Goede afspraak en afhandeling

Fantastisch 🔝

Fantastisch 🔝

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zoek naar een gebruikte auto kwamen we ook bij Geerts terecht en werden daar uitstekend geholpen met twee proefritten en een goed advies. Wel elders een auto gekocht, maar dat lag niet aan Geerts!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring word altijd goed geholpen en zijn betrouwbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf leuk gemoedelijk familiebedrijfxx

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf. zeer betrouwbaar en zeer klantgericht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service , wordt haast altijd direct geholpen.\r\nvriendelijk personeel.\r\nze kennen je, voelt erg vertrouwd.\r\nkom hier al zeker 30 jaar.\r\nDat zegt genoeg denk ik.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na waarschuwingslampje motorstoring direct na aankoop van tweedehands (bij andere garage) gaf ik aan dat ik niet wist welk onderhoud er nodig was. Autobedrijf Geerts wilde dit alleen doen bij volgende APK. Dat duurde echter nog 1 jaar. Geen reactie. Na nog 2 motorstoringen in anderhalve week was ik meer dan 625 euro totaal kwijt. Inlaatspuitstuk pakking, cylinderkabel, 4 bougies en mapsensor voor inlaattemperatuur. Garage Geerts blijft volhouden dat zij geen overbodige handelingen willen doen alleen wat uitgelezen wordt door de computer. Mijn nieuwe garage wilde gelukkig wel de olie en filters verversen en nog wat dingen voor 139 euro. De olie was zichtbaar aan vervanging toe. Nu heb ik plots geen motorstoringen. Daar hoef je geen autokenner voor te zijn. Ik ga nooit meer naar garage Geerts. Lekker verdienmodel om alleen onderhoud te willen doen bij APK. Het komt ze niet uit als je een auto elders hebt gekocht. Voor de \"leen\"auto wordt 20 euro gerekend.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Meer dan tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijn betrouwbaar bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle service en zeer vriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correcte bevindingen gebreken.. Door andere garage werd mij verteld dat een compleet onderdeel vervangen moest worden.. Naar onderzoek door Geerts is gebleken dat alleen de sensor kapot was dit scheelt aanzienlijk in de kosten! waarvoor dank!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel betrouwbaar en deskundig. Klopt altijd. Vakmanschap!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakkundig, betrouwbaar en oplossingsgericht. Geen flauwekul, doen wat nodig is en geen twijfel bij de opmaak vd rekening. Zo moet het, een top familiebedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom al jaren bij Geerts en wordt altijd vakkundig en snel geholpen.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en vriendelijke no-nonsense service. Goede prijzen en fatsoenlijke auto’s met leuke kilometerstanden. Auto die ik aangeschaft heb is geïmporteerd, maar wel het idee dat het betrouwbaar is (oa door tonen boekjes en onderhoudsbeurten in buitenland)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Werknemer Mark heeft ons geholpen bij het aanschaffen van een occasion. Van begins af aan gaf kwam hij eerlijk en oprecht over. Was helder en duidelijk met z’n verhaal en gaf op alle vragen goed antwoord. Doordat hij aan de voorkant heel duidelijk was in hetgeen wat hij en de auto konden bieden resulteerde dit in vertrouwd en prettig gevoel voor ons. Inmiddels heb ik de auto een paar weken in bezit en belde hij of alles na tevredenheid is verlopen. Ook mooi om te zien dat het een warm familiebedrijf is die met passie hun werk uitoefenen. Oftewel een aanrader voor het aanschaffen van een occasion. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een auto gekocht, zeer goed geholpen door Mark\r\nWij komen hier zeker terug

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn al jaren klant bij Geerts.\r\nwij zijn zeer tevreden met al hun werkzaamheden.\r\nsuper.

Over Autobedrijf Geerts CV

Filter op Taal