perfect, zeker aan te bevelen

In september 2016 een mooie Golf 7 automaat van 2013 gekocht in Leimuiden. Helaas ging er in oktober 2017 wat mis met het schakelen van de automaat. Gebeld, zelfde dag opgehaald met vervangend vervoer. Nieuw onderdeel er in en na twee weken had ik hem weer. Prima service met een prijs waar ik mee gematst ben. Top bedrijf!

goede service, goed behandeld

Al jaren kom ik met mijn auto\'s bij dit bedrijf. Familie achtige ervaring, met vakkundige lui. Denken mee, als auto wat ouder wordt en grotere reparaties eigenlijk niet te verantwoorden zijn. Er ging wel eens wat niet helemaal optimaal, maar dit is dan altijd naar volle tevredenheid opgelost. Betrouwbaar adres!

goede service, goed behandeld

Jonge occasion gekocht bij Van der Boon. Prima aflevering en goede service nadien toen bleek dat het wagengereedschap niet helemaal compleet was.

goede service, goed behandeld

Onlangs bij dit bedrijf in de vestiging te Leimuiden een zeer nette occasion van 2.5 jaar oud gekocht, net, eerlijk en transparant bedrijf met goede prijs/kwaliteit en ze doen wat ze beloven. We waren aangenaam verrast dat het ook op deze manier kan. Eindelijk eens een bedrijf getroffen waar de rijklaarmaakkosten ook in verhouding zijn.

goede service, goed behandeld

Ik heb een gebruikte auto gekocht bij dit bedrijf. Tijdens de proefrit niet opgemerkt dat er een raar geluidje in zat. Er werd naar gekeken en het bleken de banden te zijn wat geen kwaad kon. Om me tegemoet te komen is het netjes opgelost. Ik kreeg 2 nieuwe banden voor de prijs van 1. Dit werd direct geregeld terwijl ik genoot van een kopje koffie. Prima service, vriendelijk personeel.

goede service, goed behandeld

Inmiddels al jaren zeer tevreden klant. Betrouwbaar in verkoop en altijd \' fatsoenlijke\' reparaties, waarin meegedacht wordt conform de leeftijd van de auto. Inmiddels weer bezig met de aanschaf van een occasion. Laat deze aankoop graag via deze fijne garage verlopen

goede service, goed behandeld

Wij wilden ons eens oriënteren voor een andere auto die we ergens begin volgend jaar wilde aanschaffen en hadden een lijstje met een aantal modellen. Wij zagen bij van de Boon een Hyundai staan die op ons lijstje stond en wilde de auto eens in het echt bekijken. de wagen stond buiten, maar werd keurig binnen gereden zodat we hem rustig van alle kanten konden bekijken en een proefrit was absoluut geen probleem. Hoewel het eigenlijk nog niet de bedoeling was toch tot aanschaf overgegaan omdat we deze wagen eigenlijk niet konden laten lopen. Bij ophalen keurig gepoetst en gewassen aangetroffen in de showroom, nette prijs, keurige voorwaarden zoals een pechpas, pechhulp en een halve tank benzine. Dat heb ik toch vaak zat anders meegemaakt. Erg vriendelijke klantenbehandeling (alsof je er al jaren over de vloer komt). Mocht ik een negatief of kritisch punt moeten benoem, dan is het de lokatie die wat krap aanrijden is

goede service, goed behandeld

Bij van der Boon een gebruikte Subaru Impreza aangeschaft, en een citroen ingeruild. zij geven echt de tijd om de auto te bekijken en proef te rijden, na de koop werd de radio keurig overgezet in de nieuwe auto, en de inruil prijs was ook goed. voor een eerste kennismaking met van der Boon; een prima ervaring. daar durf ik met een gerust hart terug te komen.

goede service, goed behandeld

Ik heb hier een niet echt nieuwe auto gekocht Na enkele weken bleek kortsluiting in de bedrading te zitten. van der Boon heeft dit heel netjes en naar tevredenheid opgelost. mijn hartelijke dank. Top !!!

goede service, goed behandeld

Ik belde \'s ochtends met een code die door de pechhulp uit het motormanagement was gelezen (snelheidsmeter werkte niet meer). De monteur van vd Boon had een vermoeden waar dit aan lag. \'s Middags is de auto binnen drie kwartier gefixt.

goede service, goed behandeld

Met wat voorwerk ben ik bij jullie terecht gekomen,na een aangenaam telefoongesprek ben ik komen kijken naar de auto die ik op het oog had. Na een proefrit en wat gesprekken met een kop koffie was de deal gemaakt. Ben zeer blij met mijn auto.

goede service, goed behandeld

Erg prettig, persoonlijk, betrouwbaar en dienstverlenend bedrijf. Tijdens aankoop van de auto goed advies gekregen. Ze werken transparant. Mocht alles bekijken en uitgebreid testrijden. Onderscheidend in: luisteren naar de wensen van de klant, service, persoonlijke aandacht, vakkennis en oplossingsgerichtheid. Geen gehaast gedoe en ze denken en handelen in mogelijkheden. Onderdelen die bij aankoop van de occassion zichtbaar aan vervanging toe waren, werden vervangen. Leenauto werd ter beschikking gesteld bij reparatie. Aftersale ook goed, problemen met auto werden onder garantie goed opgelost. Dit bedrijf is een aanrader en is onderscheidend in de markt in vergelijking met de bedrijven waar ik ervaring mee heb.

goede service, goed behandeld

Ik ben tot nu toe vriendelijk en snel geholpen!!

perfect, zeker aan te bevelen

Voor het kopen van mijn eerste auto, kreeg ik deskundig advies en de prijs kwaliteit is ook goed!

goede service, goed behandeld

Hele goede ervaring met het bedrijf: persoonlijke aandacht en had het gevoel dat er echt meegedacht werd. En belangrijker nog misschien wel, als er iets is lossen ze het heel netjes op.

perfect, zeker aan te bevelen

in één woord geweldig prima service bij aankomst voor alleen kijken auto direct proefrit gemaakt heel goed gesprek met verkoper en na afspraak tot koop alles snel geregeld financiering/verzekering aflevering incl bovag en alles werkelijk tot in de puntjes verzorgd. kortom top garage doet ook wat zij beloven.

perfect, zeker aan te bevelen

Bijna half jaar geleden KIA Sorento bij ze gekocht. Aflevering etc. prima, maar na bijna half jaar een paar keer uitval van stuurbekrachtiging. Mijn plaatselijke KIA dealer wist niet wat het was: “Dat wordt zoeken.” Vd Boon vond per computer binnen een paar minuten een foute krukas sensor. Een forse reparatie, zodat ik een leenwagen mee kreeg. Vandaag weer omgeruild. Medewerker Willem Kempen: “Ik hoop dat alles zo OK is!” Geen woord over kosten, noch voor de reparatie, noch voor de leenwagen. Een fantastische service. Dit bedrijf is een echte aanrader. Ruud Vader, Aerdenhout.

goede service, goed behandeld

Enige tijd geleden een occasion gekocht bij Van der Boon Alphen ad Rijn. Plezierig aankoopproces gehad en alles keurig volgens afspraak geregeld. Een groot voordeel van dit bedrijf: ze zitten niet te zeuren of moeilijk te doen als er iets moet gebeuren, nee, ze doen het gewoon en Afspraak is Afspraak. Vandaag de auto weer opgehaald na een aantal zaken die voor de garantie in aanmerking kwamen. Dit is allemaal naar tevredenheid geregeld, één onderdeeltje was nu niet leverbaar en dit wordt op een later moment afgehandeld. De zaken die we besproken hebben zijn keurig opgelost. Bij elk contact worden we keurig geholpen en oplossing zijn snel paraat. De contacten zijn ook nog eens erg prettig. Ik kan Van der Boon van harte bij u aanbevelen!

perfect, zeker aan te bevelen

Na aanschaf nieuwe auto is de auto bij vdBoon in onderhoud. Inmiddels ruim 13 jaar. Een heel prettig bedrijf waar je iedereen kent en iedereen jou kent. De behandeling is altijd even prettig. Onderhoud en (schade)reparatie altijd prima voor elkaar. Ook bij spontaan binnenvallen met een klacht wordt je direct geholpen. De mogelijkheid om ’s avonds de auto te brengen voor onderhoud/reparatie is geweldig. Kortom een vertrouwenwekkend bedrijf dat ik iedereen kan aanbevelen!

prima! op alle fronten

goede service, goed behandeld

ben erg tevreden, ik ben in onderhoud bij van der boon alphen bv en koop er ook mijn auto\'s, ik zal niet zomaar naar een ander gaan.