Staan altijd voor je klaar

Kreeg opeens motorstoring en ben gelijk voorzichtig doorgereden naar ACA, werd direct naar gekeken en opgelost. Binnen twintig minuten was het gerepareerd en reed ik weer weg.

Bedrijf met kennis en goede service!

Mensen weten waar ze het over hebben en prijs kwaliteit uitstekend

Verstand van zaken.

De service bij ACA is ongekend. Ik kwam met een probleem aan de lpg installatie via via bij Harm terecht. Binnen korte tijd was het probleem verholpen en hebben ze de wagen ook nog beter afgesteld dan voorheen. Harm legt met passie voor zijn vak in de werkplaats uit wat hoe en waarom en geeft de nodige adviezen. Ik kreeg fijn een leenwagen mee. Een adres om te onthouden en terug te gaan voor de volgende lpg beurt.

zeer goed geholpen en alles na wens geregeld

Goede uitleg bij inbouw lpg. alle mogelijkheden besproken zodat je het naar eigen wens zover mogelijk te laten inbouwen. Het eindresultaat is perfect geworden. Nu moet ik wel zeggen dat de afwerking bij de eerste ophaaldag niet netjes was maar dat kwam dat waarschijnlijk onderling met personeel niet goed ging. Maar het werd na niet accepteren toch netjes afgewerkt. Nog beter dan het in eerste instantie was ingebouwd. Daar ben ik zeer blij mee want je kan het maar een keergoed doen.

Vlot, vriendelijk en vakkundig!! Aanrader!!

Top!!

Mijn auto gebracht voor Apk en de distributieriem vervangen en gevraagd of een beurt al nodig was, dit was niet geval, goed meegedacht qua kosten.

Mooie tent om zaken mee te doen

Netjes te woord gestaan met heldere uitleg Kortom hele fijne garage om je auto te repareren

Rima

Perfecte klantbehandeling

Maakt snel tijd vrij. Communiceert over de oplossingen. Doet moeite om de zaak zo snel en zo goed mogelijk te regelen. Keurig net bedrijf. Zelden zo'n oprechte klantbenadering meegemaakt. Ga zo door.

Snelle service

Snelle service en uitleg van wat het probleem was. Vriendelijk ontvangen.

Heel hulpvaardig en goeie service.

Ik had autopech met mijn bus die ook op gas rijdt. Ben door de ANWB naar ACA gesleept. Het was al avond Aca was dicht. Ik heb de auto daar gelaten en de sleutels door de brievenbus gegooid. Mijn bus en ik waren een aantal keren eerder daar geweest. Zij zijn immers gespecialiseerd in gas. De volgende dag heb ik gebeld met Harm en hij is direct aan de slag gegaan. Heel fijn dat hij tussen zijn andere afspraken door tijd maakte voor mijn bus . Ook mijn eerdere ervaringen met Harm zijn super positief. Heel hulpvaardig , hij denkt mee en legt goed uit. Niets dan lof.

Zeer ervaren bedrijf

Waar andere garages moesten zoeken en steeds meer onderdelen wilden vervangen om het probleem vast te stellen Ging deze specialist op zijn kennis en ervaring het probleem oplossen Met de computer kwam er geen storing naar voren waardoor het lastig was om te zoeken Maar hij legde snel de vinger op de zere plek en repareerde het vakundig voor een redelijke prijs

Prins gasprobleem Ford F150

Keurig het gasprobleem in mijn Ford F150 gerepareerd, hij rijdt weer als nieuw (als een prins)

Zeer positief

Goede service. Netjes. Alles goed uitgelegd.

Professioneel

Netjes ontvangen. Goede communicatie vooraf en tijdens. Tijdens wachten mogelijkheid om te werken in een afgesloten ruinte met stroom en wifi. En belangrijkste: auto werd snel gemaakt en ik goed geïnformeerd wat er aan de hand was.

Meer dan tevreden.

Zeer vriendelijke mensen. Ik heb een lpg installatie laten plaatsen. Helemaal naar mijn zin. Ik hou mijn auto daar gelijk in onderhoud.

uitstekend werk geleverd

prettige werksfeer fijne ontvangst netjes te woord gestaan vakmanschap eerste klas perfect afgewerkt

Al jaren uitstekende service

Kom al velen jaren bij ACA, dus ook al met verschillende auto's, maar er is veel vakkennis, de service is top, super klantvriendelijk en prijs-kwaliteit-verhouding is zeer goed.

Goed bezig

Vriendelijk. Makkelijk om een afspraak te maken. Er wordt gebeld bij extra werk/kosten. Wat onduidelijkheid geweest over de prijs van een bepaald onderdeel op de nota maar na telefonisch contact direct naar tevredenheid opgelost.

Goed bezig

kundig en recht door zee

rechtstreekse communicatie, erg vriendelijk. en ook nog eens prima kwaliteit.

Altijd goede service en netjes geholpen

Netwerk omgeving, kundige mensen, goede services enwordt er altijd netjes geholpen. Met wachtruimte waar je eventueeel kan werken terwijl je wacht. Gratis koffie.

Super geregeld

-Flexibel -Behulpzaam -Netjes geprijsd Een dik verdiende 10