Onlangs een 2de hands caravan gekocht en onze ingeruild. Zeer netjes geholpen en prima uitleg over de nieuwe caravan. Deskundig over aan te schaffen accessoires zoals een mover en luifel. Hier nemen ze nog de tijd voor je

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Dit jaar waren wij op zoek naar een Kip Kompakt met hefdak. Na wat andere bedrijven bezocht te hebben uiteindelijk hier terecht gekomen. De uitstraling van het bedrijf was buitengewoon evenals de plezierig behandeling en hebben hier toen de caravan gekocht.Enkele punten die we aangegven hadden werden voor aflevering in orde gemaakt zonder kosten.Met een jaar garantie op alles.Waar vind je dat nog!Na een maand bleek het hefdak steeds schuiner te gaan staan en heb daar contact over opgenomen en omdat het geen kwaad kon hier in september voor herstel terug gekomen.Dak is geheel in orde gemaakt, pees gepositioneerd en vastgezet, nieuwe rubberrand,nieuwe drukveer,tevens nog wat andere kleine dingen in orde gemaakt.Alles onder garantie.Kortom buitengewoon tevreden .

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

tv installatie gemonteerd: Stekkers trillen er uit en elektrische verbindingen achter het houten betimmering laat los. Verkoop en winkel is prima, maar de werkplaats is waardeloos.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Begin dit jaar 2018 kochten wij onze eerste caravan. Een 9 jaar oude Sprite. Zag er keurig uit. Helaas bij de eerste test wat problemen met waterpomp en electriciteit. Allemaal keurig in garantie opgelost. CCE een pluim, voelt heel vertrouwd om hier te kopen.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe caravan Ervaring: in januari dit jaar besloten we onze caravan in te ruilen om een nieuwe aan te schaffen. Na lang op zoek te zijn geweest en diverse bedrijven bezocht te hebben zijn we uiteindelijk bij caravan centrum Emmen uitgekomen. Bij binnenkomst direct een goed gevoel (uitstraling van het bedrijf, en benadering personeel). Een zeer slechte ervaring bij een vorige caravandealer werd meteen gewist. Na prettige onderhandelingen een eerlijke prijs overeengekomen en ze deden nog veel moeite de nieuwe Hobby te kunnen bestellen vanuit de fabriek. Wat ook nog lukte. De zaterdag dat we ons nieuw bezit haalden werd er uitstekend uitleg gegeven (gebruik caravan, tips en trics ). Ook dit verdiend een compliment. We weten zeker dat we waar voor ons geld hebben gekregen. Dit geeft vertrouwen voor het toekomstig onderhoud en weten waar we naar toe gaan.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Begin dit jaar besloten om onze tent te verkopen en een caravan aan te schaffen. Na lang op zoek te zijn geweest en diverse bedrijven bezocht te hebben uiteindelijk bij caravan centrum Emmen uitgekomen. Bij binnenkomst direct een goed gevoel (uitstraling van het bedrijf, en benadering personeel). Na prettige onderhandelingen een eerlijke prijs overeengekomen en een afspraak gemaakt voor het ophalen van de caravan (vanuit het bedrijf werd aangegeven dat ze dit liever niet op zaterdag doen, omdat ze dan niet de gewenste kwaliteit en uitleg kunnen leveren die ze nastreven). Op de dag zelf een heldere en duidelijke uitleg gekregen (uitkomst Bovag beurt, gebruik caravan, tips en trics ). Ook dit verdiend een compliment alle ontbrekende onderdelen en gebreken waren aangevuld en of gerepareerd. Afgelopen pinksterweekend de caravan getest en kunnen concluderen dat we waar voor ons geld hebben gekregen. Dit geeft vertrouwen voor toekomstig onderhoud en weten waar we naar toe gaan (hopelijk duurt het nog wat jaren) indien de caravan vervangen gaat worden.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Half januari waren wij vanuit Noord Holland naar CC-Emmen gereden voor het bezichtigen van een occasion van het merk Knaus. Deze caravan gaf ons gelijk een goed gevoel en tijdens het gesprek met Roan (verkoper) was er snel een deal. Donderdag 22 maart 2018 de oude ingeleverd en onze nieuwe aankoop meegenomen. Wij zijn tot nu toe zeer te vreden over deze caravandealer.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Plezierige ontvangst en benadering; er was alle ruimte om zelf te kijken, kregen ook deskundig advies. We komen graag terug en zijn tevreden!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

vakkundig, zeer vriendelijk, komen afspraken na, mooie zaak, goede onderlinge communicatie en ...lekkere koffie

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

In een woord: alle lof voor dit prachtig bedrijf. We waren al een tijd op zoek naar een gebruikte caravan. Overal geweest, maar kwamen steeds weer bij dit bedrijf terug. paar keer wezen kijken, en na een goed gevoelgesprek hebben we hier een prachtige Fendt gekocht. alles goed en netjes afgeleverd. Ze hebben echt de tijd genomen om alles goed uit te leggen hoe en wat over de caravan. Er werd gelijk actie ondernomen als een kleinigheidje was vergeten. Zeer betrokken bij alles en erg behulpzaam. Dit bedrijf is voor ons de ondernemer van het jaar 2017 en de jaren die erop mogen volgen. Zij zijn een voorbeeld voor velen.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Prettig geholpen. Fijne caravan gekocht. Na de afleveringsbeurt Konden we er meteen mee op vakantie.De caravan was van binnen en buiten schoon gemaakt.We zijn van Zoetermeer 2x naar Emmen gereden, dat zegt wel iets over onze tevredenheid

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Prima service en erg vriendelijk komen graag nog eens terug. Hebben een fijne caravan gekocht en moesten van ver komen.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Attentie: een SUPPER aanrader om hier een caravan te kopen. Wij hebben onze kip caravan ingeruild en hebben een nieuwe fendt gekocht . Er werd goed geluisterd naar onze wensen . Eigenaren en personeel zijn bijzonder vriendelijk en denken met de klant mee. Geen gedoe of opdringerigheid , wij voelden ons welkom! Aflevering is perfect / ze zijn eerlijk / leuke gesprekken gevoerd / alles was er mogelijk , TOP ! Zijn een voorbeeld voor andere ondernemers . We komen zeker terug . Familie Kostense

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

klantvriendelijk en doen alles voor de klant.Ze helpen je altijd zowel de verkopers als de werkplaats. Voor ons een dikke 10 waard.

• Reden bezoek Onderhoud

Prima geholpen. Vriendelijk personeel. Geen gedoe: gewoon meedenken en regelen. Goed geregeld en koffie staat klaar!

klant vriendelijk meedenkend goedadvies

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Prima service, goed advies. Inruil van en aankoop gedaan van een occassion. Snel geregeld, goed meegedacht. Vriendelijke mensen met hart voor hun zaak!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Keurig geholpen door Wouter en uitleg gekregen over de gebruikte Kip Kompakt Special caravan waar we tegenaan liepen. De volgende dag proef gereden met de caravan en onze 2 lange kajaks ( 5,40 m ) op het dak van de auto. Dit ging uitstekend. Bij aflevering een meer dan volledige uitleg gekregen over het functioneren van deze brandschone caravan. In en uitwendig. Heel goed en we komen er graag weer terug. Een aanrader voor alleen die een betrouwbare caravan willen kopen. .

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

wat ons is overkomen de tweede dag van onze vakantie waaide de tent voor de caravan weg we hadden net alles nieuw gekocht omdat we 8 weken in spanje op vakantie zijn wilden wij heel graag een tent bij de caravan caravan centrum emmen heeft er voor gezorgd dat we op de plaats een hele nieuwe isabbella tent toegestuurd kregen dus niks anders dan lof voor deze firma bedankt voor al jullie inzet

• Reden bezoek Andere reden

Niets anders dan lof Al tijd vriendelijk en correct

• Reden bezoek Onderhoud

Wij hebben na een slechte ervaring elders onze caravan kunnen inruilen bij CCE. Wij zijn allerhartelijkst ontvangen en behandeld door de eigenaar en zijn team. Service staat hoog in het vaandel!!!! Met als resultaat een prachtige caravan waar we nu mee op de camping staan. Kortom een prima zaak met hard werkende mensen, van ons krijgen jullie een 10+ Joke en Remco

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Onlangs onze caravan ingeruild op een hefdakcaravan. We werden op een prettige manier geholpen door Jeroen en er werd bij de bezoeken voldoende tijd vrijgemaakt. Het gaf ons een goed gevoel bij elk bezoek!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Een bedrijf wat een zeer goede uitstraling heeft! Men komt na wat er is afgesproken. Goed en kundig personeel!