Professioneel, accuraat en klantvriendelijk

Ik heb reeds jarenlang met Autobedrijf Hooijmans een buitengewoon plezierige relatie.

Beste service tegen een goede prijs.

Vakmensen die me al meerdere jaren goed geadviseerd hebben over mijn auto. Ik ben er altijd goed geholpen.

Super goed

Een zeer vriendelijk bedrijf dat echt goed met de cliënt omgaat en zeker de tijd er voor neemt en na komen wat ze beloven

Gewoon goed

Toppers

Ze hebben me goed geholpen met de koop van mijn auto, en onderhoud voeren ze goed uit!

Goede, maar ook snelle service en zeer klantvriendelijk!

Zeer net bedrijf, waar je snel en klantvriendelijk geholpen wordt.

Snelle servive

Vriendelijke snelle service

Vriendelijk, goed behandelt en alles volgens afspraak

Correct en betalen moet je overal.

Betrouwbaar, no nonsense

Betrouwbare en eerlijke garage voor onderhoud en aankoop. Diverse Mercedes occasions gekocht, nooit spijt of gedoe gehad. Ook onderhoud en APK wordt correct en zonder toeters en bellen uitgevoerd.

gastvrij en goed georganiseerd

Bedrijfsbezoek werd goed ontvangen en geregeld door de heer Nino Hooymans. Zeker een aanrader.

Correct

klantvriendelijk met kennis van zaken

Garagebedrijf is mij al jaren bekend en ervaar bij ieder bezoek een klantvriendelijke houding, waarbij de kennis van zaken zeker niet vergeten mag worden

Dubbel

Snelle service, alleen volgende dag stond ik weer stil,foute diagnose, geen kapotte accu maar remschakelaar kapot. Dus ja wat moet ik ervan denken, goede accu omgeruild voor een nieuwe en 200 achteruit?!

Ze hebben tijd voor je daar , en een top service

Onze Fam, komt er al 35 jaar Ze hebben al tijd voor je En ook altijd korting op banden en accu’s En een vervang auto is er ook bij Grote reperatie’s Ik ben zeer dik tevreden over dit Mooi en goed verzorgd bedrijf

Vakkundig en Goede service

Mijn auto startte niet meer. Online gezocht naar een bedrijf in de buurt. ik ik kwam uit bij Autobedrijf hooymans omdat deze in de buurt zit en goede reviews heeft. Ze vertelde dat ze het druk hebben, maar zo snel ze tijd hadden kwamen ze kijken naar het probleem. (toch waren ze er binnen een half uur. Ter plaatse kwam een monteur met een oprijauto. als ze het probleem niet ter plaatsen konden vinden zodat ze de auto dan altijd naar de garage konden brengen. De monteur heeft het een en ander nagekeken en kwam tot de conclusie dat de dynamo niet goed bijlaadt. Zelf durfde ik er niet mee naar de garage te rijden dus de auto is met de oprijauto naar de garage gegaan. Bij de garage werd mijn een leenauto aangeboden waarvan ik gebruik mocht maken. Ze zouden ze onderdelen bestellen en een dag later was mijn auto weer klaar. Lang verhaal kort te maken, Top service en monteurs weten waar ze over praten! Jullie hebben een klant erbij, Hier kom ik zeker terug.

Snelle reactie en levering

Op zoek naar klepperen voor een OM636 hebben ze goed geholpen en snel verzonden waardoor de motor in onze boot gerepareerd kon worden.

Prima garage met een goede service.

Bij deze Mercedes specialist de 2 luchtbalgen aan de achterzijde van mijn Mercedes E-klasse kombi laten vervangen. Van te voren werd er netjes een prijs doorgegeven voor deze reparatie. Helaas had de garage zich wat vergist in de prijs. Deze viel wat hoger uit dan eerder aangegeven. De garage heeft toch nog een prijs kunnen maken die voor beide partijen acceptabel was. Dus ik ben tevreden met de werkzaamheden en de service. Voor een volgende reparatie zal ik zeker weer contact opnemen met deze Mercedes specialist.

Top service.

Zeer goede ervaring met autobedrijf Hooymans. We komen speciaal uit Lelystad voor de vakkundigheid en top service.

Prima bedrijf.

Altijd vriendelijke en goede service!

kortom vak mannen.

goede service

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

zeer goed! vriendelijk personeel, snelle service