Vriendelijk, goeie uitleg en service

Vriendelijk, goeie uitleg en service.

Gewoon goed

Alles gaat er goed geen op of aanmerkingen

Gewoon een goed bedrijf!

Met oog voor de klant en zeer servicegericht

Goed overleg

Bellen altijd als er wat aan de auto is Communiceren goed

super

Voor ons al meer als 25 jaar een heel betrouwbare en keurige garage. Hoop dat ze die prima service en kennis nog lang kunnen voortzetten!

Mijn ervaring is zeer positief

Mijn ervaring is zeer positief

Fijne service

Fijne service klantvriendelijk. Goed geholpen.

Altijd goed geregeld en vakkundig

Kundig

helemaal wat ik zoek!!!

Een bedrijf met een menswaardige sfeer! Enorm kennis, geen arrogantie. Veel aandacht, en met de klant samen denken. Een prettig gevoel hier de auto te brengen, en ik kan hun 100% vertrouwen. Met kleine, maar met grote dingen ook!

Perfecte service en goed werk.

Goede communicatie over diagnose en uit te voeren werk. Alleen wat echt nodig is. Prima vakwerk.

Wederom goede kwalitatieve service

Zoals gewoonlijk eerst goed overleg wat wel en niet gedaan moest worden tijdens de beurt van de auto. Daarna prima uitgevoerd.

Klantgericht

Snelle service

Prima bedrijf.

Snel en goed geholpen.

Prima Service

Er wordt goed en eerlijk gecommuniceerd, en er wordt in oplossingen gedacht

Geweldige garage

Mensen die werken voor de liefde van het vak.

prima kwaliteit; goede communicatie

altijd overleg voordat er gewerkt wordt. er worden geen geen onnodige zaken uitgevoerd. communicatie is helder dus heb je een goed beeld wat er gedaan gaat worden tegen welke kosten

Goed en eerlijk advies.

Ik ga met mijn oldtimers en youngtimers graag naar Auto Bustin. Ze hebben veel kennis in huis, leveren goed werk en er is een goede afstemming te maken tussen zelf sleutelen en complexer werk dat de vakmensen van Bustin overnemen.

Al jaren een zeer tevreden vaste klant

Al jaren zijn wij vaste klant voor onderhoud en reparatie. We worden altijd goed geholpen en vriendelijk te woord gestaan. Er wordt duidelijk uitgelegd wat er gedaan moet worden en/of gedaan is. Altijd zeer prettig geholpen.

uitstekende service!

uitstekende service!

Ook voor de klassieker

Ook voor de klassieker een top garage. Duidelijke afspraken en zeer kundig personeel met veel ervaring met klassiekers

Top.

Luisterend oor. Goede adviezen. Leuk persoon.

goede service

Klantvriendelijk, prima communicatie

Goed en netjes behandeld en goede uitleg voor alles

Alles goed geregeld

Zoals altijd, gewoon super service.

Goede service, klantvriendelijk en altijd behulpzaam.