Goed bedrijf

Mijn prins lpg uit laten lezen. Goede koffie gekregen terwijl ik wachtte. Bleek een sensor stuk te zijn, deze is gelijk vervangen en mijn auto rijd soepeler als nooit te voren. Top!

Vakmanschap en service

Zeer vriendelijk geholpen en mijn lpg probleem bij mijn oldtimer vakkundig verholpen.

Hulp gekregen terwijl er een klantenstop was!

Wat een geweldig bedrijf! Supervriendelijk en er wordt daar geluisterd en meegedacht. Gassyateem van mijn auto stoorde en ondanks dat ze geen nieuwe klanten meer aan komden nemen werd mn verhaal serieus genomen en er werd ruimte gemaakt. Dan voel je je als klant weer ‘koningin’ Als er weer iets is zal ACA als eerste in me opkomen. Want zo werkt dat natuurlijk!

Eerlijk en vakkundig.

Heel vriendelijke, betrouwbare en vakkundige garage. Fijne mensen, waar ik al jaren als klant kom. En dan heb ik er graag een stukje verder rijden voor over.

Geweldige klantenservice

Grote betrokkenheid van zowel monteurs als de administratie. Zeer deskundig personeel.

Uitstekende ervaring en heel tevreden met de inbouw van de gasinstallatie

Als heel prettig ervaren qua communicatie en uitleg van het product.

De service is uitstekend.

Wij kregen net voor onze vakantie autopech. Er is alles aangedaan om onze auto snel weer in orde te maken.

Aardige vakmannen die je geen oor aannaaien

Contact verloopt altijd prettig, werkzaamheden worden duidelijk uitgelegd en indien er sprake is van extra kosten word er altijd vooraf overlegd. Heel prettig!

Goed geregeld

Super goed!

Super goed geholpen door de mensen bij autocentrum Arkel. Nemen de tijd voor je en zijn transparant. Toen ze met mijn auto bezig waren belde ze tussendoor op om te overleggen over de werkzaamheden en verdere kosten. Uiteindelijk ook precies betaald wat we hadden afgesproken. Ook al woon je niet in de buurt is het zeker de moeite waard om naar deze garage te gaan!

Al vele jaren erg tevreden

Zowel de APK alsook de servicebeurt worden keurig uitgevoerd. Een bedrijf die echt hun best doen om de klanten tevreden te stellen/ houden.

A altijd. C correcte. A afhandeling.

Soms is het warm en soms is het koud, maar ik ga altijd naar ACA voor goed en degelijk onderhoud. Mvg, Fred Remkes.

Prima kwaliteit en service

Op tijd en snel geholpen (regulier onderhoud LPG installatie)

Via via bij Autocentrum Arkel terecht gekomen. Goede ontvangst, goede service, mogelijkheid tot leenauto die fijn reed. Na bekijken auto, werd ik later telefonisch gebeld wat er aan de LPG installatie aan de hand was (daarom reden dat ik hier klant werd). Kosten telefonisch besproken en ook heel fijn welke tips gegeven werden voor de autogarage waar ik normaal kom voor APK/Onderhoud. Dus zeker voor alle LPG zaken met mijn Bifuel Mazda kom ik zeker terug!

Snel en kundig.

Vriendelijk en goed geholpen.

Zeer vriendelijk ontvangen. Er wordt de tijd genomen om het probleem te analyseren en goede terugkoppeling na reparatie.

Zeer positief en deskundig personeel

Personeel is zeer deskundig en denkt met je mee qua onderhoud. Zeer goed geholpen met de gasinstallatie en gezien dat het gasfilter nagenoeg op was en vervangen moest worden. Gebeld of ze het moesten doen omdat de auto toch al open lag, scheelde bij een volgende beurt weer tijd.

Zeer aanbevolen.

Het begin al met een vriendelijk ontvangst, en de uitvoering van de apk wordt ook, zonder aandringen voor een e.v. kleine onderhoudsbeurt, uitgevoerd. Daar heb ik elders wel meer ervaring mee gehad.

Klant vriendelijk

Een luisterend oor en vraagt precies wat de auto doet en geeft goede uitleg En ook belangrijk hij geeft een nette prijsopgave door Dus ik ben zeer tevreden Mvg René. Overeem

Goede ervaring

Vriendelijke mensen die de tijd nemen om je uit te leggen wat er gebeurt is.

Prima geregeld daar

Goeie service, vriendelijk personeel en uitstekend advies

Goede service en duidelijke communicatie

Ik ben telefonisch goed geïnformeerd over het gevonden probleem en het voorstel en de kosten voor verhelpen. Bij het ophalen van mijn auto werd het probleem getoond met behulp van de vervangen onderdelen. Daarnaast was er voor een relatief kleine vergoeding vervangend vervoer beschikbaar.

Wordt altijd netjes geholpen

Grote beurt voor mijn Citroen c3 was bijna 500€ , dat was wel veel geld , maar alles wordt altijd netjes gedaan .. Ik ben al jaren bij aca , altijd heel vriendelijk en schone garage.

Geweldig vriendelijke mensen en eerlijk netjes geholpen

Mijn gas installatie laten na kijken alles netjes verholpen en een eerlijk advies voor vervolg service zeer tevreden.

Staan altijd voor je klaar

Kreeg opeens motorstoring en ben gelijk voorzichtig doorgereden naar ACA, werd direct naar gekeken en opgelost. Binnen twintig minuten was het gerepareerd en reed ik weer weg.

Vlietskade 7016 4241WR Arkel