tevredenheid. Afspraken worden nagekomen en tijden ook Persoonlijke behandeling. Prima garage

Vriendelijk ontvangen, goede koffie en na de verrichte werkzaamheden met een schone auto naar huis.

Aploniastraat 8 3084CC Rotterdam