zeer goede ervaringen al ruim 10 jaar klant naar volle tevredenheid

Heb nu een jaar mijn BMW 3-serie in onderhoud bij Hooymans en ben elke keer erg tevreden over de service. Er word eerlijk en betrouwbaar advies gegeven en er word altijd een passende oplossing gevonden, Echt een aanrader!

Klantvriendelijk en kundig

Autobedrijf Hooymans is gespecialiseerd in Mercedes Benz, geen officiele dealer. IK ben er klant sinds 2009. Altijd goed advies en onderhoud tegen een redelijke prijs. Onlangs weer een Mercedes gekocht uit 2010, die zij voor mij gezocht hebben; prima auto in nieuwstaat.

staan altijd voor je klaar. eerlijk en betrouwbaar met nette tarieven.

Ik ben zo\'n 2 jaar geleden in contact gekomen met dit geweldige autobedrijf. Kocht een mercedes e klasse in de buurt van eindhoven, echter alvorens de overdracht wilde ik een aankoopkeuring laten uitvoeren bij een mercedes specialist aldaar. In de buurt van eindhoven had er niemand tijd om dit te doen. Na zoeken op internet ben ik toen uitkomen bij autobedrijf hooymans. Vervolgens gebeld en er werd direct gezegd ,ja hoor kom maar langs..we maken wel even tijd vrij voor u! Helemaal geweldig de auto van onder tot boven voor mij gecontroleerd en een goede aankoopkeuring gekregen waardoor ik die dag mijn auto toch kon aankopen!! Sindsdien is de auto hier in onderhoud. Ik kom er helemaal voor uit amsterdam, maar doe dit graag omdat de servicegraad hier heel hoog is,de monteurs zeer kundig en vakbekwaam zijn, de eigenaar zeer vriendelijk is en altijd in voor een praatje en de dame achter de servicebalie heerlijke koffie verzorgd! Kortom een top bedrijf!

Leuk bedrijf met een prima service.

zeer goede ervaring met autobedrijf Hooymans de 10 jaar dat ik er klant ben

Garage Hooijmans is een klantvriendelijke organisatie waarbij de klant echt centraal staat. Afspraak is afspraak en met de deskundige monteurs is de kwaliteit verzekerd.

Klant vriendelijk

Gedurende al vele jaren een buitengewoon goede garage met bijzonder vriendelijke mensen

Super service. Deskundig personeel. Vriendelijkheid kost hier geen geld. Kwaliteit staat hier hoog in het vaandel. Prachtig bedrijf waar we met plezier komen.

zeer correct, betrouwbaar en uitmuntende service

Word altijd keurig geholpen snel en super vriendelijk had laatst een super probleem met de auto motor kapot heel begripvol over een andere motor over hoe en waar en wat het beste was en altijd een nette rekening je betaalt wat er gebeurt nooit een slecht gevoel bij

Goede en snelle service, we konden gelijk terecht voor een APK en onderhoudsbeurt.

Bij binnenkomst word je netjes begroet en wordt er een monteur geroepen om mee naar je auto te lopen en te kijken wat het probleem is, vervolgens word er een afspraak gemaakt en krijg je netjes een telefoontje met de verwachte kosten. Ook is het hier mogelijk om te wachten op een kleine reparatie of keuring. Factuur wordt helder uitgelegd na uitvoering van de werkzaamheden. Kortom een garage waar je terug komt.

Prettig ontvangen bij aankoop van een gebruikte auto. Correcte vriendelijke verkoper, die service op een hoog niveau heeft staan. Auto werd perfect afgeleverd; verkoper heeft nieuwe set vloermatten geleverd, update navigatie, servicebeurt, en auto keurig gepoetst, als extra service . Wij zijn zeer content over dit bedrijf.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Heb via dit bedrijf een auto aangeschaft en een ingeruild. De ingeruilde auto C klasse was binnen een week met ruime winst verkocht. Aangeschafte auto CLA Klasse met c.a. 7400 km op de teller voldeed niet aan de door mij gestelde verwachtingen. Er bleken verschillende merken banden op een as te zitten. Regeling voor 4 nieuwe banden in overleg na bijbetaling getroffen. Ondanks vervanging banden auto voldeed de auto gevoelsmatig niet aan mijn verwachtingen. Aangegeven toch liever weer een C klasse aan te willen aanschaffen en indien op voorraad hierover te willen worden geïnformeerd. Nooit meer een reactie gehad. Ik zeg met nadruk \"niet\", dat de aangeschafte auto een slechte auto was. Maar dat deze niet aan mijn persoonlijke verwachtingen voldeed. Naar mijn idee, informeer je een klant wanneer je een auto binnen krijgt die wel aan zijn wensen zou kunnen voldoen. Zeker als deze klant aangeeft 4 jaar zeer tevreden met de eerder ingeruilde C-klasse te hebben gereden. Zeker als deze klant aangeeft, dat de teleurstelling over het rijgedrag van de CLA klasse waarschijnlijk puur persoonlijk is.En de verkopende partij geen enige vorm van verwijt maakt over de voor hem teleurstellende aankoop. Hooymans heeft aan beide auto\'s zoals ook gebruikelijk is verdiend. Hooymans heeft echter niets gedaan om samen naar een oplossing te zoeken ( zelfs niet met bijbetaling)maar mijn teleurstelling totaal genegeerd of mijn e-mail beantwoord.

Vele jaren rij ik al een Mercedes. Mijn eerste gebruikte Mercedes een C270 kocht ik eertijds bij autobedrijf Hooymans. Altijd zijn zij top in het verlenen van service voor mij geweest. Ook zijn zij vakkundig en hebben een zeer redelijk uur tarief in vergelijking met een andere Mercedes garages. Is er iets, het is altijd ... \' kom maar even langs dan kijken we even voor je \'.. Mijn 1e Mercedes kon ik met iemand, na verschillende jaren daarin probleemloos te hebben gereden, ruilen met een Mercedes C320 Die zocht ik al een tijdje. Deze 2e Mercedes heb ik inmiddels zo\'n 7 jaar en ben daarmee ook in onderhoud gegaan Hooymans. De service en de gastvrijheid waren en zijn er totaal niets door verandert. Zowel bij de eerste auto als bij de tweede auto werd en wordt er altijd gezocht naar de beste oplossing. Deze mensen, daar kun je van op aan ze zijn er gewoon voor jou! Ben heel dik tevreden met deze garage. Het zijn eerlijke mensen die je kunt vertrouwen en ook doen wat ze zeggen. Wanneer ik b.v. voor een APK naar deze garage gaat dan zitten er vaak meer mensen in de ruimte waar je kunt wachten tot je auto klaar is terwijl je koffie wordt aangeboden en een daar ook praatje wordt gemaakt. Ik heb nog nooit negatieve uitingen van mensen gehoord dan alleen maar tevreden geluiden en dat mensen al jaren bij deze garage komen. Inmiddels kom ik al zo\'n 12 jaar in deze garage en kan alleen maar zeggen super. Mijn ervaring in al die jaren is correctheid, behulpzaam, deskundig, oplossings gericht maar ook, door er niet direct maar nieuw op te zetten zoals in veel garages gebeurd en je vind dit meestal terug op de factuur die je daarna krijgt gepresenteerd. Garage Hooymans is ook echt prijs vriendelijk. Mijn mening is dat negatieve reacties meestal wat zeggen over de schrijver daarvan. De beste graadmeter is te kijken naar het aantal positieve reviews van reacties. Ben echt geen aandeelhouder van de Fa. Hooymans maar het is een bedrijf waar je echt geholpen wordt. Na al die jaren kan ik alleen maar zeggen ... warm ...aanbevolen voor mij een dikke 10.