Prima bedrijf en uitvoering

Na het ontdekken van een lege band buiten de stad,berichtte ik mijn garagebedrijf Gerts. Daar het een ongelukkig moment was voor het bedrijf v.w.b. de drukte kon men niet onmiddellijk ter plaatse komen. Tegen de avond is men mij komen ophalen thuis;naar de plaats gereden gerepareerd en weer naar huis. Prima werk en afhandeling.

TOP service!!

Ontzettend goed geholpen, zelfs mij er nog extra kunnen bij plannen omdat mijn APK afliep!

Geweldigen mensen goede service

Een prima bedrijf en zeer klantvriendelijk.

Ik ben inmiddels minimaal 15 jaar klant en nog nooit teleurgesteld in dit bedrijf.

direct optimaal geholpen

Erg goede service; na telefoontje is monteur direct naar mijn huis gekomen om lekke band op te pompen, zodat ik naar de werkplaats kon rijden waar de band meteen gemaakt is en ik na in totaal max een half uur weer verder kon rijden

Goede afspraak en afhandeling

Fantastisch 🔝

Fantastisch 🔝

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zoek naar een gebruikte auto kwamen we ook bij Geerts terecht en werden daar uitstekend geholpen met twee proefritten en een goed advies. Wel elders een auto gekocht, maar dat lag niet aan Geerts!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring word altijd goed geholpen en zijn betrouwbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf leuk gemoedelijk familiebedrijfxx

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf. zeer betrouwbaar en zeer klantgericht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service , wordt haast altijd direct geholpen.\r\nvriendelijk personeel.\r\nze kennen je, voelt erg vertrouwd.\r\nkom hier al zeker 30 jaar.\r\nDat zegt genoeg denk ik.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na waarschuwingslampje motorstoring direct na aankoop van tweedehands (bij andere garage) gaf ik aan dat ik niet wist welk onderhoud er nodig was. Autobedrijf Geerts wilde dit alleen doen bij volgende APK. Dat duurde echter nog 1 jaar. Geen reactie. Na nog 2 motorstoringen in anderhalve week was ik meer dan 625 euro totaal kwijt. Inlaatspuitstuk pakking, cylinderkabel, 4 bougies en mapsensor voor inlaattemperatuur. Garage Geerts blijft volhouden dat zij geen overbodige handelingen willen doen alleen wat uitgelezen wordt door de computer. Mijn nieuwe garage wilde gelukkig wel de olie en filters verversen en nog wat dingen voor 139 euro. De olie was zichtbaar aan vervanging toe. Nu heb ik plots geen motorstoringen. Daar hoef je geen autokenner voor te zijn. Ik ga nooit meer naar garage Geerts. Lekker verdienmodel om alleen onderhoud te willen doen bij APK. Het komt ze niet uit als je een auto elders hebt gekocht. Voor de \"leen\"auto wordt 20 euro gerekend.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Meer dan tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijn betrouwbaar bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle service en zeer vriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correcte bevindingen gebreken.. Door andere garage werd mij verteld dat een compleet onderdeel vervangen moest worden.. Naar onderzoek door Geerts is gebleken dat alleen de sensor kapot was dit scheelt aanzienlijk in de kosten! waarvoor dank!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel betrouwbaar en deskundig. Klopt altijd. Vakmanschap!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakkundig, betrouwbaar en oplossingsgericht. Geen flauwekul, doen wat nodig is en geen twijfel bij de opmaak vd rekening. Zo moet het, een top familiebedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom al jaren bij Geerts en wordt altijd vakkundig en snel geholpen.

Over Autobedrijf Geerts CV