Ik kocht een maand geleden particulier een cla. Echter na een week bleek er iets mis te zijn met het panoramadak. De man waarvan ik hem gekocht had vertelde mij toen ik de auto kocht, dat het dak reeds gemaakt was. Ik was bang dat ik een kat in de zak kocht omdat reparatiekosten voor een dak prijzig zijn.(Dit weet ik omdat ik bij mijn vorige auto ook eens mijn dak heb moeten laten repareren. Ik heb telefonisch contact gezocht met de man waarvan ik de auto gekocht had. Die meneer vertelde mij dat hij de auto heeft laten maken bij autobedrijf hooymans te velddriel. Hij zei dat hij er niks aan kon doen. Ik heb autobedrijf hooymans telefonisch gebeld en het verhaal uitgelegd. Ze vertelde me dat het niet moet kunnen en dat er een nieuwe dakrails in zit. Hij vroeg me om even langs te komen zodat we konden kijken. Dit is geheel kosteloos word er verteld. Na een paar dagen ben ik met de auto naar de garage toe gegaan. De monteur heeft er na gekeken. De andere kant van de dakrails gaat zwaarder dan het hoort waardoor het dak af en toe in een knelstand komt en terug open gaat. Er werd mijn verteld dat ze het wilden oplossen omdat ze het reeds gemaakt hadden. Dit kon niet geheel kosteloos. Na overleg was er besloten dat we de kosten zouden delen. Meneer hooymans zou de uren vergoeden waardoor ik zelf alleen de onderdelen moest betalen. Ik stemde hiermee akkoord. De week erop de auto gebracht. Ik wist dat ik hem een aantal dagen kwijt zou zijn. dit omdat het een complexe reparatie is. Dezelfde middag werd ik door de garage gebeld, dat de auto de dag erop savonds klaar staat. Zonder tegenbericht kon ik de auto om half 5 ophalen. De dag erop heb ik de auto opgehaald. Alles was netjes gemaakt. De kapotte onderdelen werden mijn laten zien. TOP SERVICE, Goede en Vakbekwame monteur\'s Ik kan niks anders zeggen dan dat ze het perfect opgelost hebben. Ze hebben een klant erbij!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Duidelijk en bespreken alles van te voren. Indien nodig wordt er gebeld. Dus geen verrassingen achteraf. Een ander sterk punt is dat ze meedenken met de klant; wat is de beste en gunstige (geld) oplossing voor de klant. En niet te vergeten, de gratis leenauto TOP !

Fijn en deskundig bedrijf met een goede service !! Met onze mercedes benz komen we hier al jaren; altijd goed overleg wanneer er iets gerepareerd moet worden. En deskundig en vriendelijk personeel aanrader !!!

k ben niet zo van beoordelingen maar na een langdurig probleem waarbij ik al bij verschillende autobedrijven ben binnen gelopen en honderden euro\'s heb achter gelaten, en probleem nog steeds niet verholpen ben ik via via hier terecht gekomen. heb het in combinatie met een beurt gedaan , prijs van de beurt kon mij excact verteld worden alleen de storing niet omdat ze eerst diagnose moesten stellen uit eindelijk ben ik opgebeld dat de auto klaar stond STORINGSVRIJ en een rekening die mee viel. kan maar een ding zeggen zeer tevreden top bedrijf !!

Hier een super mooie Mercedes B200 gekocht met weinig kilometers. Ik werd netjes geholpen bij de aankoop. De auto werd netjes volgens afspraak afgeleverd. Ik heb met dit bedrijf een hele goede ervaring!

Telefonisch goed te woord gestaan, netjes afspraak gemaakt alles oké. Koffie netjes aangeboden. Auto\'s bekeken en prijs afgemaakt plus 6 maand garantie. Nogmaals koffie aangeboden. Auto gereed gemaakt voor testrit. Bij testrit bleken voorbanden beetje glad paar mm nog te hebben. Bij terugkomst netjes aangehaald en er werden zonder te zeuren netjes 2 nieuwe banden nog opgezet. Volgende morgen werd de auto netjes thuis afgeleverd, dit omdat de eigenaar toch in de buurt moest zijn en dit dan ons weer een ritje scheelde. Nou keurig dit bedrijf kan ik bij iedereen aanbevelen.

Ik heb een goede ervaring, deskundig, betrouwbaar, en men staat altijd voor je klaar. Vriendelijk en optimistisch en verstaan hun vak goed. Ik heb eigelijk niets slecht te melden alleen positieve reacties op dit bedrijf. Ga zo door.!! Ik hier mijn tweede handse auto gekocht en blijf erkomen voor onderhoud apk etc etc. Ik kan hem iedereen aanbevelen. ..

2 sterren: slechter dan verwacht

ik heb slechte ervaring met Hooymans heb vorig jaar juli een Mercedes 180B uit oktober 2009 bij Hooymans gekocht met 6 maanden Bovag garantie na een maand was de verdamper van de airco lek dit werd keurig opgelost zonder kosten het viel onder de garantie maar in oktober begon de motor bij het starten een rammelend geluid te maken dit duurd een aantal seconden dan is het weg ik ben bij Hooymans geweest en kreeg de mededeling dat ik korte afstanden rijd ik, had inmiddels al 7000 km gereden, en eens een keer de snelweg op moest en flink wat toeren moest maken dit loste niks op ik ben daarna terug gegaan en kreeg de mededeling dat het de klepstoters of de nokkenas ketting was en de heer Hooymans zij er meteen bij dat hij dit niet ging maken want dan moest de hele motor er uit er werd een nieuwe oliefilter met olie met toevoeging op gedaan en ik kon weer gaan .ik heb een paar weken geleden nieuwe olie met filter op laten doen de oude olie was veel te dik door de toevoeging er is mij ook niets verteld dat de olie tussen de 500 en 1000 km vervangen moest worden i.v.m.de toevoeging. bij de aankoop van de auto was de heer Hooymans heel vriendelijk als er iets was moest ik langs komen en zou het opgelost worden maar toen er werkelijk iets was is hij niet meer zo vriendelijk jammer dit is geen goede service.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik kom al jaren bij dit bedrijf en ben er te spreken over dit bedrijf. Zowel de aanschaf van mijn nieuwe auto\'s als het onderhoud ervan is erg goed. Ook de prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik kwam per toeval het bedrijf tegen omdat ik een ongelukje had gemaakt. ik stond achter iemand te wachten die linksaf wou gaan, toen klapte iemand achterop omdat hij niet op zat te letten. er kwam gelijk iemand van het bedrijf kijken of alles in orde was met iedereen en bood alle hulp die nodig was. nadat alle papieren ingevuld waren heb ik ze gevraagd om even naar me auto te kijken zodat ik (als kan) verder kan rijden. ik werd gelijk geholpen en ze hebben het een en het ander gedaan aan mij auto zodat ik weer verder kon rijden. Ik vind het een topbedrijf en ben er super blij mee want ik kon weer naar huis toe rijden en het bij mijn eigen garage laten nakijken. Het is dat het zo ver rijden is anders zou ik het wel als mijn vaste garage willen. Kortom: SUPER BEDRIJF EN HEEL VRIENDELIJKE/HULPZAME MENSEN. ECHT EEN AANRADER!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Onlangs kwam ik met mijn Mercedes-Benz C200 kompressor bij autobedrijf Hooymans terecht omdat er mijn auto een motorstoring aan gaf een niet naar behoren reed. Aangezien mijn toenmalige garage dit niet opgelost kreeg ben ik via kennissen, die autobedrijf Hooymans kennen, bij Hooymans terecht gekomen. Na een telefonische afspraak gemaakt te hebben ben ik afgelopen maandag naar het bedrijf toegegaan. Ik mocht even wachten omdat er misschien snel iets bekend zou zijn, zo niet zou ik een leenauto meekrijgen. De monteur vroeg me wat de klachten aan de auto waren. Vervolgens heeft de monteur de auto binnen gereden en kwam na 10 minuten al naar me toe en vertelde me dat er waarschijnlijk een slangetje lek zou zijn, en vroeg om toestemming voor de reparatie. Natuurlijk gaf ik toestemming om naar dit \'slangetje\' te kijken en zonodig te vervangen. De monteur kwam nadat hij het \'slangetje\' vervangen had naar me toe om het slangetje te laten zien maar dat zei me niet zo veel. Nadat ik samen met de monteur een proefrit gemaakt had was ik overtuigd dat de storing verholpen was. Dat noem ik nou eens deskundigheid en service! De kosten waren ook boven verwachting laag , dus autobedrijf Hooymans heeft er een nieuwe vaste klant bij! KORTOM EEN AANRADER!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik ben zelf in het bezit van een Mercedes Vito en mijn moeder heeft een A-klasse.Dit bedrijf is gespecialiseerd in Merces-Benz,maar heeft ook de kennis en uitlees apparatuur van ander merken in huis. Ben bij toeval een keer bij dit bedrijf binnen gelopen voor een apk+beurt. Na telefonisch op de hoogte te zijn gesteld van de kosten is mijn auto keurig en tegen het afgesproken bedrag gerepareerd. Er wordt niet zomaar van alles vervangen,maar eerst gekeken of het ook gerepareerd kan worden! Heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf en kan het iedereen aanraden!

Mijn Peugeot 206 CC heeft afgelopen zaterdag een schuiver gehad waardoor de uitlaat van voor naar achter vervangen moest worden en tevens kleine extra schade heeft opgeleverd aan andere onderdelen onder de auto. Hij is van de plaats van het ongeluk versleept naar de dichtsbijzijnste garage wat Nefkens Peugeot in Den Bosch was. Hier hebben zij een offerte opgemaakt waar ik me rot van ben geschrokken, de auto was total loss verklaard met een schade van 5500,-. Dit heb ik daarna voorgelegd bij de mensen van Hooymans B.V. waar ik vriendelijk en amicaal te woord ben gestaan zoals ik gewend ben, we komen hier vaker voor ons onderhoud. Zelfs zij schrokken van deze offerte en na enig overleg hebben we de Peugeot met een auto ambulance opgehaald. Hiervoor moest ik overigens wel meer dan 100,- euro afrekenen bij Nefkens vanwege \"analyse-kosten\", analyse kosten; ja analyse hoe ze het snelst hun eigen portemonnee konden spekken. Want wat bleek, voor een fractie van dit bedrag en binnen een dag tijd stond de Peugeot weer helemaal in orde op de hof. Het scheelde mij bijna 4800,- euro ten opzichte van de merkgarage wat zogenaamde specialisten zijn. Wat ik vooral in deze review wil benadrukken is dat je ALTIJD bij deze mensen terecht kunt en ik verkies ze boven een \"merk\"garage wat ik iedereen kan aanraden. Heb je een offerte gekregen voor schade herstel waar je zo je twijfels over hebt, kom er even mee bij Autobedrijf Hooymans waar een eerlijke prijs voor eigen belang gaat. Dank jullie wel voor de super service en goede opvang.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik heb onlangs een B170 automaat bij autobedrijf Hooymans gekocht en deze voeldoet aan al mijn wensen. De auto is van bouwjaar 2006 en in echte nieuwstaat zoals de verkoper al vertelde.Dus vandaar dat ik deze auto gekocht heb.Ik heb tot op heden veel plezier van deze auto en vind hem iedere cent waard! Er onstond een probleem met de verlichting nadat ik de auto al 2 maanden had.Het personeel behandelde me uiterst vriendelijk en mocht direct met de auto langs komen. Ik kreeg tijdens het wachten netjes een bakje koffie aangeboden en terwijl ik deze opdronk kon ik zien dat de monteurs ook echt druk bezig waren met het repareren van mijn auto. Na 30 minuten kon ik de auto weer meenemen en werd mij verteld dat dit geheel kosteloos was omdat er garantie op de auto zit :) De monteur heeft me zelfs nog uitgelegd wat het probleem was. Kortom ik ben zeer tevreden over dit bedrijf en ik vind dat dit dan ook gezegd mag worden! Autobedrijf Hooymans nogmaals bedankt, en tot de volgende keer!

Het een zeer goed bedrijf is

Er super geholpen wordt

Na aankoop van mijn auto bleek er een defect te zijn aan de stuurschakelaar van de richtingaanwijzer. Ook bleek er tijdens vorst een storing op te treden aan de vergrendeling van de achterklep. Een en ander is goed afgehandeld door vervangen van de stuurschakelaar en het schoonmaken en olien van het slot. Ik werd klantvriendelijk geholpen en het personeel is kundig.

Provincialeweg 94 5334 JK Velddriel

418632073