Wij hebben het als zeer aangenaam, en niet opdringerig ervaren, goede uitleg en zeer vriendelijk en behulpzaam, en alle afspraken komen ze na, en daar kun je op bouwen.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

We hebben verschillende keren contact gehad met Caravan Centrum Emmen voor aankoop van onze Hymer camper. Emmen is voor ons ( Eindhoven ) niet naast de deur en is dus best spannend hoe je er behandeld word i.v.m. de garantie. De camper had al enige jaren ervaring ( 1999 ) maar ziet er nog prima uit. Voor de aankoop werd de camper aan een grondige inspectie onderworpen ( nieuwe distributieriem grote beurt remmen controle nieuwe banden ), volgens het caravan centrum om ons nog vele jaren veiligheid en camper plezier te bezorgen. De gehele afhandeling gaf ons een vertrouwd gevoel en zijn we tot aanschaf overgegaan. We zijn bijna iedere maand met de camper op pad zelfs met de wintersport. Een kleinigheid met de ruitenwisser motor ( slecht werkend relais ) werd ook nu nog ( 8 maanden na aankoop ) prima opgelost door het bedrijf.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Betreft aanschaf van een nieuwe Sprite Cruzer 495: Eerste kontakt bij bezoek aan de showroom was meteen positief: Nette showroom, vriendelijke ontvangst, geen opdringerige verkoopverhalen. Men neemt alle tijd voor de klanten. Het eerste verkoopgesprek was dan ook meteen raak: we waren al jaren aan het uitkijken naar een Engelse caravan, en CC Emmen heeft ons over de streep gehaald met een zeer aantrekkelijke inruilprijs voor onze Fendt. Naar onze wens Mover en Luifel er bij besteld en een paar kleinere aanpassingen, voor alle details nemen ze de tijd en aandacht, zeer goed! Rondom de aflevering ook alles prima, en wat een nette werkplaats met kundig personeel, alles was zeer netjes geinstalleerd! Door een fabricagefout van de fabrikant van de Mover moesten we nog een keer terugkomen, maar ook dat werd zeer professioneel opgelost. Al met al een bedrijf dat ik alleen maar aan kan raden, Jaroen en team: ga zo door! Ondertussen ook de eerste week vakantie met de Sprite achter de rug, voor ons niets meer anders dan een Brit!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

In sept een gebruikte caravan gekocht,ondanks de drukte vakkundig geholpen en we hadden er een goed gevoel bij.mensen die met hun vak bezig zijn en dat men niet voor de goedkoopste oplossing gaat blijkt ui het volgende:Op de pen die de disselklep sluit was het kunststof puntje afgebroken,de mannen hebben dit hersteld door er een stalen punt op te monteren.dit is maar een heel klein item maar voor mij blijkt hieruit dat het vakmensen zijn die weten waar ze mee bezig zijn.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Al ruim 10 jaar klant. Zowel voor aanschaf caravans en het totale onderhoud. Steeds tot volle tevredenheid behandeld. Altijd zeer vriendelijk en deskundig geholpen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

de wijze waarop CCE ons probleem met de kachel heeft aangepakt verdient speciale aandacht. De betrokkenheid van Jan is prijzenwaardig. Een groot compliment voor de manier waarop het probleem is aangepakt en opgelost. Heel fijne Paasdagen én ook een heel succesvolle tweede Paasdag toegewenst !! Jan & Andrea Knijnenburg

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Klantvriendelijk en deskundig!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

super vriendelijk, goed in omgaan met klanten, weet altijd naam klant en lekker koffie.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Samen met mijn ouders een gebruikte caravan gekocht. Door de goede service en deskundigheid hebben we nu een super caravan gekocht. Naast de caravan ook goed advies gekregen over de mover en voortent.

• Reden bezoek Andere reden

ze zijn van alle merken thuis

• Reden bezoek Andere reden

Deskundig en eerlijk

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer goed.

• Reden bezoek Onderhoud

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Ben al jaren klant van Caravancentrum Emmen. Altijd tot volle tevredenheid. Denken mee en verlenen prima service. Heel vriendelijke benadering van de klant.

• Reden bezoek Onderhoud

Prettige en serieuze klant vriendelijke behandeling. Ook de aflevering en niveau van controle kon ik zeer waarderen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prettig geholpen. Het aangeboden diner was perfect.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed geholpen; goede uitleg en tijd voor de klant. Ruim voldoende tijd genomen voor aflevering. Zeer tevreden.

Navigatiestraat 7 7826 TD Emmen