Kon niet beter

Met dank aan de onvolprezen carrosseriehersteller !

Uit de kunst Zeer goed

Altijd vriendelijk en zeer goed.

Service kwaliteit met een glimlach!

Zie boven

Bedrijf waar ik al jaren graag kom

Afspraken worden goed nagekomen, ze geven duidelijke informatie wat er met de auto aan de hand is. Ik weet niet of ze duur(der) zijn, kom eigenlijk nooit ergens anders.

zeer correct en vriendelijk geholpen en te woord gestaan

snelle en professionele service

Contact i.v.m. overleg tijdens servicebeurt verloopt soepel en snel.

Altijd prettig bij Koppejan. Ga zo door!

Een 10

Al meer dan 50 jaar tevreden klant.

Altijd goed snel en vriendelijk geholpen.

Goede ervaring.

Dit bedrijf heeft mij altijd uitstekend geadviseerd en geholpen, komt zeer betrouwbaar over

deskundig en betrouwbaar

Vriendelijke en persoonlijke service

Prettig bedrijf met nuchtere vriendelijke mensen en persoonlijke benadering!

Ja was prima

Is de eerste keer dat ik bij jullie was voor APK keuring. Woon sinds een jaar in Veere en wil graag ook mijn beurten bij jullie laten doen . Opel Crossland Tot ziens Ineke van der Loo

Zoals altijd prim

Moderne garage. Ouderwetse service

Ik onderhoud gewoonlijk m’n eigen ouwetrouwe Volvo. Maar gooide deze keer inderhaast wat koelvloeistof bij olie. Zelf geen tijd. Dus bel meteen met Koppejan/Johan en rijd even later met gereinigde motor en verse olie de weg. Kortom: geweldige Dienstverlening! Ook voor deze incidentele afnemer.

Meedenkend met de klant

Vriendelijk te woord gestaan en doorgevraagd hoe lang en waar ik de winterbanden nog nodig had zodat geen overhaaste vervanging plaats vindt

Alles keurig volgens afspraak.

Onderhoudsbeurt en apk-keuring keurig volgens afspraak afgewerkt.

geen flauwekul, recht toe recht aan, kortom: een aanrader!

zie boven....

Klasse dat ik altijd direct en goed geholpen word

Kundige mensen die klantgerichtheid en oplossend vermogen aan elkaar koppelen zodat ik er graag weer terugkom.

vriendelijk, efficiënt, goed, betrouwbaar

Auto's hebben service nodig en die is bij autobedrijf Koppejan altijd goed. Je wordt vriendelijk te woord gestaan en er wordt altijd van te voren overlegd wat nodig is en waarom.

zoals altijd heel goed geholpen

fijne persoonlijke benadering. vlotte afhandeling. kwaliteit.

Goed , vriendelijk en deskundig

Al ruim 20 jaar zeer goede ervaringen. Afspraken worden nagekomen vriendelijk en klantgericht. Prima autobedrijf

Altijd goede service en zeer betrouwbaar!

Altijd goede service en zeer betrouwbaar!

Prettig

x

Behulpzaam, deskundig en vriendelijk

Voor de vakantie trip toch nog even de auto laten nakijken. Het bleek nodig want de leiding van de koelvloeistof was lek. Ook bleek het verstandig om de distributieriem te vervangen. Nu de auto is nagekeken ga je daarna met een gerust gevoel op vakantie

Snel-Professioneel-Vriendelijk

Zie boven