gewoon keigoed

Als je de afspraak hebt gemaakt komt het allemaal goed daar kun je voor 100% op vertrouwen

Betrouwbaar en degelijk

Een goed en degelijk bedrijf met dito personeel. Aanbevolen.

Al lange tijd goede ervaringen met autoservice van den Broek.

Eerlijke en positieve benadering

Bij Autoservice van den Broek word ik altijd snel, accuraat en netjes geholpen. Fijne service en geen gladde praatjes, gewoon precies wat ik nodig heb van een auto garage bedrijf. Ga zo door mannen!

Prettig en volgens afspraak

Wordt er altijd als klant behandeld

Nette vriendelijke en goede service

Door Richard netjes te woord gestaan en een duidelijke uitleg gekregen over hetgeen er defect was aan mijn auto. Reparatie snel en goed uitgevoerd tegen zeer schappelijke prijs.

Zeer nette service, goede uitleg en verantwoording over wat er aan de auto moest gebeuren. Al enkele jaren klant en altijd dik tevreden!

top!

Prima service,

Werd netjes geholpen en snel geregeld

Goed werk heeft soms even (wat extra) tijd nodig ;)

Vooraf duidelijk overzicht gepresenteerd van de uit te voeren werkzaamheden en kosten, welke noodzakelijk waren voor het verkrijgen van nieuwe APK. Tevens is, op verzoek van klant, wat onderhoud uitgevoerd. Bij een, vooraf niet bekend, technisch euvel tijdens de werkzaamheden, zijn enkel de (geringe) materiaalkosten in rekening gebracht. Bij ophalen auto kleine onvolkomenheid vastgesteld, welke direct werd aangepakt, middels verstrekken gratis leenauto en aanpak de eerstvolgende werkdag. Auto is daarna weer 100% in orde door eigenaar meegenomen. Vanwege lastige (geen korte termijn) planning bij Renault dealer nu gekozen voor een vlotter alternatief. Dit lijkt geen verkeerde keuze geweest te zijn.

Uitstekend !

Snelle en professionele service. Groot vakmanschap en zeer klant vriendelijk.

Accu van de auto was kapot. 2 uur later kon ik al terrecht bij autoservice van den Broek. Richard bedankt!

Super fijne garage

Wij zijn zeer tevreden over de garage. Altijd goede en snelle service.

Een eerlijk en betrouwbaar autobedrijf.

Mijn auto voor de eerste keer bij car service van den Broek gebracht voor een APK en klein onderhoud. Even later telefonisch contact gehad over de werkzaamheden en de te maken kosten. Heel duidelijk allemaal. Ook achteraf geen extra kosten in rekening gebracht. Helemaal goed en vriendelijk personeel. Ik ben met een goed gevoel weggereden.

Goed geregeld allemaal

Goed, vriendelijk en informeel geregeld van afspraak tot en met de betaling van de beurt

Altijd prima service!

Staan altijd klaar met raad en daad.

Superservice

Prettig en snel geholpen voor een eerlijke prijs

heel ervaren en klant krijgt alle tijd en aandacht

Afdeling reparatie en afdeling verkoop nemen alle tijd voor overleg om klant te helpen bij moeilijke beslissingen. Wij zijn al vele jaren klant voor onderhoud en koop. Altijd goede beslissingen. Beter kan volgens ons niet. Ook perfecte hulp op afstand (Frankrijk)

Snel en netjes geholpen

Zonder afspraak de APK laten doen, een dag later de auto al kunnen halen. netjes contact gehad over eventuele kosten en om te overleggen.

vriendelijke benadering, nam de tijd

werd netjes te woord gestaan en snel geholpen

Goede service en vriendelijke medewerkers

Goede service en vriendelijke medewerkers!

Snel, aardig en goed geholpen!

Prima, fijne persoonlijke benadering en gorde service en vskmsnschap.

Zie hierboven

De auto werd op tijd opgehaald en weer op tijd terug gebracht.

perfecte service je krijgt wat je verwacht. Top!

Goede service, perfecte terugkoppeling en goede onderbouwing bij onverwachte kosten.