Prima garage voor reparatie/onderhoud

Mijn ervaring met Geerts is bijzonder goed. Leveren kwaliteit na mijn laatste reparatie (deuk herstellen met spuitwerk) en is vertrouwend.

Een super bedrijf.

Ik heb daar mooie auto gekocht ,de mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam ,en als je wat vraagt over die auto krijg je een eerlijk antwoordt ,ik ben er zeer tevreden over dit bedrijf een aanbeveling.

prima!

Zeer tevreden vanwege: kwaliteit van de uitvoering; goede planning maar ook met mogelijkheid voor dingetje tussendoor; vriendelijk en servicegericht.

Snel geholpen met het vervangen van de kapotte voorlichten van mijn auto. Fijne service en vriendelijk personeel.

Topbedrijf, dat altijd voor je klaar staat!

Inmiddels vaste klant bij deze garage. Autobedrijf Geerts staat altijd garant voor kwaliteit en haar persoonlijkheid.

Fijne garage, goede service en flexibel!

Fijne garage, goede service en flexibel!

Zorg en hart voor de cliënt.

Dit familiebedrijf werkt met hart en ziel . De cliënt staat centraal.

Zeer vakkundige ondersteuning om auto in optimale conditie te houden!

Onze ervaring: je kunt bij Autobedrijf Geerts altijd terecht - voor technische hulp én voor een nieuwe auto! - en je wordt zo snel mogelijk geholpen. Moet het afkloppen; maar we rijden al ruim 30 jaar nagenoeg probleemloos, dank zij de degelijke jaarlijkse controles. Vriendelijke mensen, nooit verrassingen, altijd overleg over reparaties en een perfecte service!

Lekker snel en makkelijk.

X

Ik ben al meer dan 30 jaar klant.

Goede en betrouwbare service!

Goede en betrouwbare service!

Goed en snel geholpen

Goede service, fijne prijs

We worden altijd goed geadviseerd en er wordt ook met de prijs meegedacht. Ook voor een klein budget!

Netjes en correct geholpen

Alles volgens afspraak geregeld

Altijd bereikbaar, vriendelijk en adequaat

Altijd bereikbaar, vriendelijk, behulpzaam en deskundig familiebedrijf

Snelle service en vakmanschap

Geweldig goed bedrijf met een prettige sfeer. Je bent altijd welkom en wordt adequaat en vakkundig geholpen. Goede prijs/kwaliteit verhouding, aanrader!

U geeft ieder he gevoel, dat kennis en menselijkheid heet.

alles wordt en is perfect geregeld.

Snel en vriendelijk en correct en vakkundig geholpen

Ik heb hele goede ervaring met het bedrijf zowel met de aankoop van een auto zoals het mee denken en aan voelen wat jou wensen en mogelijk heden zijn Een goede service bij de onderhoud.

Snel en goed

Goede en snelle reparatie. Ik had een kapotte accu en kapotte uitlaat. Ik ben deskundig en heel snel geholpen tegen een redelijke prijs.

Vriendelijk ,belangstelling en goede sevice

Wij worden altijd goed geholpen en ee wordt gedaan wat er besproken is en komen nooit voor onaangename verrassingen te staan. Prima Garage met vriendelijke medewerkers. Grt Carry en Thomas van den Eikhoff.

Betrouwbare & goede service

Altijd behulpzaam en klantvriendelijk! Ik ervaar Geerts als een zeer betrouwbaar bedrijf met goede service.

Top geregeld

Erg tevreden

Alles keurig conform afspraak.