Goed en snelle service verricht.

Klein probleempje echter perfect opgelost samen!

Ik stond klaar om te vertrekken: koffer, beautycase, koelbox voor versnapering onderweg in de auto en de fietsdrager met e-bike achterop de trekhaak, toen ik ontdekte dat mijn voorband wat slap leek. Bij nader onderzoek was er een hap uit de buitenband en durfde ik de reis van 2 uur op de snelweg naar Drenthe niet aan. Bij Geerts langs voor advies en daar is Ans direct gaan bellen voor een nieuwe buitenband die heel snel gebracht werd en daarna werd de nieuwe buitenband erop gelegd. Wat een service zo zonder afspraak of planning binnen de kortst mogelijke tijd geregeld

Geweldig alles volgens afspraak geregeld.

Vlotte service. Vriendelijke mensen. Kunnen tegen een grapje

Een zéér goede garage met veel vakkennis

Ik ben al ruim 20 jaar een tevreden klant, men staat altijd voor je klaar als er problemen zijn en wordt altijd vriendelijk geholpen.

Prima service en snel

Altijd vriendelijk en goede service

Goede service en fijn contact

Tijdens APK werd aantekening over profieldiepte van banden gemaakt. Na telefonisch contact werden nog dezelfde dag nieuwe banden geregeld en gemonteerd.

Altijd paraat,attent alert en vertrouwd...

Uit jarenlange ervaring met dit garagebedrijf kan ik alleen maar zeggen, dat ook enkele familieleden dit bedrijf hebben uit gekozen en zijn gebleven als vast bedrijf...!!.

goede communicatie over de afspraken

prima verloop van de afspraken en correcte naleving van het onderhoud aan mijn auto.

Hele goeie service

Fijne mensen, behulpzaam

Prima service, altijd vtiendelijk

Prima service. Vakkundig personeel.

Altijd goede en persoonlijke service.

Vertrouwd en kundig bedrijf. Aan te bevelen.

Een betrouwbare partij.

Bij deze garage geldt afspraak = afspraak. Zowel bij de aanschaf van de bestelbus, als bij de aftersales, zijn de zaken keurig geregeld en voor elkaar. Zeker een aanrader!

vriendelijke en vakkundige medewerkers met met kennes van zaken.

Met koffie worden problemen aan de auto snel verholpen !

Top, zoals altijd!

repareren met verstand van zaken

Voordat je begint met repareren is het absolute noodzaak om eerst een diagnose te stellen zodat je ook weet wat de reden van het probleem is. Bij Autobedrijf Geerts passen ze dat consequent toe! Dat geeft vertrouwen.

Snel en vakkundig geholpen

Ik heb een compressietest uit laten voeren op de motor van mijn Youngtimer Audi S4 (V8) uit 2003. Test is volgens afspraak uitgevoerd, snel en goedkoper dan verwacht.

Gewoon een goed autobedrijf waar niets op aan te merken is.

Een goed draaiend familiebedrijf. Prettig in de omgang en gemotiveerd. Trots op hun bedrijf en staan vierkant achter hun producten. Makkelijk bereikbaar en ruime openingstijden. Zeer uitnodigend. Een bedrijf waar je graag terugkomt.

Betrouwbaar & snel

Een goede en betrouwbare zaak! Er wordt netjes gebeld als er dingen vervangen worden en je kunt snel terecht.

vakmensen

goed gewerkt en vooraf gebeld voor extra te maken reparatiekosten.

Topservice, supersnel en vriendelijk geregeld!

Met één belletje word je probleem snel opgelost of vlot ingepland om het snel op te lossen. Vriendelijk en behulpzaam personeel!

Prima en snelle reparatie!!

Het probleem waarvoor ik kwam was niet heel groot (lekke band) maar na een kopje koffie was het al gerepareerd. Tevreden klant dus!!!

je kan merken dat het een familie bedrijf is

ik heb bij de firma een Suzuki Ignis gekocht perfecte service

Goede en betrouwbare garage!

Aardig en kwalitatief personeel.

Dik tevreden

Paar maanden geleden hebben we een occasion bij Geerts gekocht. We hadden toen al een goed gevoel bij dit bedrijf. Vandaag bleek de accu niet meer goed te zijn. Kan gebeuren bij een occasion die al wat ouder is. Mooie test of het goede gevoel bij de aankoop ook waargemaakt wordt bij problemen. De accu konden we hier ergens in Rotterdam zonder enig probleem laten vervangen. Naar ons idee hebben ze dit zeer klantvriendelijk, professioneel en snel opgelost en zijn alle verwachtingen qua service uitgekomen. Wij rijden weer dik tevreden rond!

Broekstraat 64

6612AD Nederasselt