Goede en ervaren monteurs.

Altijd erg tevreden.

Altijd goede service

Prima. Heerlijk 1op1 contact

Jullie hebben het wel erg druk. Meer tijd voor de klant creëren.

Niet extreem duur, prima arbeid, snel gereed.

zie boven

prima service

Altijd goede service

Goede, snelle service

super

heel goed

Zeggen wat je doet en doen wat je zegt

Vriendelijke mensen met verstand van auto’s. Je wordt snel geholpen. Zeer servicegericht.

Ik ben erg blij met mijn auto, goede service!

We werden goed en snel geholpen, proefrit was snel ingepland. De auto is netjes in orde gemaakt zoals afgesproken. Ben erg blij met de auto. Autobedrijf Koppejan zou ik iedereen aanraden.

al jaren zeer goed!

Snelle en vriendelijke service.

Wat een service!

De multi riem van onze VW California begaf het bij aankomst in Domburg. Voorheen nog nooit van zo’n ding gehoord, maar moest ineens al mijn spieren gebruiken om de auto op de weg te houden. Gelukkig strandden wij zo’n 200 meter van deze garage. Het was zaterdagmiddag, ze stonden op het punt te gaan sluiten. Afgesproken de bus bij hun te laten staan, zodat ze hem maandag konden onderzoeken. Na een leuk weekend Domburg met 2 hotelovernachtingen, Maandagochtend terug gegaan naar Ko. De multi riem werd in no time besteld en was er om 11.00 Om 12.00 konden wij weer wegrijden met de California! Super Service! Bedankt Autobedrijf Koppejan

tot deze keer goed

Schadeherstel, apk,beurt Schade is goed gerepareerd, mis nog wel 1 embleem er wordt gebeld waaneer deze binnen is. Apk goed uit gevoerd. Helaas is een beurt niet uitgevoerd.

Vrijwel altijd positief

Altijd ruimte voor naar tevredenheid oplossen van vragen/ issues

Prima service, goede klant gerichtheid

Je wordt er prima, snel en vakkundig geholpen

Alles weer top in orde.

We zijn weer prettig en vakkundig geholpen door autobedrijf Koppejan. De winterbanden zijn verwisseld voor zomer banden met een vakantiebeurt. Er zijn gelijk enkele kleine reparaties uitgevoerd. Dat geeft weer een prettig gevoel als je op vakantie gaat.

Perfecte afhandeling schade

Heel goed, goede communicatie en adviezen. Komen afspraken na, vriendelijke en veel vakmanschap.

Topbedrijf

Staan altijd voor je klaar.

ik ben zeer tevreden over de service altijd vriendelijk en staan direct voor je klaar een 9

een 9

Perfecte service

Al vele jaren klant bij Koppejan tot volle tevredenheid zowel bij reparaties als nieuwe aankoop auto.

Subliem

Alert, vriendelijk, behulpzaam en betrouwbaar.

betrouwbaar en meelevend/meedenkend zoals altijd

Het contact is heel persoonlijk en ontspannen. En men wil graag een stapje extra doen. Top dus!

Prima.

Enthousiaste mensen, servicegericht.

Kon niet beter

Met dank aan de onvolprezen carrosseriehersteller !