Fijne service

Aardige mensen, snelle service

Vakkundige garage.

Prima als altijd

Uitstekend als altijd

Motorstoring ,auto liep op 1 cilinder minder. Was in de buurt, er werd meteen naar de auto gekeken. Leenauto meegekregen , oorzaak geconstateerd en onderdelen besteld en meteen reparatie uitgevoerd. 5 uurtjes later was de auto klaar en kon ik hem ophalen

Vriendelijk behulpzaam en verstand van zaken

Vriendelijk behulpzaam en verstand van zaken

Snel en vakkundig geholpen

Voor mijn kapotte koplamp zo maar langs gegaan, werd ter plekke gelijk vervangen. Super goede service.

Zoals altijd snelle en goede service

Zeer tevreden over het behandelen van hte probleem met mijn auto.

Netjes, zoals het hoort

Nemen de tijd voor je. Kijken of ze het probleem kunnen vinden en oplossen, zonder geldklopperij.

Wat fijn

Wat fijn dat de afspraak zelf online gemaakt kan worden, dat je deze bevestigd krijgt en dat er daarna persoonlijk contact is. Informatief, transparant, veilig gevoel.

Goed en zeer betrouwbaar!

Degelijk bedrijf!

Altijd op tijd geholpen. Werkzaamheden worden goed uitgevoerd.

zeer tevreden

ik heb zelf weinig verstand van auto's. krijg altijd een duidelijke uitleg en word snel geholpen

Attent en vriendelijk. Uitstekende service.

Zeer klantvriendelijk en vakkundig geholpen. Ik kan iedereen Garage Geerts aanbevelen!

Eerlijk advies en snelle service

Al het personeel is heel vriendelijk en service gericht. Prijs kwaliteit is uitstekend met een snelle hulp.

Superfijn garage bedrijf

Een fantastisch garage bedrijf ,waar ze altijd voor je klaarstaan,eerlijk en vertrouwd

super

Wij worden er altijd zeer goed geholpen

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen na pech onderweg. Opgehaald en direct gerepareerd. Uitstekende service. Aanrader voor iedereen.

top service

super geholpen

Prima service, behulpzame mensen daar

Al jaren klant, vriendelijke en eerlijke mensen. Een echt fijn familiebedrijf.

Je wordt klantvriendelijk en vakkundig geholpen.

Je wordt hartelijk ontvangen bij de receptie, houden je goed op de hoogte bij eventuele extra reparatie. Reparaties worden vakkundig uitgevoerd.

Goed en betrouwbaar

Goed en betrouwbaar

Altijd behulpzaam

Jarenlang klant geweest. Even weggeweest vanwege aanschaf nieuwe auto vanwege garantie. Nu weer terug. Fijne garage.

Netjes, vriendelijk, eerlijk, vakkundig. Houden zich aan afspraken en facturen zijn realistisch en nooit stiekem toch iets teveel.